Webasto BW50

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Webasto BW50

Příspěvek od morose »

Prosel jsem vsechny odkazy, nasel schemata a rady, ale nikde jsem nezjistil jak tohle topeni vyzkouset nez ho dam do auta. Mam to vcetne kabelaze a hranatych hodin. Kdyz zapojim + a - ktere jsou jasne, rozblikaji se na displeji hodiny. To je asi ok. Ale co dal? Kdyz zmacknu plaminek, tak se symbol rozsviti ale bufik nedela nic...musim zapojit i ty draty co jdou z rele na ventilator? Pokud ano tak jak? Cekal jsem ze mi zavrci aspon pumpa na benzin, ale nedela to nic...
Dekuji za kazdou radu
ManTrucker
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2008, 18:11

Příspěvek od ManTrucker »

co vim tak by pumpička na benzin k topení neměla vrčet ale cvakat a kdyz je tam benzin tak je ten zvuk ztlumenej dost a nejde na to stalej proud ale přerušuje se je tam elektromagnet a když to daš na stalej proud tak cvakne zustane v jedný poloze a dost
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

to ManTrucker: ano slabe v nem cvakne, ale pumpa musí přece cucat benzin.....nebylo to napojene na pumpu v nadrži, cucá si to myslim z okruhu samo - nebo se pletu?

to jojo: diky za navody k hodinkam, to jsem taky potreboval, mas to u me :)
ManTrucker
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2008, 18:11

Příspěvek od ManTrucker »

Jj má to svou pumpicku a vlatni hadičku do nádrže a kably na to čerpadýlko musí byt od bufiku nemůžeš tam dat normal + a -
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

no me jde o to jak to zkusit na stole, nez se pustim do montáže....nevím zda to funguje. mam přesně toto:Obrázek

němčina je otřesná. Plus a minus je jasny, nevim zda musim mít zapojený ty další dva dráty co jdou asi na ventilator topeni a taky jestli nutně musim zapojit vodní okruh, nebo natlakovat palivový
Hardcoreman
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno /Prievidza

Příspěvek od Hardcoreman »

staci + a - a zapnut hodinami. pokud se nic nedeje tak je tam zavada. RJ si kontroluje funkcnost akcnych clenu a pokud nektery nemaka tak sa to nespusti
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

Já to kdysi zkoušel,už je to dávno,tak si to nepamatuji,ale po zapojení + a - začla jet vodní pumpa
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

myslel jsem si to....dekuju. Takze asi bude ko...a tady asi diagnostika mozna nebude je to asi stary :(
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

tak topeni se rozjede po pripojeni napajeni....stiknu plaminek a zacne horet - ale nejde uz vypnout nijak nez odpojenim proudu.... :)

sem to rozebral a ma to v sobe obe pumpy....
MartyTurbo
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2014, 13:12

Příspěvek od MartyTurbo »

Zdravím, neměl by někdo cívku z BW50ky? Moje je naprasklá a propouští benzín.
Díky moc

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“