Stránka 1 z 2

TURBO audi tdi

Napsal: 20 pro 2008, 13:25
od rh66
chcem menit turbo NA audi a4 tdi pd 85 kw 2005 ,pojde mi tam z 96kw?

Napsal: 20 pro 2008, 13:31
od Huml
půjde

Napsal: 20 pro 2008, 13:34
od rh66
A CO 11OKW

Napsal: 20 pro 2008, 17:31
od Huml
ne

Napsal: 20 pro 2008, 17:37
od rh66
a daju sa menit aj trysky? a ake?

Napsal: 20 pro 2008, 17:56
od Huml
z 96 nebo 110kW, jsou stejný nebo pak větší, Race, ale vzhledem k potenciálu turba to vidím jako zbytečný

Napsal: 20 pro 2008, 19:07
od rh66
ok,takze staci menit iba turbo a potom cip,na aky vykon mozem tento motor dostat?dik

Napsal: 21 pro 2008, 00:12
od bjukemen
....vykon pomerne slušny ale podla mna tento motor nieje najvhodnejšií na nejake experimenty...!!!

Napsal: 21 pro 2008, 00:52
od Huml
rh66 píše:ok,takze staci menit iba turbo a potom cip,na aky vykon mozem tento motor dostat?dik
asi 160k

Napsal: 21 pro 2008, 08:23
od rh66
niekde som pocul ze je tam mozne dat trysky z 2litra tdi 8v

Napsal: 21 pro 2008, 08:54
od BH motor
pisete tu o konoch a o turbach. BKE ma to iste turbo ako 130 ps passat. su tam ine limity. Ked chces ist na 180 ps a mat rezervu tak musis spravit turbo soft a trysky. inak to nejde. Neda sa obist ani jeden krok. Mas auto rok vyroby 2005, takze nedoporucujem setrit a pouzivat diely CKD a CSN. /co kto da a co sa najde/. Auto je na dennodenne pouzivanie a musi mat rezervu aby tam nieco neruplo. To je moj nazor. Takze nic by som nehrotil kym nemam rezervu aspon 15 koni

Napsal: 21 pro 2008, 10:20
od Andre
Dle etky by tam mělo být turbo ...702R, takže 1749V ne VA, tzn asi do 140HP při civilním použití.

Napsal: 21 pro 2008, 11:32
od BH motor
Andre píše:Dle etky by tam mělo být turbo ...702R, takže 1749V ne VA, tzn asi do 140HP při civilním použití.
702R pouziva identicke CHRA ako turbo zo 130 ps len je na sponu a nie na rychlospojku.

Napsal: 21 pro 2008, 13:56
od Andre
Celou dobu žiju v domění, že nemají shodná kompresorová kola a axiální ložiska, ted to nemůžu prověřit, až zítra.
Pokud to tak není, tak se omlouvám za mystifikaci.

Napsal: 21 pro 2008, 15:52
od BH motor
Andre píše:Celou dobu žiju v domění, že nemají shodná kompresorová kola a axiální ložiska, ted to nemůžu prověřit, až zítra.
Pokud to tak není, tak se omlouvám za mystifikaci.
ale napis radsej komplet cisla turba. 100ps passat rok 03-04 s typom 702R ma CHRA rovnake ako turbo zo 130 ps AVF. Ale turbina z roku 00-02 je taka ako popisujes ty. ma o 2 mm mensi kompresor a inak riesene axialne lozisko, co ale nema vplyv na funkcnost a celkovy vykon. Na 100 ps turbe je inak nastaveny doraz regulacie, taym padom sa berie skor. S priemerom kompresora som si isty na vyssich rocnikoch, lebo ked som daval turba na AFN alebo AVG zo 130 ps motora tak som im dal skrinu zo 100 nps motora AVB rok 04. pravdu mozme mat tym padom obaja