Renaul Scenic ll diagnostika / vyriešené/

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Renaul Scenic ll diagnostika / vyriešené/

Příspěvek od automacher »

Caute. Včera som dotiahol na lane Renault Grand Scenic 1,5 Dci r.v:2005
Na diagnostike mi vypísalo chyby:
1, P0302-valec 2 zystene vynechavani zažehu
2, P0089-ventil davkovani paliva /N290/ nevierihodny sygnál
Myslite že tam bude v prdeli vstrekovač ?. (LOL) (LOL)
A da sa vymeniť iba jeden?
Naposledy upravil(a) automacher dne 25 led 2009, 18:22, celkem upraveno 1 x.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Re: Renaul Scenic ll diagnostika

Příspěvek od joe »

automacher píše:Caute. Včera som dotiahol na lane Renault Grand Scenic 1,5 Dci r.v:2005
Na diagnostike mi vypísalo chyby:
1, P0302-valec 2 zystene vynechavani zažehu
2, P0089-ventil davkovani paliva /N290/ nevierihodny sygnál
Myslite že tam bude v prdeli vstrekovač ?. (LOL) (LOL)
A da sa vymeniť iba jeden?
vymenit sa da iba jeden.po vymene ho musis nakodovat do ECU motora.
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

A ten ventil N 290 je akože vstrekovač ?
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Má niekto z okolia Trenčína Renault Clip? Ze by mi prišiel nakodovať vstrekovač ked ho vymenim?
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

automacher píše:Má niekto z okolia Trenčína Renault Clip? Ze by mi prišiel nakodovať vstrekovač ked ho vymenim?
staci ti KTS :)
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

To mi ani nehovor (wallbash) (wallbash) (wallbash) Každy ma od KTS teda tej staršej odhovara že to nič moc nedokáže. Si si isty že z tou KTS-kou o ktorej sme sa naposledy cez telefon bavili mi pojdu nakodovať vstreky na tomto Renaulte? Popripade na Forde 1,8 Tddi ?
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Renaul Scenic ll diagnostika

Příspěvek od chosepm »

automacher píše:Caute. Včera som dotiahol na lane Renault Grand Scenic 1,5 Dci r.v:2005
Na diagnostike mi vypísalo chyby:
1, P0302-valec 2 zystene vynechavani zažehu
2, P0089-ventil davkovani paliva /N290/ nevierihodny sygnál
Myslite že tam bude v prdeli vstrekovač ?. (LOL) (LOL)
A da sa vymeniť iba jeden?

P0089 - Regulátor tlaku paliva, prej mechanická závada mi tu tvrdí počítač. To neni vstřik. Jestli to nevrčí, hledej chybu na regulátoru tlaku. Zkusil bych ho vyčistit. Ta 302 tam mohla naskočit v návaznosti na 89
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Ten regulator som mal dole. Bol čisty. A ked som ho odpojil vypisovalo mi to uplne ine označenie.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Ked ťi odide jeden vstrek auto naštartuje aj bez neho?
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Bydliště: Příbram

Příspěvek od pett »

Dobré je načíst live data ,tlak na rampě ,odchylka od požadovaného tlaku ,korekce vstřikovačů a další důležité hodnoty ,někdy je to lepší než pátrat hodiny nad chybovou hláškou
Jinak vstřik kromě Clipu nakoduješ 100% i Atalem , KTS nemusí vždy umět ,některé jednotky prostě neumí ,např. má Laguna II DCI, dodnes nepozná jednotku a hází náhradní system (kde je omezeno jen na výčet paměti) i přes to že jde o BOSCH ECU
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

pett píše:Dobré je načíst live data ,tlak na rampě ,odchylka od požadovaného tlaku ,korekce vstřikovačů a další důležité hodnoty ,někdy je to lepší než pátrat hodiny nad chybovou hláškou
Jinak vstřik kromě Clipu nakoduješ 100% i Atalem , KTS nemusí vždy umět ,některé jednotky prostě neumí ,např. má Laguna II DCI, dodnes nepozná jednotku a hází náhradní system (kde je omezeno jen na výčet paměti) i přes to že jde o BOSCH ECU
Ešte som sa chcel opitať. Odpojil som dva vstrekovače. Chcel som vedieť či to vyhodi nejaku chybu. Nemusia sa teraz zase nakodovať do RJ ? (wallbash) (wallbash)
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Bydliště: Příbram

Příspěvek od pett »

nemusí ,je to uloženo v paměti.
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Aj som si myslel. Ešte som vybral pumpu na palivo lebo v priesvitnej hadičke ktorá vedie od nádrže bola nejaká smeť. Po namontovaní sa to auto pri štartovaní sprava úplne inak. Síce nenaštartuje ale ma snahu. V pondelok skúsim vymeniť tu pumpu a palivový filter. Už mi to ani nevypisuje
závadu.
Na začiatku mi to vypisovalo tie závady ktore som písal .
Po vymazaní už iba chybu:P0089.
Po vybratí pumpy a prečistení mi už nič nevypisuje.
Možno je iba upchaty palivový filter.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Inak žive hodnoty:tlak paliva:49750 Kpa pri štartovani.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

automacher píše:Inak žive hodnoty:tlak paliva:49750 Kpa pri štartovani.
to by asi melo stacit u MB je nastaventlak 200baru a pokud je mene tak motor vypne,jestli chces zkontrolovat vstriky tak nejjednodussi j eodpojit prepady a na kazdy dat nejakou odmernou nadobku,pokud na nejakem valci bude znacny rozdil/vic nafty/ tak ten je vadny
Drag Power
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“