opel omega 2,5 TDS načipování

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fandatuba
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2008, 22:22
Bydliště: poděbrady

opel omega 2,5 TDS načipování

Příspěvek od fandatuba »

Sháním nejaký moudrosti o načipování omega b 2,5 TDS. jaký s tim jsou skušenosti, výhody popřípadě nevýhody.děkuju za rady.
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

myslim že v pohodě když jse to uděla lehce tak žádný problém ale musí být vše ok
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
mazďák
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2008, 11:58
Bydliště: prostějov

Příspěvek od mazďák »

TDS bylo označení modelů s klasikou vstřikovačkou a teda mechanickou regulací, takže bez ECU a kde by si pak ty čipy dával :-)
TDS u opla mne zajímá, bo tam dávali 1,7TD isuzu 4EE1 -verzi opel. 4EE1 mám v 323ce a hledám na ten motor rozumy. K nám se ty mazdy nevozili, tak aspon něco od opla by se hodilo. Brožurka Jak na to na Astru F je celkem o ničem.
sedan323BA 1,5
+dtto1,7TD
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

(noteeth) Motor TDS je komurkový šestivál od BMW má mechanickou přetlakovou regulaci turba ale řízený elektrický vstřik paliva včetně váhy vzduchu
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

...aspon orientačne...


Hodnoty BITPOWER: Výkon: 165 Hp / 4610 rpm
Točivý moment: 325 Nm / 2090 rpm
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

počítej tak 15kw navrch lepší je dat spíš mín jak víc přece je to jenom starší motor
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

jestly chces jezdit tak to tam nedavej ten chip mam stim dobrou skušenost ten motor nevydrzi nechat ho v zakladu ,jestly nejsi rad ze ti to jezdi no zalezi na tobe urychlys jeho smrt stim chipem jeste zalezi jak stim budes jezdit, já jezdil jen 3měsice a najel jsem pres 30tisic km a motor mi zacal klepat davam ti dobrou radu nedavej tam chip neni to wv tdi
moje skype je Mira.B.M.W
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

V oplu ti ten čip můžu jen doporučit, u opla ten motor je dost uškrcenej takže mu čip neuškodí. V oplu mojí ségry je najeto s čipem už přes 350tisíc km a motor nikdy nepotřeboval výměnu žádných dílů co běžně odcházej na TDSu , je na něm čip na 155k. Udělaný v profi firmě.
V mým BMW TDS je motor po smrti i bez čipu.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

mazďák píše:TDS bylo označení modelů s klasikou vstřikovačkou a teda mechanickou regulací, takže bez ECU a kde by si pak ty čipy dával :-)
TDS u opla mne zajímá, bo tam dávali 1,7TD isuzu 4EE1 -verzi opel. 4EE1 mám v 323ce a hledám na ten motor rozumy. K nám se ty mazdy nevozili, tak aspon něco od opla by se hodilo. Brožurka Jak na to na Astru F je celkem o ničem.

Pravděpodobně jsi tenhle bavoráckej motor nikdy neviděl. :)
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

ja bych to viděl tak že je dost duležity jak s tim motorem bylo jezděny v minulosti. Tento motor je dost haklivy na jizdu za studena (praskají hlavy). Jinak s tim motorem není žádný problém i když je to komurka.
Není to o motoru ale o člověku ktery s tim jezdí.
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Odpovědi: 0
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

oldaf píše:V oplu ti ten čip můžu jen doporučit, u opla ten motor je dost uškrcenej takže mu čip neuškodí. V oplu mojí ségry je najeto s čipem už přes 350tisíc km a motor nikdy nepotřeboval výměnu žádných dílů co běžně odcházej na TDSu , je na něm čip na 155k. Udělaný v profi firmě.
V mým BMW TDS je motor po smrti i bez čipu.

A co se stalo?
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

co se mohlo stat moc to točil znam to podle sebe
moje skype je Mira.B.M.W
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

MIR.B.M.W píše:co se mohlo stat moc to točil znam to podle sebe
..tento motor treba točiť aby dobre tahal...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
mazďák
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2008, 11:58
Bydliště: prostějov

Příspěvek od mazďák »

oldaf píše:..
Pravděpodobně jsi tenhle bavoráckej motor nikdy neviděl. :)
máš pravdu neviděl, a ani po tom netužím ;)
vystačí mi TDS opla - klasika jednoplunžrový čerpadlo.
Jinak ty čipy jsou fantastický - ten kouř jak za vyjetou Avií - k hezkýmu autu se to hodí :-D
sedan323BA 1,5
+dtto1,7TD
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

mazďák píše:
oldaf píše:..
Pravděpodobně jsi tenhle bavoráckej motor nikdy neviděl. :)
máš pravdu neviděl, a ani po tom netužím ;)
vystačí mi TDS opla - klasika jednoplunžrový čerpadlo.
Jinak ty čipy jsou fantastický - ten kouř jak za vyjetou Avií - k hezkýmu autu se to hodí :-D

No nevím ale já snad nikdy v životě neviděl hulit 2,5TDS. Joo 2,4td tam to hulilo, protože spousta 2,4 měla mechaniku a tam se to dalo přikrmit, ale TDSo má řízený čerpadlo počítačem a tam to jen tak nezahulí. Jinak se můžeš přijet podívat na TDSO v Oplu načipovaný ,,nebudu psát kde, nevím jestli se na tomto foru smí,, a to auto nezahulí ani do kopce naložený. :)
Odpovědět

Zpět na „Opel“