Kolisání volnoběhu na studeném motoru 1,9TDi-PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- MartinTDi
- Sběrač informací
- Příspěvky: 21
- Registrován: 28 led 2007, 18:32
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Kolisání volnoběhu na studeném motoru 1,9TDi-PD
Ahoj , chtěl bych poprosit o radu. Mám Golfa IV rok 2000 1,9TDI-PD 85kw AJM při nastartování studeného motoru nechám motor běžet na volnoběh a po chvilce začnou kolísat otáčky a zdá se mi, že to i více kouří a smrdí. Sotva co ujedu 50 až 100m přestane to a volnoběh už běží úplně normálně. Neví někdo čím to může být? Jinak problémy ze studeným a teplým startem vůbec nemám, auto chytne na první škyt. Připojil jsem to na Vag a motor je bez závad.
Podel VIS jsem provedl tuto kontrolu
Kontrola jednotek čerpadlo - tryska
Postup kontroly : - spojit se s řídící jednotkou motoru 01
- nastartovat motor
- měřené hodnoty, zadat skupinu 018 a kontrolovat
hodnotu v poli 1 až 4 , odpovídá válci 1až 4
0 0 0 0
požadované hodnoty jsou 0 , pokud ne,
kontrolovat jednotky čerpadlo - tryska popř. samotnou ŘJ motoru.
Všude jsem měl 0 tak že bych to měl mít v pořádku, tak co ted? Napadlo mě jestli to nemohou dělat žhavičky, po výměně taky žádna změna. S motorem jsem jinak spokojen, jezdí bez problému.
Podel VIS jsem provedl tuto kontrolu
Kontrola jednotek čerpadlo - tryska
Postup kontroly : - spojit se s řídící jednotkou motoru 01
- nastartovat motor
- měřené hodnoty, zadat skupinu 018 a kontrolovat
hodnotu v poli 1 až 4 , odpovídá válci 1až 4
0 0 0 0
požadované hodnoty jsou 0 , pokud ne,
kontrolovat jednotky čerpadlo - tryska popř. samotnou ŘJ motoru.
Všude jsem měl 0 tak že bych to měl mít v pořádku, tak co ted? Napadlo mě jestli to nemohou dělat žhavičky, po výměně taky žádna změna. S motorem jsem jinak spokojen, jezdí bez problému.
- MartinTDi
- Sběrač informací
- Příspěvky: 21
- Registrován: 28 led 2007, 18:32
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Myslíš, že to bude přímo v tom EGR ventilu ? nebo nějaký ten ventil co ho ovládá ? Mám doma ještě octávii 81kw že bych ten EGR ventil zkusil vyměnit. Jenom nevím jestli jsou úplně stejné.kevino píše:EGR ventilMartinTDi píše:kdyby to bylo váhou si myslím tak to dělá pořád a ne jenom chvíli, když je motor studený. Dělá to jenom na volnoběh a to jak jsem psal pár minut potom už si přede zase normálně. Navíc auto táhne dobřenevím nevím kdybych měl na vyzkoušení zkusím.