Stránka 1 z 2

Sekvenční převodovka na TDI

Napsal: 31 črc 2006, 21:46
od titan0306
Jde mi o to abych mohl zařadit bez ubrání plynu.Ne páčky pod volantem,klacek dopředu dozadu.
Uvítám veškeré info + cca cenová relace + výrobce

Napsal: 31 črc 2006, 22:21
od Huml

Napsal: 31 črc 2006, 22:27
od Dukes
Heh docela balík 78litrů. :roll:

Napsal: 01 srp 2006, 08:15
od scream
78 jeste docela jde, horší je, ze i ten 6kvalt je tak akorat pro benzina.

Napsal: 01 srp 2006, 09:31
od grim
jestli se dívám dobře, tak plus řazení je to něco přes 100k :o)))

Napsal: 01 srp 2006, 18:07
od scream
no na tomn neni nic divnyho ne? za kolik bys jako chtěl závodní skřín s přímym ozubenim. ale stejne nechapu k cemu to řeší, jestli na provoz, tak je to uplna blbost.

Napsal: 01 srp 2006, 20:14
od lt.kubosh
Nejsou primy zuby znacne hlucnejsi?

Napsal: 01 srp 2006, 20:33
od titan0306
scream píše:no na tomn neni nic divnyho ne? za kolik bys jako chtěl závodní skřín s přímym ozubenim. ale stejne nechapu k cemu to řeší, jestli na provoz, tak je to uplna blbost.
Na provoz mám velký auto 8) .na závody bude malý auto.
A nebudu stavět něco co nevyhraje (LOL)

Napsal: 02 srp 2006, 07:18
od Rybízek
pozor však na krouták u většiny dieselu je problem protože pokud jsou upraveny tak mají velký MK.Vím že v anglickém a rakouském mistrovství rallye jezdila tehdá ještě G3 s TDi a většinou na to odpadnul

Re: Sekvenční převodovka na TDI

Napsal: 02 srp 2006, 18:37
od Tupino
titan0306 píše:Jde mi o to abych mohl zařadit bez ubrání plynu.Ne páčky pod volantem,klacek dopředu dozadu.
Uvítám veškeré info + cca cenová relace + výrobce
pokud finance nejsou problém tak se hlavně připrav na ladění a vychytávání, sekvence na asfalt pod 500Nm už je vyšší dívčí

Napsal: 02 srp 2006, 20:06
od scream
jako když už tak sekvenci bych rozhodne nedaval. bude daleko dražší a bude s ní víc starostí. Dal bych nějakýho Hewlanda, kde jde nahoru radit bez spojky a myslim, ze bujde sehnat tak aby vydžela kroutak. delaj se i na o hodne vyssí kroutaky. a když už stave takovy monstrum, tak bych dal motor doprostřed a nejlíp do G1 (crazy)

Napsal: 02 srp 2006, 20:12
od Forest
S takovym kroutakem, ktery planujes? Ses blazen (LOL) ... ale drzim palce ;)

Napsal: 03 srp 2006, 09:01
od Stingray
scream píše:jako když už tak sekvenci bych rozhodne nedaval. bude daleko dražší a bude s ní víc starostí. Dal bych nějakýho Hewlanda, kde jde nahoru radit bez spojky a myslim, ze bujde sehnat tak aby vydžela kroutak. delaj se i na o hodne vyssí kroutaky. a když už stave takovy monstrum, tak bych dal motor doprostřed a nejlíp do G1 (crazy)


Je to síce pravda že sa dá radiť bez spojky ale zabudli ste že ide o pretekárske špeciály kde sa pri radení vypína zapalovanie a následne po zaradení zase zapína.....teda ak nechcete radiť s kladivom prevodové kolesá majú totiž natvrdo zubové spojky žiadne synchrony a ak chceš zaradiť po plným plynom s maximom krútiaceho momentu bud vypnes zapalovanie aby klesol krútiaci moment alebo ubereš plyn.....hhaha......

Napsal: 03 srp 2006, 22:26
od scream
zapalování se nevypíná....

Napsal: 03 srp 2006, 23:38
od titan0306
Jak je to u převodovky u silniční motorky?Tam jde taky řadit nahoru bez spojky.