nestartuje, prosim o pomoc, zitra jedu na dovolenou
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nestartuje, prosim o pomoc, zitra jedu na dovolenou
Ahoj Vsem,
potreboval bych poradit s nestartujicim motorem, cim by to tak asi mohlo byt. Zitra mam jet na dovolenou a jsem z toho kapku nervozni.
O vikendu jsem menil olej. Po vymene jsem motor nastartoval a olej doplnil, vse v poradku.
Vcera vecer jsem prisel a chtel jsem nastartovat. Starter normalne tocil motorem, ale ten nechtel nastartovat. Pripadalo mi, jako by do motoru nesel bezin. Kdyz jsem po nekolika marnych pokusech zacal prislapavat plyn, tak se mi motor podarilo nastartovat.
Ridici jednotku motoru jsem projel Vag-Comem, ale pamet zavad byla cista. Rikam si, jestli by to nemohl byt kontakt u vstrikovaciho cerpadla, ale vubec nevim, kde se nachazi.
Motor mam 1.8T 150 koni (ja vim, neni to diesel...).
dekuju moc predem za vsechny rady,
jsem z toho nervozni.
Pevnak
potreboval bych poradit s nestartujicim motorem, cim by to tak asi mohlo byt. Zitra mam jet na dovolenou a jsem z toho kapku nervozni.
O vikendu jsem menil olej. Po vymene jsem motor nastartoval a olej doplnil, vse v poradku.
Vcera vecer jsem prisel a chtel jsem nastartovat. Starter normalne tocil motorem, ale ten nechtel nastartovat. Pripadalo mi, jako by do motoru nesel bezin. Kdyz jsem po nekolika marnych pokusech zacal prislapavat plyn, tak se mi motor podarilo nastartovat.
Ridici jednotku motoru jsem projel Vag-Comem, ale pamet zavad byla cista. Rikam si, jestli by to nemohl byt kontakt u vstrikovaciho cerpadla, ale vubec nevim, kde se nachazi.
Motor mam 1.8T 150 koni (ja vim, neni to diesel...).
dekuju moc predem za vsechny rady,
jsem z toho nervozni.
Pevnak
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 09 bře 2006, 14:34
- Bydliště: královehradecký kraj
Odpovědi: 0
Re: nestartuje, prosim o pomoc, zitra jedu na dovolenou
No a prosimtě kde máš vstikovací čerpadlo?Tak možná palivovýpevnak píše:Ahoj Vsem,
potreboval bych poradit s nestartujicim motorem, cim by to tak asi mohlo byt. Zitra mam jet na dovolenou a jsem z toho kapku nervozni.
O vikendu jsem menil olej. Po vymene jsem motor nastartoval a olej doplnil, vse v poradku.
Vcera vecer jsem prisel a chtel jsem nastartovat. Starter normalne tocil motorem, ale ten nechtel nastartovat. Pripadalo mi, jako by do motoru nesel bezin. Kdyz jsem po nekolika marnych pokusech zacal prislapavat plyn, tak se mi motor podarilo nastartovat.
Ridici jednotku motoru jsem projel Vag-Comem, ale pamet zavad byla cista. Rikam si, jestli by to nemohl byt kontakt u vstrikovaciho cerpadla, ale vubec nevim, kde se nachazi.
Motor mam 1.8T 150 koni (ja vim, neni to diesel...).
dekuju moc predem za vsechny rady,
jsem z toho nervozni.
Pevnak

Po vymene jsem motor nastartoval a olej doplnil, vse v poradku...co tí mmyslíš?že jsi vyměnil filtr,zašrouboval zátku,nastartoval a dolil olej?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Spíš mi to připadá jestli se ti nepřidřelo čerpadlo v nádrži.Tohle mi jednou benzín udělal ale to před tím stál přes zimu ve stodole.Pak bylo slyšet jak se čerpadlo po několika zapnutích klíčků rozeběhlo a jezdilo to dalších osm let v pohodě..........ale takhle ze dne na den je to divný.......mohlo by to být ale ono........a když to nemá benzín tak to fakt nejede 

Mne to udelal benzinak (A100 2.8E)taky. Proste jsem prijel pred dum, chcipnul to a uz to nenatocil. Diagnostika OK. Baterka OK. Immo OK.
Byla to pumpa v nadrzi - 5 - 8tis Kc. Do nadrze se da dostat z kabiny, rachat si ruce v tom bezninu je strasny zazitek (dyl nez 30sec se to neda vydrzet). Ja tech cca 75l nemel kam precerpat.
U benalu musi pumpa chvilku po sepnuti klicku bezet. Takove bzzzzz cca 1 - 3 sec. Pokud to nedela, tak se prokopat k nadrzi - konektor. Privest elektrinu, bezi/nebezi - vymenit. Nekdy se chytne na poklep na nadrz. Ale na dovolenou bych s tim nevyrazil.
Byla to pumpa v nadrzi - 5 - 8tis Kc. Do nadrze se da dostat z kabiny, rachat si ruce v tom bezninu je strasny zazitek (dyl nez 30sec se to neda vydrzet). Ja tech cca 75l nemel kam precerpat.
U benalu musi pumpa chvilku po sepnuti klicku bezet. Takove bzzzzz cca 1 - 3 sec. Pokud to nedela, tak se prokopat k nadrzi - konektor. Privest elektrinu, bezi/nebezi - vymenit. Nekdy se chytne na poklep na nadrz. Ale na dovolenou bych s tim nevyrazil.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

