opel omega 2,5 TDS načipování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
opel omega 2,5 TDS načipování
Sháním nejaký moudrosti o načipování omega b 2,5 TDS. jaký s tim jsou skušenosti, výhody popřípadě nevýhody.děkuju za rady.
TDS bylo označení modelů s klasikou vstřikovačkou a teda mechanickou regulací, takže bez ECU a kde by si pak ty čipy dával
TDS u opla mne zajímá, bo tam dávali 1,7TD isuzu 4EE1 -verzi opel. 4EE1 mám v 323ce a hledám na ten motor rozumy. K nám se ty mazdy nevozili, tak aspon něco od opla by se hodilo. Brožurka Jak na to na Astru F je celkem o ničem.

TDS u opla mne zajímá, bo tam dávali 1,7TD isuzu 4EE1 -verzi opel. 4EE1 mám v 323ce a hledám na ten motor rozumy. K nám se ty mazdy nevozili, tak aspon něco od opla by se hodilo. Brožurka Jak na to na Astru F je celkem o ničem.
sedan323BA 1,5
+dtto1,7TD
+dtto1,7TD
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 500
- Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
- Bydliště: Furth im wald
Odpovědi: 0
jestly chces jezdit tak to tam nedavej ten chip mam stim dobrou skušenost ten motor nevydrzi nechat ho v zakladu ,jestly nejsi rad ze ti to jezdi no zalezi na tobe urychlys jeho smrt stim chipem jeste zalezi jak stim budes jezdit, já jezdil jen 3měsice a najel jsem pres 30tisic km a motor mi zacal klepat davam ti dobrou radu nedavej tam chip neni to wv tdi
moje skype je Mira.B.M.W
V oplu ti ten čip můžu jen doporučit, u opla ten motor je dost uškrcenej takže mu čip neuškodí. V oplu mojí ségry je najeto s čipem už přes 350tisíc km a motor nikdy nepotřeboval výměnu žádných dílů co běžně odcházej na TDSu , je na něm čip na 155k. Udělaný v profi firmě.
V mým BMW TDS je motor po smrti i bez čipu.
V mým BMW TDS je motor po smrti i bez čipu.
mazďák píše:TDS bylo označení modelů s klasikou vstřikovačkou a teda mechanickou regulací, takže bez ECU a kde by si pak ty čipy dával![]()
TDS u opla mne zajímá, bo tam dávali 1,7TD isuzu 4EE1 -verzi opel. 4EE1 mám v 323ce a hledám na ten motor rozumy. K nám se ty mazdy nevozili, tak aspon něco od opla by se hodilo. Brožurka Jak na to na Astru F je celkem o ničem.
Pravděpodobně jsi tenhle bavoráckej motor nikdy neviděl.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 15 pro 2007, 19:15
- Bydliště: Benešov u Prahy
Odpovědi: 0
oldaf píše:V oplu ti ten čip můžu jen doporučit, u opla ten motor je dost uškrcenej takže mu čip neuškodí. V oplu mojí ségry je najeto s čipem už přes 350tisíc km a motor nikdy nepotřeboval výměnu žádných dílů co běžně odcházej na TDSu , je na něm čip na 155k. Udělaný v profi firmě.
V mým BMW TDS je motor po smrti i bez čipu.
A co se stalo?
mazďák píše:máš pravdu neviděl, a ani po tom netužímoldaf píše:..
Pravděpodobně jsi tenhle bavoráckej motor nikdy neviděl.![]()
vystačí mi TDS opla - klasika jednoplunžrový čerpadlo.
Jinak ty čipy jsou fantastický - ten kouř jak za vyjetou Avií - k hezkýmu autu se to hodí
No nevím ale já snad nikdy v životě neviděl hulit 2,5TDS. Joo 2,4td tam to hulilo, protože spousta 2,4 měla mechaniku a tam se to dalo přikrmit, ale TDSo má řízený čerpadlo počítačem a tam to jen tak nezahulí. Jinak se můžeš přijet podívat na TDSO v Oplu načipovaný ,,nebudu psát kde, nevím jestli se na tomto foru smí,, a to auto nezahulí ani do kopce naložený.
