Stránka 1 z 3

Renaul Scenic ll diagnostika / vyriešené/

Napsal: 06 pro 2008, 09:22
od automacher
Caute. Včera som dotiahol na lane Renault Grand Scenic 1,5 Dci r.v:2005
Na diagnostike mi vypísalo chyby:
1, P0302-valec 2 zystene vynechavani zažehu
2, P0089-ventil davkovani paliva /N290/ nevierihodny sygnál
Myslite že tam bude v prdeli vstrekovač ?. (LOL) (LOL)
A da sa vymeniť iba jeden?

Re: Renaul Scenic ll diagnostika

Napsal: 06 pro 2008, 10:13
od joe
automacher píše:Caute. Včera som dotiahol na lane Renault Grand Scenic 1,5 Dci r.v:2005
Na diagnostike mi vypísalo chyby:
1, P0302-valec 2 zystene vynechavani zažehu
2, P0089-ventil davkovani paliva /N290/ nevierihodny sygnál
Myslite že tam bude v prdeli vstrekovač ?. (LOL) (LOL)
A da sa vymeniť iba jeden?
vymenit sa da iba jeden.po vymene ho musis nakodovat do ECU motora.

Napsal: 06 pro 2008, 10:36
od automacher
A ten ventil N 290 je akože vstrekovač ?

Napsal: 06 pro 2008, 10:55
od automacher
Má niekto z okolia Trenčína Renault Clip? Ze by mi prišiel nakodovať vstrekovač ked ho vymenim?

Napsal: 06 pro 2008, 10:59
od joe
automacher píše:Má niekto z okolia Trenčína Renault Clip? Ze by mi prišiel nakodovať vstrekovač ked ho vymenim?
staci ti KTS :)

Napsal: 06 pro 2008, 11:39
od automacher
To mi ani nehovor (wallbash) (wallbash) (wallbash) Každy ma od KTS teda tej staršej odhovara že to nič moc nedokáže. Si si isty že z tou KTS-kou o ktorej sme sa naposledy cez telefon bavili mi pojdu nakodovať vstreky na tomto Renaulte? Popripade na Forde 1,8 Tddi ?

Re: Renaul Scenic ll diagnostika

Napsal: 06 pro 2008, 11:50
od chosepm
automacher píše:Caute. Včera som dotiahol na lane Renault Grand Scenic 1,5 Dci r.v:2005
Na diagnostike mi vypísalo chyby:
1, P0302-valec 2 zystene vynechavani zažehu
2, P0089-ventil davkovani paliva /N290/ nevierihodny sygnál
Myslite že tam bude v prdeli vstrekovač ?. (LOL) (LOL)
A da sa vymeniť iba jeden?

P0089 - Regulátor tlaku paliva, prej mechanická závada mi tu tvrdí počítač. To neni vstřik. Jestli to nevrčí, hledej chybu na regulátoru tlaku. Zkusil bych ho vyčistit. Ta 302 tam mohla naskočit v návaznosti na 89

Napsal: 06 pro 2008, 11:54
od automacher
Ten regulator som mal dole. Bol čisty. A ked som ho odpojil vypisovalo mi to uplne ine označenie.

Napsal: 06 pro 2008, 12:07
od automacher
Ked ťi odide jeden vstrek auto naštartuje aj bez neho?

Napsal: 06 pro 2008, 15:31
od pett
Dobré je načíst live data ,tlak na rampě ,odchylka od požadovaného tlaku ,korekce vstřikovačů a další důležité hodnoty ,někdy je to lepší než pátrat hodiny nad chybovou hláškou
Jinak vstřik kromě Clipu nakoduješ 100% i Atalem , KTS nemusí vždy umět ,některé jednotky prostě neumí ,např. má Laguna II DCI, dodnes nepozná jednotku a hází náhradní system (kde je omezeno jen na výčet paměti) i přes to že jde o BOSCH ECU

Napsal: 06 pro 2008, 15:44
od automacher
pett píše:Dobré je načíst live data ,tlak na rampě ,odchylka od požadovaného tlaku ,korekce vstřikovačů a další důležité hodnoty ,někdy je to lepší než pátrat hodiny nad chybovou hláškou
Jinak vstřik kromě Clipu nakoduješ 100% i Atalem , KTS nemusí vždy umět ,některé jednotky prostě neumí ,např. má Laguna II DCI, dodnes nepozná jednotku a hází náhradní system (kde je omezeno jen na výčet paměti) i přes to že jde o BOSCH ECU
Ešte som sa chcel opitať. Odpojil som dva vstrekovače. Chcel som vedieť či to vyhodi nejaku chybu. Nemusia sa teraz zase nakodovať do RJ ? (wallbash) (wallbash)

Napsal: 06 pro 2008, 16:24
od pett
nemusí ,je to uloženo v paměti.

Napsal: 06 pro 2008, 16:52
od automacher
Aj som si myslel. Ešte som vybral pumpu na palivo lebo v priesvitnej hadičke ktorá vedie od nádrže bola nejaká smeť. Po namontovaní sa to auto pri štartovaní sprava úplne inak. Síce nenaštartuje ale ma snahu. V pondelok skúsim vymeniť tu pumpu a palivový filter. Už mi to ani nevypisuje
závadu.
Na začiatku mi to vypisovalo tie závady ktore som písal .
Po vymazaní už iba chybu:P0089.
Po vybratí pumpy a prečistení mi už nič nevypisuje.
Možno je iba upchaty palivový filter.

Napsal: 06 pro 2008, 17:09
od automacher
Inak žive hodnoty:tlak paliva:49750 Kpa pri štartovani.

Napsal: 06 pro 2008, 17:23
od chiptuning
automacher píše:Inak žive hodnoty:tlak paliva:49750 Kpa pri štartovani.
to by asi melo stacit u MB je nastaventlak 200baru a pokud je mene tak motor vypne,jestli chces zkontrolovat vstriky tak nejjednodussi j eodpojit prepady a na kazdy dat nejakou odmernou nadobku,pokud na nejakem valci bude znacny rozdil/vic nafty/ tak ten je vadny