Stránka 1 z 2
SDi a fritak
Napsal: 16 pro 2008, 21:19
od safaro
Zdravim otazka je jasna, jak je na tom SDi a fritak. Sezere to taky vsecko jako klasika komurkac?
Napsal: 16 pro 2008, 22:30
od lesek
myslim že Fabie SDI má jako alternativu mot. nafty psanou bio naftu... někde jsem to viděl. Lešek
Napsal: 16 pro 2008, 22:47
od Petr H.
přemejšlel jsem, že bych šel z jara do VW combo. Píšou že to má motor 1997ccm SDI nemáte někdo pls po ruce co je to za motor??
Napsal: 17 pro 2008, 00:06
od mm
expert na sdi je tady slovacek.milos
Napsal: 17 pro 2008, 17:30
od lesek
to bude asi spíš VW caddy SDI, combo je opel a to má motory Isuzu a ty nechytaj ani na naftu...

a ty nový jsou asi CR. jinak viz "slovacek". Lešek
Napsal: 17 pro 2008, 17:35
od Petr H.
jj nějak se mi to pomotalo, koukal jsem na obojí.. nemusí nutně jezdit na olej, na to přeřadím jiné vozidlo... ale jednou to taky bude stará pixla..

Napsal: 17 pro 2008, 17:42
od slovacek.milos
čistota paliva je jasná, pokud budeš lít sajrajt tak se ti ucpe palivák, před palivák si dej filtřík na naftu plastový ten palivák si ušetříš,
pak se může vyřadit z činnosti zpětný ventil co je v deklu na nádrži bordelem z kanystru, takže cetit do nádrže pořád! jinak se ti zhorší ranní starty
zatím jsem měl problém asi 6. ledna se mi to rozhulilo nahoře pod deklem čerpadla jsou hejblata a tam se mi udělal usazenina po mechanickém čistění a chemickém čistění palivové soustavy jede zas jak
drak prostě už jsem to hrubě ojebávl
jinak leju kde co bez úprav

miloš
Napsal: 17 pro 2008, 22:56
od safaro
No jasny tak ze vstriky jako u komurkace a cerpadlo klasika akorat pridavani nafty neni mechanicky ale elektrika. A z elektrickej casti tam je akorat vaha vzduchu a nic jinyho?
Napsal: 18 pro 2008, 17:01
od slovacek.milos
safaro píše:No jasny tak ze vstriky jako u komurkace a cerpadlo klasika akorat pridavani nafty neni mechanicky ale elektrika. A z elektrickej casti tam je akorat vaha vzduchu a nic jinyho?
asi špatně SDi sříká na píst, a váha vzduchu tam není
fachčí to tak že pedálem plynu určíš režim ,
řídící jednotka vyhodnotí a na základě údajů otáčky, teplota, počátek vstřiku, start, brzdění,
ti nastaví čerpadlo a to pak mechanicky šplíchne palivo na píst miloš
Napsal: 21 pro 2008, 23:58
od safaro
zdarec jeste otazka, jak se SDI ohriva? Jako komurka?Fiat punto JTD je na tom hrozne az po 10Km bez topeni kdyz je venku 0.
Napsal: 22 pro 2008, 10:04
od radluk
safaro
je zcela jedno, jestli je to TDi, SDi, JTD... jakmile ma primy vstrik, tak ma vzdy nizsi tepelne ztraty do chladiciho okruhu, ve srovnani s klasickymi komurkami ( neprime vstrikovani ). Cili SDi se bude zahrivat stejne dlouho jak TDi, JTD.
Napsal: 22 pro 2008, 22:27
od Petr H.

jaj tak to teda nééé v zásadě platí, ohřívá se ti to tak dlouho jak moc na to kašleš. Jestli jezdíš 10km do práce a zpáky tak si musíš motůrek hezky zabalit šáličkama, aby mu netáhlo na zádíška a do bříška a na do pusinky!!! Pokud to uděláš důkladně tak ti půjde vlažný vzduch z topení klidně po pár set metrech! Ale nesmíš se pak splíst a chtít jet 100 Km...

Napsal: 23 pro 2008, 14:54
od slovacek.milos
já třeba do fábky dávám karton z krabice před chladič na zimu pomůže to hodně netáhne do motoru, nedávno jak mrzlo tak po ránu jsem ujel asi 10 km a motor nebyl ještě ohřátý
karton už tam mám tak zkusím to vysledovat pokud pojedu stejnou trasu za podobných podmínek

miloš
Napsal: 23 pro 2008, 21:28
od Petr H.

nic nesleduj je to jasné... tohle už uměli socialistický auta.. žigul měl originál koženou dečku před chladič s odkápěčkama, sání léto - zima od výfukového potrubí, to samý moskvič, ten měl dokonce žaluzie před chladičem ovládaný z kabiny. I škodovka měla překlopku na bimetal v sání, podle teploty buď sála od výfuku nebo normálně.
Jo hlavně si ten karton zapoměň vyndat, až se z ničeho nic udělá 15 st. a ty pojedeš do sousedního města...

Napsal: 24 pro 2008, 14:56
od slovacek.milos
Jo hlavně si ten karton zapoměň vyndat, až se z ničeho nic udělá 15 st. a ty pojedeš do sousedního města...

[/quote]
tak se nic nestane on totiž ten ventilátor se od dob moskviče poněkud vylepšil

miloš