Leon TopSport ARL - chip vs. drobne upravy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jordi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2008, 14:04
Bydliště: Trencin

Leon TopSport ARL - chip vs. drobne upravy

Příspěvek od jordi »

chcem si dat chipnut auto, ale takisto mam v plane trosku neskor bavlnenu vlozku - vzd. filter, upravit odsavanie skrine, mozno vyfuk....

ma vyznam pockat s chipom az po upravach, alebo ho mozem dat spravit uz teraz? bude treba po tychto upravach chip upravovat?

dalsia otazocka, ked si tam softverovo odstavit EGR, mozem ho aj dodatocne zaslepit, alebo treba predtym?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

upravy a čip udělej potom ;) egr stačí kulička do hadičky a softem upravit případnou neoblíbenou hlášku "emise do dílny"...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jordi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2008, 14:04
Bydliště: Trencin

Příspěvek od jordi »

s vacsimi upravami mi ti je jasne, ale jedna sa mi o tieto drobnosti konkretne:)
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

jordi píše:s vacsimi upravami mi ti je jasne, ale jedna sa mi o tieto drobnosti konkretne:)
Ak ti mozem poradit, skontaktuj sa s Jozefom "cupra". On mal presne take auto a tiez riesil drobne upravy. Filter je uplne zbytocna vec, iba ak by si si potrpel na zvuk. Na stare ARL uplne staci urobit dobry vyfuk a kvalitny, no ozaj kvalitny soft. Potom si niekde na urovni 195PS a 410-430Nm s peknym priebehom pri minimalnom dyme. Za malo penazi sa da z toho auta urobit pekna raketa. Ak chces ist dalej, co pri jednooske, na bezne jazdenie je nevyuzitelne a drahe, musis riesit v prvom rade spojku s dvojhmotou, potom turbo a vstreky.
S odladenim softweru sa mozes obratit na mna, samozrejme ladenie na brzde.
Uživatelský avatar
leonik
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2008, 20:53
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od leonik »

PROFITUNER píše:
jordi píše:s vacsimi upravami mi ti je jasne, ale jedna sa mi o tieto drobnosti konkretne:)
Ak ti mozem poradit, skontaktuj sa s Jozefom "cupra". On mal presne take auto a tiez riesil drobne upravy. Filter je uplne zbytocna vec, iba ak by si si potrpel na zvuk. Na stare ARL uplne staci urobit dobry vyfuk a kvalitny, no ozaj kvalitny soft. Potom si niekde na urovni 195PS a 410-430Nm s peknym priebehom pri minimalnom dyme. Za malo penazi sa da z toho auta urobit pekna raketa. Ak chces ist dalej, co pri jednooske, na bezne jazdenie je nevyuzitelne a drahe, musis riesit v prvom rade spojku s dvojhmotou, potom turbo a vstreky.
S odladenim softweru sa mozes obratit na mna, samozrejme ladenie na brzde.
co to znamena dobry vyfuk?? na urovni 195PS a 410-430Nm s peknym priebehom pri minimalnom dyme....tieto parametre by mal na stalo alebo prepinatelne???neskodilo by to motoru..taka uprava???
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

leonik píše:
PROFITUNER píše:
jordi píše:s vacsimi upravami mi ti je jasne, ale jedna sa mi o tieto drobnosti konkretne:)
Ak ti mozem poradit, skontaktuj sa s Jozefom "cupra". On mal presne take auto a tiez riesil drobne upravy. Filter je uplne zbytocna vec, iba ak by si si potrpel na zvuk. Na stare ARL uplne staci urobit dobry vyfuk a kvalitny, no ozaj kvalitny soft. Potom si niekde na urovni 195PS a 410-430Nm s peknym priebehom pri minimalnom dyme. Za malo penazi sa da z toho auta urobit pekna raketa. Ak chces ist dalej, co pri jednooske, na bezne jazdenie je nevyuzitelne a drahe, musis riesit v prvom rade spojku s dvojhmotou, potom turbo a vstreky.
S odladenim softweru sa mozes obratit na mna, samozrejme ladenie na brzde.
co to znamena dobry vyfuk?? na urovni 195PS a 410-430Nm s peknym priebehom pri minimalnom dyme....tieto parametre by mal na stalo alebo prepinatelne???neskodilo by to motoru..taka uprava???
Ak je auto v dobrom stave, tak su tieto parametre realne. Treba si uvedomit, ze stare ARL v dobrom stave ma bezne 160PS - 162PS uz v serii. Pod dobrym vyfukom ja rozumiem co najlepsi vyplach, to znamena minimalne treba vykuchat katalizatory, no najlepsie riesenie je dat komletne cely vyfuk novy. Skus sa spojit s Jozefom, on ti poradi kolko to stoji na Leona. Ak chces usetrit, minimalne treba urobit tie katalizatori. Prepinanie ti mozem urobit, neni problem, samozrejme nie v cene bezneho tuningu, no neberiem za to az tak vela. 195PS je uz silnejsia modifikacia, no ak sa urobi dobre, moze byt este bezpecna, samozrejme to zalezi na sposobe pouzivania. Treba si vsak uvedomit, ze sso seriovym ARL sa ide relativne lahko do 190PS, no potom nad 190PS je to uz ovela tazsia robota.Jednoduche je dostat sa z 160 na 180, no z 190 na 198 je uz o niecom inom.
Uživatelský avatar
leonik
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2008, 20:53
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od leonik »

a ake parametre su vhodne na ARL bez neakych uprav aby to neskodilo motoru a neako moc necmudilo..ja mam teraz nabehanych necelych 116 000km...co by si s tym dokazal urobit???
Seat Leon Cupra 4x4
150HP............320NM
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Leoník a Jordi , udělejte si exkurzi do Blavi na vajnorskou 8)
Naposledy upravil(a) toby66kw dne 05 led 2009, 19:26, celkem upraveno 1 x.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

leonik píše:a ake parametre su vhodne na ARL bez neakych uprav aby to neskodilo motoru a neako moc necmudilo..ja mam teraz nabehanych necelych 116 000km...co by si s tym dokazal urobit???
Vsetko zalezi od toho aka bude seria toho auta. Ale pre priklad uvediem. Chalan od nas z firmy, Mindo, ma Boru ARL 4motion na bezne jazdenie. 188PS a 415Nm uplne bez dymu,tak ako seria, iba zo spodu kym sa nafukne turbo. Na aute nie su ziadne zmeny,iba soft. Najazdene tiez okolo 130tis km. ARL ja jendoducho ARL, posledne poriadne maloobjemove TDI od VAg group, odvtedy neurobili nic lepsie, uvidime ako nas prekvapi novy CR,lebo 2,0TDIPD nesiaha ARL ani po kolena.
Uživatelský avatar
leonik
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2008, 20:53
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od leonik »

PROFITUNER píše:
leonik píše:a ake parametre su vhodne na ARL bez neakych uprav aby to neskodilo motoru a neako moc necmudilo..ja mam teraz nabehanych necelych 116 000km...co by si s tym dokazal urobit???
Vsetko zalezi od toho aka bude seria toho auta. Ale pre priklad uvediem. Chalan od nas z firmy, Mindo, ma Boru ARL 4motion na bezne jazdenie. 188PS a 415Nm uplne bez dymu,tak ako seria, iba zo spodu kym sa nafukne turbo.
co to znamena iba zo spodu kym sa nafukne turbo???to ako tie parametre platia len vtedy,alebo ako to je???
Seat Leon Cupra 4x4
150HP............320NM
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

leonik píše:
PROFITUNER píše:
leonik píše:a ake parametre su vhodne na ARL bez neakych uprav aby to neskodilo motoru a neako moc necmudilo..ja mam teraz nabehanych necelych 116 000km...co by si s tym dokazal urobit???
Vsetko zalezi od toho aka bude seria toho auta. Ale pre priklad uvediem. Chalan od nas z firmy, Mindo, ma Boru ARL 4motion na bezne jazdenie. 188PS a 415Nm uplne bez dymu,tak ako seria, iba zo spodu kym sa nafukne turbo.
co to znamena iba zo spodu kym sa nafukne turbo???to ako tie parametre platia len vtedy,alebo ako to je???
Neviem ako to tu mam este napisat. ARL zadymi aj v serii,lebo ma väcsie turbo a neskorsi nastup ako napr. ASZ 130PS. nechci tu odo mna presne parametre, ja nie som blabla tuner. prides na brzdu, odmerame seriu, urobime komletnu diagnostiku pod zatazou a potom sa mozeme bavit o presnych parametroch po uprave. Ja som hlavnym odporcom nejakych dymovnic, u mna dym znamena mensi vykon.
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 05 led 2009, 19:43, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

leonik: dovolim si dokoncit ivanovu myslienku: "iba zospodu kym sa nafukne turbo" .... to trochu zadymi :D

EDIT: ooops, 5 sekund a uz je neskoro (LOL)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
leonik
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2008, 20:53
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od leonik »

tak uz mi je to jasne...dakujem chlapi

a aka je cena takeho profi cipu???
Seat Leon Cupra 4x4
150HP............320NM
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

tak moj leon (ktory uz nemam) :( isiel neskutocne,perpinatelny chip od profituningu normal soft 186 a 431 NM a sprint soft 198 a 462 Nm len z vyfukom nicim inym...proste neskutocne...6,5 s na stovku a 14,59 stvrt mila...teraz mam passata 130 HP a 310 NM seria aj odmerana na MAHE po chipe od Iva z PROFITUNINGU 166 HP a 411 NM...to sa neda ani porovnat ako tahal leon a ako taha passat...vazne ak ich navstivis za 8 tis ti spravia chip ze budes cumet jak svina a este aj meranie budes mat...cize graf pred upravou aj po uprave(vies za co platis,co sa ou mnohej konkurencie neda povedat)doetraz placem za leonom... :( ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

[quote="cupra"]tak moj leon (ktory uz nemam) :( isiel neskutocne,perpinatelny chip od profituningu normal soft 186 a 431 NM a sprint soft 198 a 462 Nm len z vyfukom nicim inym...proste neskutocne...6,5 s na stovku a 14,59 stvrt mila...teraz mam passata 130 HP a 310 NM seria aj odmerana na MAHE po chipe od Iva z PROFITUNINGU 166 HP a 411 NM...to sa neda ani porovnat ako tahal leon a ako taha passat...vazne ak ich navstivis za 8 tis ti spravia chip ze budes cumet jak svina a este aj meranie budes mat...cize graf pred upravou aj po uprave(vies za co platis,co sa ou mnohej kon

Zabudol si zvuk s AMA vyfukom ako Subaru STI!
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“