Stránka 1 z 4
Nej motor na chip pro GIV
Napsal: 28 črc 2006, 19:26
od xDream
Budu kupovat G4, chtel bych jit do TDicka, jaky motor je nejlepsi pro pomeru cena upravy/spolehlivost motoru na chip ? Chtel bych se dostat tak na 180 PS. A kdyby nekdo vedel o nejaky GIV v 3.dv nebo 5dv. dejte vedet. Predem dik.
Napsal: 28 črc 2006, 20:01
od Kornout
110kW verze, tam stačí chip a nemusíš nic jiného měnit.
Minulej týden jsem na jednu koukal na mobile.de, dokonce to bylo už někde v PH, jednalo se samozřejmě o bouračku, podrobnosti si nepamatuju.
Napsal: 28 črc 2006, 21:03
od xDream
Kornout píše:110kW verze, tam stačí chip a nemusíš nic jiného měnit.
Minulej týden jsem na jednu koukal na mobile.de, dokonce to bylo už někde v PH, jednalo se samozřejmě o bouračku, podrobnosti si nepamatuju.
co jsem slysel, tak G4 s touhle verzi motoru se vyrobilo hodne malo, ale byla by to parada, ale asi tezko ho sezenu
Napsal: 28 črc 2006, 21:08
od scream
na 180PS se dostanej s jakymkoliv tdi akorat budeš měnit víc nebo mín vecí, kazdopadne se domnívam, ze se stejne asi vyplatí koupit 90PS verzi a naštouchnout jí, protože i tak to bude levnejší nez origo 110kw. zalezi taky jestli chces nebo nechces PD
Napsal: 28 črc 2006, 21:59
od xDream
scream píše:na 180PS se dostanej s jakymkoliv tdi akorat budeš měnit víc nebo mín vecí, kazdopadne se domnívam, ze se stejne asi vyplatí koupit 90PS verzi a naštouchnout jí, protože i tak to bude levnejší nez origo 110kw. zalezi taky jestli chces nebo nechces PD
to nevim, proto se ptam, rad si necham poradit, ted mam 1,6tku benzin a jdu do dieslu
Napsal: 29 črc 2006, 00:01
od Forest
Mno nevidel bych to tak jednoznacne jako predchozi prispevatele. ARL (110kW/150k) bych videl jako "drahou spickou; zbytecny komfort" nikoliv jako kompromis.
Stejne tak 90konku - pokud to neni motor lisici se od 110konove verze jen chipem a tryskama, pak bych to videl dost skepticky. Koupis to, vyladis...a zalibi se Ti vykon (to je pribeh nas vsech tady

) a najednou zjistis, ze by to chtelo jiny motor
Podle Tveho "zadani" bych to videl bud na:
1) 90konku "noveho typu", nebo 110konku - to jsou klasiky a tam vymenis jen turbo (jete/repase Andre), ktere je nutnosti - 110turbo 180koni nenatlaci

, trysky Reesha, lamelu - staci oblozit a soft Reesha)
NEBO
2) 130konku PDcko - zde mas limit na turbu cca 175 koni a na tryskach 195 koni, jen das oblozit lamelu a nechas vyladit od Reeshana. Problem u tohoto motoru jsou nedostupne RACE trysky (a pokud, tak drahe). ...ale to jsme uz na temer 200 konich

Napsal: 29 črc 2006, 07:39
od xDream
Forest píše:Mno nevidel bych to tak jednoznacne jako predchozi prispevatele. ARL (110kW/150k) bych videl jako "drahou spickou; zbytecny komfort" nikoliv jako kompromis.
Stejne tak 90konku - pokud to neni motor lisici se od 110konove verze jen chipem a tryskama, pak bych to videl dost skepticky. Koupis to, vyladis...a zalibi se Ti vykon (to je pribeh nas vsech tady

) a najednou zjistis, ze by to chtelo jiny motor
Podle Tveho "zadani" bych to videl bud na:
1) 90konku "noveho typu", nebo 110konku - to jsou klasiky a tam vymenis jen turbo (jete/repase Andre), ktere je nutnosti - 110turbo 180koni nenatlaci

, trysky Reesha, lamelu - staci oblozit a soft Reesha)
NEBO
2) 130konku PDcko - zde mas limit na turbu cca 175 koni a na tryskach 195 koni, jen das oblozit lamelu a nechas vyladit od Reeshana. Problem u tohoto motoru jsou nedostupne RACE trysky (a pokud, tak drahe). ...ale to jsme uz na temer 200 konich

Super, jenom se mi potvrdilo, to o cem premyslim a to ze v lepsim pripade kdyz se zadari tak 96kW = 130 PS a nebo kdyz nenajdu tak potom klasiku 81kW = 110PS, potom je docela casto k videni v nabidkach motor 85kW, zna ho taky nekdo ? Nejdriv jsem premyslel i o 66kW = 90PS v zakladu, ale jak bylo receno, zalibi se mi vykon, coz urcite jo

a pak neni moc kam rust.
Napsal: 29 črc 2006, 07:46
od scream
tak s tim nesouhlasim zase ja. 90PS tdi je nejlevnejší a je uplne stejny jako 110PS, a u 180PS je uplne jedno kterejch s tech dvou motoru to je, protoze to cim se liší tam stejne nemuze zustat, takze je blbost platit kvuli tomu víc.
Napsal: 29 črc 2006, 09:00
od Kornout
scream píše:tak s tim nesouhlasim zase ja. 90PS tdi je nejlevnejší a je uplne stejny jako 110PS, a u 180PS je uplne jedno kterejch s tech dvou motoru to je, protoze to cim se liší tam stejne nemuze zustat, takze je blbost platit kvuli tomu víc.
To je fakt, pokud chceš 180PS, tak ti z 90,čí 110PS verze zůstane stejně jen "holej" motor, vstřiky a turbo jiné. Jedinej problém u starejch 90PS je ventil N75 a první část výfuku, ty se musej dát jiný.
Napsal: 29 črc 2006, 11:13
od xDream
byla by mozna nejaka kalkulace, kolik by stalo vyhnani vykonu z 90PS na 180 PS ?
Napsal: 29 črc 2006, 12:06
od Kornout
Turbo 130PS cca 4000kč, vstřiky sprint 764 s repasí 8400kč, chip 5-10tkč ( záleží od koho a jak se dohodnete, cenu od reeshy zdělovat nebudu, to je váše věc), spojka (1Z+VR6) cca 7000kč. + práce, pokud si to nebudeš dělat sám.
Pokud vy jsi měl ještě verzi s turbem, co má klapku, tak počítej +500 za N75 a cca 1500kč za první díl výfuku (nebo jen převařit přírubu, což může být i zdarma).
Snad je to vše.
Napsal: 29 črc 2006, 14:24
od xDream
Kornout píše:Turbo 130PS cca 4000kč, vstřiky sprint 764 s repasí 8400kč, chip 5-10tkč ( záleží od koho a jak se dohodnete, cenu od reeshy zdělovat nebudu, to je váše věc), spojka (1Z+VR6) cca 7000kč. + práce, pokud si to nebudeš dělat sám.
Pokud vy jsi měl ještě verzi s turbem, co má klapku, tak počítej +500 za N75 a cca 1500kč za první díl výfuku (nebo jen převařit přírubu, což může být i zdarma).
Snad je to vše.
A co PD motory 74, 85, 96 pripadne ob. 81 ty by sly eventuelne jeste vys ?
Napsal: 29 črc 2006, 15:14
od Kornout
To samé, jen cena vstřiků je jiná a u 96kW si odpočti turbo.
Napsal: 29 črc 2006, 15:19
od xDream
Kornout píše:To samé, jen cena vstřiků je jiná a u 96kW si odpočti turbo.
shrnuto podtrzeno, bud 96 a nebo je to jedno az na vstriky jestli 66 ktera je nejbeznejsi a vetsinou nejlevnejsi nebo jiny
Napsal: 29 črc 2006, 16:25
od Forest
xDream píše:Kornout píše:To samé, jen cena vstřiků je jiná a u 96kW si odpočti turbo.
shrnuto podtrzeno, bud 96 a nebo je to jedno az na vstriky jestli 66 ktera je nejbeznejsi a vetsinou nejlevnejsi nebo jiny
POZOR ale! 66kW musi byt od urciteho roku, resp. urciteho vyrobniho cisla...zacinalo to 1Z motorem a to je umiracek. Poznavacim prvkem je, ze to ma turbo s variabilnim naklapenim lopatek. Neni 66kW verze jako 66kW verze
Jinak 85kW (PD) NEBRAT!