pár dotazů k ECU 1.4 MPi (fabia)

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sid
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 01:36

pár dotazů k ECU 1.4 MPi (fabia)

Příspěvek od Sid »

Ahoj, potřeboval bych návod jak vymazat servisní interval u výše zmíněné ECU a hlavně kde by se dali najít ujeté KM v ECU.

Jo a na volnoběh sebou motor zvláštně škube (doprovázeno poklesem otáček). Nevíte co by to mohlo dělat?

Díky.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Re: pár dotazů k ECU 1.4 MPi (fabia)

Příspěvek od mvolesko »

Sid píše:Ahoj, potřeboval bych návod jak vymazat servisní interval u výše zmíněné ECU a hlavně kde by se dali najít ujeté KM v ECU.

Jo a na volnoběh sebou motor zvláštně škube (doprovázeno poklesem otáček). Nevíte co by to mohlo dělat?

Díky.
serivsni interval vymazes pomoci klicku a nulovani denniho pocitadla
kilometry najdes v ECU budiku, pomoci VAGu (ale zobrazuje se tam to sami co na budikach, nepoznas jestli to bylo stoceny)
a motor sebou skube no, je to starej OHV tak co bys chtel, zatim to delali skoro vsechyn 1.4mpi co jsem videl, ale prej je to dany hlavne ridici jednotkou, nejaky serie to tolik nedelaj
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Sid
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 01:36

Příspěvek od Sid »

Díky za info. Nevíš přesnou posloupnost pro vymazání?

A k těm otáčkám - je mi divný že sebou cuká výrazně víc než 1.3 mono.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

koukni sem tady snad najdes vsechno o kolo fabie

http://forum.skodahome.cz/
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
dalik
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 21:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dalik »

mvolesko píše:koukni sem tady snad najdes vsechno o kolo fabie

http://forum.skodahome.cz/
Ted jsme meli na dilne fabii (1,4MPi), ktera na volnobeh skubala a motor sebou mlatil, bylo spatne tesneni mezi hlavou a sacim potrubim, po zakoupeni noveho (ve Skodovce, cena cca 90,-/2ks) a vymene motor bezi opet jako novy. Samozrejme ze u tebe to tak byt nemusi, nicmene zkontroluj, jestli ze spary mezi hlavou a sanim netrci kousicky tesneni...
Sid
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 01:36

Příspěvek od Sid »

Ahoj, tak motor už sebou tolik nemlátí, vyřešili to nový svíčky ;) , nicméně se vyskytnul nový problém. Nemůžu se spojit s ECU (Kabel mám sice ne origo, ale chodí bez problémů), vypadává mi na chybě synchronizace (ECU prostě mlčí). Kabel i soft je ozkoušen na jiných vozech (felicia 1.3 mono, 2.0 16V KE-Motronic, seat 1.9 sdi r.v. 2005) a chodí bez problémů. Neřešil už někdo obdobný problém?

Konkrétně se jedná o 1.4 MPi 50KW.
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

a co ostatne riadiace jednotky s nimi sa spojis ?
Sid
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 01:36

Příspěvek od Sid »

S ostatnima taky ne :? .
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“