me zas u Cromy odeslo relatko co spina cerpadlo . prijel jsem normalne domu a pak uz nenastartoval . mesic jsem to tahal po ruznejch servisech . i znackovejch . stalo me to deset litru a nikdo na to neprisel . nakonec jsem si to zpravil doma sam za deset minut a za dve kila co stalo jiny rele .
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 53
- Registrován: 02 čer 2006, 23:26
- Bydliště: Ústí nad Labem
Odpovědi: 0
Re: nestartuje, prosim o pomoc, zitra jedu na dovolenou
[quote="pevnak"]Ahoj Vsem,
potreboval bych poradit s nestartujicim motorem, cim by to tak asi mohlo byt. Zitra mam jet na dovolenou a jsem z toho kapku nervozni.
O vikendu jsem menil olej. Po vymene jsem motor nastartoval a olej doplnil, vse v poradku.
Vcera vecer jsem prisel a chtel jsem nastartovat. Starter normalne tocil motorem, ale ten nechtel nastartovat. Pripadalo mi, jako by do motoru nesel bezin. Kdyz jsem po nekolika marnych pokusech zacal prislapavat plyn, tak se mi motor podarilo nastartovat.
Ridici jednotku motoru jsem projel Vag-Comem, ale pamet zavad byla cista. Rikam si, jestli by to nemohl byt kontakt u vstrikovaciho cerpadla, ale vubec nevim, kde se nachazi.
Motor mam 1.8T 150 koni (ja vim, neni to diesel...).
dekuju moc predem za vsechny rady,
jsem z toho nervozni.
Říkáš, že jsi začal přidávat plyn a chytlo to? Měnil jsi i benzínovej filtr?
Pokud jo, tat si zkontroluj přívod k filtru,tamtudy by ti mohl padat benzín, je tem zpětná klapka.
potreboval bych poradit s nestartujicim motorem, cim by to tak asi mohlo byt. Zitra mam jet na dovolenou a jsem z toho kapku nervozni.
O vikendu jsem menil olej. Po vymene jsem motor nastartoval a olej doplnil, vse v poradku.
Vcera vecer jsem prisel a chtel jsem nastartovat. Starter normalne tocil motorem, ale ten nechtel nastartovat. Pripadalo mi, jako by do motoru nesel bezin. Kdyz jsem po nekolika marnych pokusech zacal prislapavat plyn, tak se mi motor podarilo nastartovat.
Ridici jednotku motoru jsem projel Vag-Comem, ale pamet zavad byla cista. Rikam si, jestli by to nemohl byt kontakt u vstrikovaciho cerpadla, ale vubec nevim, kde se nachazi.
Motor mam 1.8T 150 koni (ja vim, neni to diesel...).
dekuju moc predem za vsechny rady,
jsem z toho nervozni.
Říkáš, že jsi začal přidávat plyn a chytlo to? Měnil jsi i benzínovej filtr?
Pokud jo, tat si zkontroluj přívod k filtru,tamtudy by ti mohl padat benzín, je tem zpětná klapka.
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Pokud to chytlo na přidání plynu, tak bych to typoval na malej tlak benzínu, podle mě to benzín tlačí, ale málo.
Palivovej filtr, čerpadlo.
Taky to ještě může dělat přetlakovej ventil v zásobníku paliva nad vstřikovačema, může propouštět dřív než má.
Palivovej filtr, čerpadlo.
Taky to ještě může dělat přetlakovej ventil v zásobníku paliva nad vstřikovačema, může propouštět dřív než má.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 03 črc 2006, 17:22
- Bydliště: Ústí nad Labem
Odpovědi: 0
Dělal jsem známemu auto, jednou přijel a už neodjel. Jednalo se o favorita 94 - stíkačku. Všechno co je zde popsáno jsem zkusil, motor pořád ne a ne nastartovat. Když jsem odpojil hadičku, tak benzín stříkal, čerpadlo beželo, ale motor prostě nenaskočil. Když jsem nalil benzín přímo do střikačky pod vzduch filtr, tak to ne chvilku chytlo, na Vagu to psalo něco o snímači tlaku paliva, takže jsem vyměnil celou stříkačku a pořád nic. Nakonec jsem vyměnil palivové čerpadlo a bylo po problému, to staré už prostě dávalo malý tlak. Prostě čerpadlo je v autě pánem!! 

Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec