Stránka 1 z 3

BERLINGO HDI Tuning

Napsal: 09 led 2009, 17:42
od cukrar
Zdravím poradil by mi někdo, co vše je potřeba při navýšení výkonu u auta Citroen Berlingo II. (1.6hdi/2.0hdi)

Díval jsem se na Vw Golf diesel power, jak je možné z Berlinga vyždímat nějaké větší zrychlení, abych ho zroveň nezničil bylo funkčí a výkonné, děkuji cukrar (popřípadě jestli to půjde) (hm)

Napsal: 09 led 2009, 18:32
od vwphun
Určitě jde upravit změnou sw, nejlépe bez FAP.

Napsal: 09 led 2009, 19:50
od cukrar
vwphun píše:Určitě jde upravit změnou sw, nejlépe bez FAP.
To jako Chiptuning? to je pořád málo, já měl na mysli něco víc jak má POWER DIESEL,,, :)

Napsal: 09 led 2009, 20:18
od bombastiq
no problém je to že moc věcí se na HDI sehnat nedá

ale dá se to

klasika :
odstranít katal. + EGR

a soft
možná i jiný turbo
ale dál bych nešel
otazka je jestli se daj sehnat
na HDI větší trysky
ale mám posit že né

třeba u té 1,6 by šli dát z 2,0
ale to je jen muj odhad

každopádně ten motor na větší KW-UP není stavěnej
a navíc asi se u HDI
nedaj kombinovat hlavy a spodky
jako u VW viz spodek z 93KW - pd a hlava SDI ;)

Napsal: 09 led 2009, 20:49
od Tomas.cz
VW má jednu obrovskou výhodu a to, že je to skládačka pro velký kluky.

Napsal: 09 led 2009, 20:51
od Ladas
Tomas.cz píše:VW má jednu obrovskou výhodu a to, že je to skládačka pro velký kluky.
ty slova znám :D

Napsal: 09 led 2009, 23:56
od BH motor
z dvojlitra su ine , nedaju sa dat . soft na 110 ps tak 125- 130 ps a na 90ps tak 115 az 120 PSW

Napsal: 10 led 2009, 15:26
od cukrar
BH motor píše:z dvojlitra su ine , nedaju sa dat . soft na 110 ps tak 125- 130 ps a na 90ps tak 115 az 120 PSW
Tak díky moc jsem toho nepochopil :-)

takže upravit chipem, pak katalytátor, jiný střiky....

Napsal: 10 led 2009, 21:04
od JiRaY
No,s tám výkonem bych v tvém případě šel asi jedině do toho chipu(pokud by ho měl někdo ověřený,vím že třeba ICE z www.citroeny.cz nabízí kontakt na čipaře,a nemůže si ho vynachválit)

Víc jak 110 koní z toho nedostaneš,to je hranice.

Ale ten kat rozhodně vykopej,a pod EGR dej z obou stran plný neprůchozí podložky,a nech ho běhat,když ho zaslepíš/odpojíš,tak to diag pozná,a bude řvát :)

Napsal: 10 led 2009, 21:57
od cukrar
JiRaY píše:No,s tám výkonem bych v tvém případě šel asi jedině do toho chipu(pokud by ho měl někdo ověřený,vím že třeba ICE z www.citroeny.cz nabízí kontakt na čipaře,a nemůže si ho vynachválit)

Víc jak 110 koní z toho nedostaneš,to je hranice.

Ale ten kat rozhodně vykopej,a pod EGR dej z obou stran plný neprůchozí podložky,a nech ho běhat,když ho zaslepíš/odpojíš,tak to diag pozná,a bude řvát :)
jj no o Iceovi vím, chip dělají do 120PS, ja bych chtěl, 113ps+vzduch.filtr.3ps+8ps výfuk, 124PS + ( dál ještě něco no)
A to EGR když zaslepím jak říkáš, tak to mi pomůže v čem přesně?
(ale chtěl jsem se podívat po ostré vačce, kovaných pístech a ojnicích)
pokud by to vůbec šlo to by taky slušně přidalo,,,

Napsal: 11 led 2009, 01:49
od bombastiq
vzduchovej filtr NEBRAT akorát zkurví motor

když odpojíš EGR tak se ti nebude zasírat sání

kovaný písty a ojnice nejsou !!!!!!!

a pokud sou tak nepřidaj ani koně
udělaj jenom to že motor
bude připravenej na větší výkon
ale stejně to nevydrží hlava ;)

udělěj chip a neřeš nic dál

Napsal: 11 led 2009, 17:27
od cukrar
počkej tenhle filtr mi zkurví motor??? (vždyť je na to stavěný ne?)

http://www.rajautodilu.cz/zbozi/6338/Sp ... rlingo.htm

Napsal: 11 led 2009, 17:30
od Rudi
většinou je lepší origo než nějaký tydle bazmeky

Napsal: 11 led 2009, 18:52
od bombastiq
tak,tak lepší je originál co má bej

nedej bože noname kužel za 350,- (wallbash)
ten je dobrej tak na okrasu

Napsal: 11 led 2009, 18:55
od cukrar
bombastiq píše:tak,tak lepší je originál co má bej

nedej bože noname kužel za 350,- (wallbash)
ten je dobrej tak na okrasu
no ale tady snad píšou, že zlepší až o 40% ne? :)