Na diagnostike mi vypísalo chyby:
1, P0302-valec 2 zystene vynechavani zažehu
2, P0089-ventil davkovani paliva /N290/ nevierihodny sygnál
Myslite že tam bude v prdeli vstrekovač ?.


A da sa vymeniť iba jeden?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vymenit sa da iba jeden.po vymene ho musis nakodovat do ECU motora.automacher píše:Caute. Včera som dotiahol na lane Renault Grand Scenic 1,5 Dci r.v:2005
Na diagnostike mi vypísalo chyby:
1, P0302-valec 2 zystene vynechavani zažehu
2, P0089-ventil davkovani paliva /N290/ nevierihodny sygnál
Myslite že tam bude v prdeli vstrekovač ?.![]()
![]()
A da sa vymeniť iba jeden?
automacher píše:Caute. Včera som dotiahol na lane Renault Grand Scenic 1,5 Dci r.v:2005
Na diagnostike mi vypísalo chyby:
1, P0302-valec 2 zystene vynechavani zažehu
2, P0089-ventil davkovani paliva /N290/ nevierihodny sygnál
Myslite že tam bude v prdeli vstrekovač ?.![]()
![]()
A da sa vymeniť iba jeden?
Ešte som sa chcel opitať. Odpojil som dva vstrekovače. Chcel som vedieť či to vyhodi nejaku chybu. Nemusia sa teraz zase nakodovať do RJ ?pett píše:Dobré je načíst live data ,tlak na rampě ,odchylka od požadovaného tlaku ,korekce vstřikovačů a další důležité hodnoty ,někdy je to lepší než pátrat hodiny nad chybovou hláškou
Jinak vstřik kromě Clipu nakoduješ 100% i Atalem , KTS nemusí vždy umět ,některé jednotky prostě neumí ,např. má Laguna II DCI, dodnes nepozná jednotku a hází náhradní system (kde je omezeno jen na výčet paměti) i přes to že jde o BOSCH ECU
to by asi melo stacit u MB je nastaventlak 200baru a pokud je mene tak motor vypne,jestli chces zkontrolovat vstriky tak nejjednodussi j eodpojit prepady a na kazdy dat nejakou odmernou nadobku,pokud na nejakem valci bude znacny rozdil/vic nafty/ tak ten je vadnyautomacher píše:Inak žive hodnoty:tlak paliva:49750 Kpa pri štartovani.