Leon TopSport ARL - chip vs. drobne upravy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Leon TopSport ARL - chip vs. drobne upravy
chcem si dat chipnut auto, ale takisto mam v plane trosku neskor bavlnenu vlozku - vzd. filter, upravit odsavanie skrine, mozno vyfuk....
ma vyznam pockat s chipom az po upravach, alebo ho mozem dat spravit uz teraz? bude treba po tychto upravach chip upravovat?
dalsia otazocka, ked si tam softverovo odstavit EGR, mozem ho aj dodatocne zaslepit, alebo treba predtym?
ma vyznam pockat s chipom az po upravach, alebo ho mozem dat spravit uz teraz? bude treba po tychto upravach chip upravovat?
dalsia otazocka, ked si tam softverovo odstavit EGR, mozem ho aj dodatocne zaslepit, alebo treba predtym?
upravy a čip udělej potom
egr stačí kulička do hadičky a softem upravit případnou neoblíbenou hlášku "emise do dílny"...

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ak ti mozem poradit, skontaktuj sa s Jozefom "cupra". On mal presne take auto a tiez riesil drobne upravy. Filter je uplne zbytocna vec, iba ak by si si potrpel na zvuk. Na stare ARL uplne staci urobit dobry vyfuk a kvalitny, no ozaj kvalitny soft. Potom si niekde na urovni 195PS a 410-430Nm s peknym priebehom pri minimalnom dyme. Za malo penazi sa da z toho auta urobit pekna raketa. Ak chces ist dalej, co pri jednooske, na bezne jazdenie je nevyuzitelne a drahe, musis riesit v prvom rade spojku s dvojhmotou, potom turbo a vstreky.jordi píše:s vacsimi upravami mi ti je jasne, ale jedna sa mi o tieto drobnosti konkretne:)
S odladenim softweru sa mozes obratit na mna, samozrejme ladenie na brzde.
- leonik
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 31 pro 2008, 20:53
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
co to znamena dobry vyfuk?? na urovni 195PS a 410-430Nm s peknym priebehom pri minimalnom dyme....tieto parametre by mal na stalo alebo prepinatelne???neskodilo by to motoru..taka uprava???PROFITUNER píše:Ak ti mozem poradit, skontaktuj sa s Jozefom "cupra". On mal presne take auto a tiez riesil drobne upravy. Filter je uplne zbytocna vec, iba ak by si si potrpel na zvuk. Na stare ARL uplne staci urobit dobry vyfuk a kvalitny, no ozaj kvalitny soft. Potom si niekde na urovni 195PS a 410-430Nm s peknym priebehom pri minimalnom dyme. Za malo penazi sa da z toho auta urobit pekna raketa. Ak chces ist dalej, co pri jednooske, na bezne jazdenie je nevyuzitelne a drahe, musis riesit v prvom rade spojku s dvojhmotou, potom turbo a vstreky.jordi píše:s vacsimi upravami mi ti je jasne, ale jedna sa mi o tieto drobnosti konkretne:)
S odladenim softweru sa mozes obratit na mna, samozrejme ladenie na brzde.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ak je auto v dobrom stave, tak su tieto parametre realne. Treba si uvedomit, ze stare ARL v dobrom stave ma bezne 160PS - 162PS uz v serii. Pod dobrym vyfukom ja rozumiem co najlepsi vyplach, to znamena minimalne treba vykuchat katalizatory, no najlepsie riesenie je dat komletne cely vyfuk novy. Skus sa spojit s Jozefom, on ti poradi kolko to stoji na Leona. Ak chces usetrit, minimalne treba urobit tie katalizatori. Prepinanie ti mozem urobit, neni problem, samozrejme nie v cene bezneho tuningu, no neberiem za to az tak vela. 195PS je uz silnejsia modifikacia, no ak sa urobi dobre, moze byt este bezpecna, samozrejme to zalezi na sposobe pouzivania. Treba si vsak uvedomit, ze sso seriovym ARL sa ide relativne lahko do 190PS, no potom nad 190PS je to uz ovela tazsia robota.Jednoduche je dostat sa z 160 na 180, no z 190 na 198 je uz o niecom inom.leonik píše:co to znamena dobry vyfuk?? na urovni 195PS a 410-430Nm s peknym priebehom pri minimalnom dyme....tieto parametre by mal na stalo alebo prepinatelne???neskodilo by to motoru..taka uprava???PROFITUNER píše:Ak ti mozem poradit, skontaktuj sa s Jozefom "cupra". On mal presne take auto a tiez riesil drobne upravy. Filter je uplne zbytocna vec, iba ak by si si potrpel na zvuk. Na stare ARL uplne staci urobit dobry vyfuk a kvalitny, no ozaj kvalitny soft. Potom si niekde na urovni 195PS a 410-430Nm s peknym priebehom pri minimalnom dyme. Za malo penazi sa da z toho auta urobit pekna raketa. Ak chces ist dalej, co pri jednooske, na bezne jazdenie je nevyuzitelne a drahe, musis riesit v prvom rade spojku s dvojhmotou, potom turbo a vstreky.jordi píše:s vacsimi upravami mi ti je jasne, ale jedna sa mi o tieto drobnosti konkretne:)
S odladenim softweru sa mozes obratit na mna, samozrejme ladenie na brzde.
Leoník a Jordi , udělejte si exkurzi do Blavi na vajnorskou 

