00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bossko
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:00
Bydliště: Piestany
Kontaktovat uživatele:

00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)

Příspěvek od bossko »

VAG-COM verze: SVO 304.0
Model: 4B - C5 Audi A6
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Oídící jednotka: 4B1 907 401 A
Díl: G000AG D02
Kódování: 01011
Dílna #: WSC 02325
00014059 130 106CC150_1.V5A182151383
1 závad nalezeno.
00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
Readiness: N/A

Viete mi k tomu niekto nieco povedat? Zavada sa neda vymazat. Je to A6 2,5 TDI Avant automat a buduci tyzden sa na tom chystam na dovolenku. Okrem vysokej spotreby som si na tom inak nic nevsimol...
Neviete kde je problem? Dakujem.
Audi A6 V6 2,5 TDi 110 kW automat
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Re: 00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)

Příspěvek od avatar »

bossko píše:VAG-COM verze: SVO 304.0
Model: 4B - C5 Audi A6
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Oídící jednotka: 4B1 907 401 A
Díl: G000AG D02
Kódování: 01011
Dílna #: WSC 02325
00014059 130 106CC150_1.V5A182151383
1 závad nalezeno.
00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
Readiness: N/A

Viete mi k tomu niekto nieco povedat? Zavada sa neda vymazat. Je to A6 2,5 TDI Avant automat a buduci tyzden sa na tom chystam na dovolenku. Okrem vysokej spotreby som si na tom inak nic nevsimol...
Neviete kde je problem? Dakujem.
Mrkni se jestli se ti nerozpojila spojka, nebo neni spatnje kontakt (nachazi se vzadu v motorovem prostoru za turbem) myslim ze je ta spojka oranzova) je to snimac zdvihu jehly je na 3 valci vede od vstriku drat do te spojky.

tento ridici vstrikovac je nejdrazsi(((( stoji ale 8tis asi


literatura
Aby bylo možno zjistit okamžitou skutečnou
(aktuální) hodnotu počátku vstřiku, je vyhodnocován
signál snímače zdvihu jehly G80. Jestliže
se skutečná hodnota odlišuje od hodnoty požadované,
pozmění řídicí jednotka požadovanou
hodnotu počátku dodávky paliva.

Dojde-li k výpadku snímače zdvihu jehly G80,
běží rotační vstřikovací čerpadlo s radiálními
písty dál, ale je nutno počítat s velkými tolerancemi
počátků vstřiku.


ted nevim jestli mas 5valec nebo 6valec )) myslel sem to pro 6valec

ale snimac bude mit sejnou funkci
bossko
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:00
Bydliště: Piestany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bossko »

Velmi pekne dakujem. Mam 6 valec. Zajtra sa na to mrknem. Hadam to nebude cele zle. Asi to ma vyznamny vplyv na spotrebu... Este raz diky.
Audi A6 V6 2,5 TDi 110 kW automat
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

bossko píše:Velmi pekne dakujem. Mam 6 valec. Zajtra sa na to mrknem. Hadam to nebude cele zle. Asi to ma vyznamny vplyv na spotrebu... Este raz diky.
Avatar i ja jsme zkouseli jezdit s rozpojenym konektorem. Zajimalo me zda to je subjektivne poznat.

Oba jsme konstatovali ze to jede stejne tak i tak. Dost me to prekvapilo.

Jinak kdyz vezmes ten konektor na dratu co vede do vstrikovace, musis na kontaktech namerit nejaky odpor. Pokud nekonecno, tak je vadna civka v nem - jedine vymena.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

frantacech píše:
bossko píše:Velmi pekne dakujem. Mam 6 valec. Zajtra sa na to mrknem. Hadam to nebude cele zle. Asi to ma vyznamny vplyv na spotrebu... Este raz diky.
Avatar i ja jsme zkouseli jezdit s rozpojenym konektorem. Zajimalo me zda to je subjektivne poznat.

Oba jsme konstatovali ze to jede stejne tak i tak. Dost me to prekvapilo.

Jinak kdyz vezmes ten konektor na dratu co vede do vstrikovace, musis na kontaktech namerit nejaky odpor. Pokud nekonecno, tak je vadna civka v nem - jedine vymena.
skusim si to zmerit kolik mi to dava na aute a vtom strikovaci co sme menily.


Jinak mylsim ze to pojede stejne ale vic to bude zrat coz by odpovidalo.

Je fakt ze sem stim nejezdil dlouho a nevim kolik to zralo fizicky
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

odpor ma byt 80 az 120 ohm
bossko
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:00
Bydliště: Piestany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bossko »

Pani, mam taky pocit, ze taky vstrek tam vobec nemam. Proste z ani jedneho vstreku mi nejde ziadny kablik. To auto uz malo xx majitelov a jeden bol lepsi ako druhy a samozrejme ze bolo aj burane. Asi jeden z byvalych majitelov mal v pixi kupovat drahy vstrek s cidlom...
Pozrem to na mojom starom aute A4 s rovnakym motorom, ze co ma kam ist... kua
Audi A6 V6 2,5 TDi 110 kW automat
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

bossko píše:Pani, mam taky pocit, ze taky vstrek tam vobec nemam. Proste z ani jedneho vstreku mi nejde ziadny kablik. To auto uz malo xx majitelov a jeden bol lepsi ako druhy a samozrejme ze bolo aj burane. Asi jeden z byvalych majitelov mal v pixi kupovat drahy vstrek s cidlom...
Pozrem to na mojom starom aute A4 s rovnakym motorom, ze co ma kam ist... kua
Presnej popis kde to je:

Nachazi se to na 3 valci je to 3 strik vede zneho drat kterej vede jako kdyby zevnitr toho vika ventilu. Kdys stoupnes pred motor a koukas do nej tak to mas po leve ruce posledni valec. (musis odmontovat vrchni plastovej krit). pod nim vidis viko ventilu do nej vedou 3 striky je to ten posledni zboku by mel vedst dratek od toho striku pod vikem ventilu.

Nerikam ze to tam nemas u nas v cechach je pravdepodobne vse i to ze se to nekomu posralo a dal tam nejakej jinej a diru pro dratek zaselpil


mrkni na toto
je to fotka toho striku a vyvodu (je to odkrite to viko ale uvids jak to ztoho vede a kde to presne je)

http://www.ahc.cz/audiclub/foto/1131/1154873524.jpg

pokud se ti to nevotevre zkopiruj si odkaz a dej si ho do prohlizece
bossko
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:00
Bydliště: Piestany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bossko »

Tak mal si pravdu. Je to tam. Bol som zvyknuty z Octavie, ze to bolo normalne vidiet. Zmeral som tomu odpor na konektore a je nieco okolo 2 MOhm. Cize asi cele zle. Ide to do tohoto konektora keby niekoho zaujimalo:

Obrázek

Dufam ze to do stvrtku niekde lacnejsie zozeniem a ak nie, tak to budem musiet narychlo prehodit z A4...
Dakujem vsetkym zucastnenym za pomoc.
Neviete niekto ETKA cislo? na vagcat.com mi uz vyprsal account.
Motor mam AKN.
Po registracii to je vidiet na tejto stranke:
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A6/200 ... 9/3314378/
Audi A6 V6 2,5 TDi 110 kW automat
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

jj to je ten konektor zkusim jit zmerit kolik mam ja

ale asi to to bude lisit typem vstrikovace asi
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tka sem to zmeril oba dva snimace v aute i muj druhej nahradni ma kolem 100 ohmu
bossko
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:00
Bydliště: Piestany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bossko »

Hm, na mojej A4 ma tiez 120. Nepredas mi, alebo nepozicias ten tvoj nahradny vstrekovac, kym si zozeniem druhy? Potrebujem to troska narychlo. Aj ked pozeram, ze mas troska iny vykon motora. To mas nachipovane, alebo to je seria?
Audi A6 V6 2,5 TDi 110 kW automat
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

bossko píše:Hm, na mojej A4 ma tiez 120. Nepredas mi, alebo nepozicias ten tvoj nahradny vstrekovac, kym si zozeniem druhy? Potrebujem to troska narychlo. Aj ked pozeram, ze mas troska iny vykon motora. To mas nachipovane, alebo to je seria?
V tom by moh bejt problem pac ja mam typ AKE 132 kw sem menil motor.

a co vim tak mezi tema strikama je rozdil v oteviracim tlaku. (ale asi to nebude tak hrozne)

ten muj nahradni strik nema koncovku musi se napajet (byla ustrihnuta)

ale pokud mas 120 omu tak by to melo bejt ok chtelo by to vyndat strik a vyzkouset jinej jestli to hodi zase chybu nebo ne. abys vedel ze nemas prerusenej nekde kabel
bossko
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:00
Bydliště: Piestany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bossko »

Ja mam teraz dve auta. Tento problem riesim na A6, kde to ma 2 mega odpor. Na A4 to ma 120 ohmov. Nechce sa mi moc rozbabravat dva motory kvoli tomu, ale vo stvrtok budem musiet asi, lebo na A6 idem na dovolenku... Skusim to niekde pozhanat na SK..
Audi A6 V6 2,5 TDi 110 kW automat
bossko
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:00
Bydliště: Piestany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bossko »

Uz mam jeden v Novych Zamkoch za 2000 Sk. Asi sadam do auta a idem pren. Hadam to bude OK. Zajtra idem do servisu, tak to hned dufam vyriesia..
Audi A6 V6 2,5 TDi 110 kW automat
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“