Naposledy upravil(a) toby66kw dne 05 led 2009, 19:26, celkem upraveno 1 x.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Vsetko zalezi od toho aka bude seria toho auta. Ale pre priklad uvediem. Chalan od nas z firmy, Mindo, ma Boru ARL 4motion na bezne jazdenie. 188PS a 415Nm uplne bez dymu,tak ako seria, iba zo spodu kym sa nafukne turbo. Na aute nie su ziadne zmeny,iba soft. Najazdene tiez okolo 130tis km. ARL ja jendoducho ARL, posledne poriadne maloobjemove TDI od VAg group, odvtedy neurobili nic lepsie, uvidime ako nas prekvapi novy CR,lebo 2,0TDIPD nesiaha ARL ani po kolena.leonik píše:a ake parametre su vhodne na ARL bez neakych uprav aby to neskodilo motoru a neako moc necmudilo..ja mam teraz nabehanych necelych 116 000km...co by si s tym dokazal urobit???
- leonik
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 31 pro 2008, 20:53
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
co to znamena iba zo spodu kym sa nafukne turbo???to ako tie parametre platia len vtedy,alebo ako to je???PROFITUNER píše:Vsetko zalezi od toho aka bude seria toho auta. Ale pre priklad uvediem. Chalan od nas z firmy, Mindo, ma Boru ARL 4motion na bezne jazdenie. 188PS a 415Nm uplne bez dymu,tak ako seria, iba zo spodu kym sa nafukne turbo.leonik píše:a ake parametre su vhodne na ARL bez neakych uprav aby to neskodilo motoru a neako moc necmudilo..ja mam teraz nabehanych necelych 116 000km...co by si s tym dokazal urobit???
Seat Leon Cupra 4x4
150HP............320NM
150HP............320NM
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Neviem ako to tu mam este napisat. ARL zadymi aj v serii,lebo ma väcsie turbo a neskorsi nastup ako napr. ASZ 130PS. nechci tu odo mna presne parametre, ja nie som blabla tuner. prides na brzdu, odmerame seriu, urobime komletnu diagnostiku pod zatazou a potom sa mozeme bavit o presnych parametroch po uprave. Ja som hlavnym odporcom nejakych dymovnic, u mna dym znamena mensi vykon.leonik píše:co to znamena iba zo spodu kym sa nafukne turbo???to ako tie parametre platia len vtedy,alebo ako to je???PROFITUNER píše:Vsetko zalezi od toho aka bude seria toho auta. Ale pre priklad uvediem. Chalan od nas z firmy, Mindo, ma Boru ARL 4motion na bezne jazdenie. 188PS a 415Nm uplne bez dymu,tak ako seria, iba zo spodu kym sa nafukne turbo.leonik píše:a ake parametre su vhodne na ARL bez neakych uprav aby to neskodilo motoru a neako moc necmudilo..ja mam teraz nabehanych necelych 116 000km...co by si s tym dokazal urobit???
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 05 led 2009, 19:43, celkem upraveno 1 x.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
leonik: dovolim si dokoncit ivanovu myslienku: "iba zospodu kym sa nafukne turbo" .... to trochu zadymi 
EDIT: ooops, 5 sekund a uz je neskoro

EDIT: ooops, 5 sekund a uz je neskoro

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
tak moj leon (ktory uz nemam)
isiel neskutocne,perpinatelny chip od profituningu normal soft 186 a 431 NM a sprint soft 198 a 462 Nm len z vyfukom nicim inym...proste neskutocne...6,5 s na stovku a 14,59 stvrt mila...teraz mam passata 130 HP a 310 NM seria aj odmerana na MAHE po chipe od Iva z PROFITUNINGU 166 HP a 411 NM...to sa neda ani porovnat ako tahal leon a ako taha passat...vazne ak ich navstivis za 8 tis ti spravia chip ze budes cumet jak svina a este aj meranie budes mat...cize graf pred upravou aj po uprave(vies za co platis,co sa ou mnohej konkurencie neda povedat)doetraz placem za leonom...




BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
[quote="cupra"]tak moj leon (ktory uz nemam)
isiel neskutocne,perpinatelny chip od profituningu normal soft 186 a 431 NM a sprint soft 198 a 462 Nm len z vyfukom nicim inym...proste neskutocne...6,5 s na stovku a 14,59 stvrt mila...teraz mam passata 130 HP a 310 NM seria aj odmerana na MAHE po chipe od Iva z PROFITUNINGU 166 HP a 411 NM...to sa neda ani porovnat ako tahal leon a ako taha passat...vazne ak ich navstivis za 8 tis ti spravia chip ze budes cumet jak svina a este aj meranie budes mat...cize graf pred upravou aj po uprave(vies za co platis,co sa ou mnohej kon
Zabudol si zvuk s AMA vyfukom ako Subaru STI!

Zabudol si zvuk s AMA vyfukom ako Subaru STI!
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm
Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
)
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm

400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm

Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm