00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 23 led 2006, 15:00
- Bydliště: Piestany
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
VAG-COM verze: SVO 304.0
Model: 4B - C5 Audi A6
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Oídící jednotka: 4B1 907 401 A
Díl: G000AG D02
Kódování: 01011
Dílna #: WSC 02325
00014059 130 106CC150_1.V5A182151383
1 závad nalezeno.
00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
Readiness: N/A
Viete mi k tomu niekto nieco povedat? Zavada sa neda vymazat. Je to A6 2,5 TDI Avant automat a buduci tyzden sa na tom chystam na dovolenku. Okrem vysokej spotreby som si na tom inak nic nevsimol...
Neviete kde je problem? Dakujem.
Model: 4B - C5 Audi A6
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Oídící jednotka: 4B1 907 401 A
Díl: G000AG D02
Kódování: 01011
Dílna #: WSC 02325
00014059 130 106CC150_1.V5A182151383
1 závad nalezeno.
00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
Readiness: N/A
Viete mi k tomu niekto nieco povedat? Zavada sa neda vymazat. Je to A6 2,5 TDI Avant automat a buduci tyzden sa na tom chystam na dovolenku. Okrem vysokej spotreby som si na tom inak nic nevsimol...
Neviete kde je problem? Dakujem.
Audi A6 V6 2,5 TDi 110 kW automat
Re: 00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
Mrkni se jestli se ti nerozpojila spojka, nebo neni spatnje kontakt (nachazi se vzadu v motorovem prostoru za turbem) myslim ze je ta spojka oranzova) je to snimac zdvihu jehly je na 3 valci vede od vstriku drat do te spojky.bossko píše:VAG-COM verze: SVO 304.0
Model: 4B - C5 Audi A6
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Oídící jednotka: 4B1 907 401 A
Díl: G000AG D02
Kódování: 01011
Dílna #: WSC 02325
00014059 130 106CC150_1.V5A182151383
1 závad nalezeno.
00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
Readiness: N/A
Viete mi k tomu niekto nieco povedat? Zavada sa neda vymazat. Je to A6 2,5 TDI Avant automat a buduci tyzden sa na tom chystam na dovolenku. Okrem vysokej spotreby som si na tom inak nic nevsimol...
Neviete kde je problem? Dakujem.
tento ridici vstrikovac je nejdrazsi(((( stoji ale 8tis asi
literatura
Aby bylo možno zjistit okamžitou skutečnou
(aktuální) hodnotu počátku vstřiku, je vyhodnocován
signál snímače zdvihu jehly G80. Jestliže
se skutečná hodnota odlišuje od hodnoty požadované,
pozmění řídicí jednotka požadovanou
hodnotu počátku dodávky paliva.
Dojde-li k výpadku snímače zdvihu jehly G80,
běží rotační vstřikovací čerpadlo s radiálními
písty dál, ale je nutno počítat s velkými tolerancemi
počátků vstřiku.
ted nevim jestli mas 5valec nebo 6valec )) myslel sem to pro 6valec
ale snimac bude mit sejnou funkci
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Odpovědi: 0
Avatar i ja jsme zkouseli jezdit s rozpojenym konektorem. Zajimalo me zda to je subjektivne poznat.bossko píše:Velmi pekne dakujem. Mam 6 valec. Zajtra sa na to mrknem. Hadam to nebude cele zle. Asi to ma vyznamny vplyv na spotrebu... Este raz diky.
Oba jsme konstatovali ze to jede stejne tak i tak. Dost me to prekvapilo.
Jinak kdyz vezmes ten konektor na dratu co vede do vstrikovace, musis na kontaktech namerit nejaky odpor. Pokud nekonecno, tak je vadna civka v nem - jedine vymena.

skusim si to zmerit kolik mi to dava na aute a vtom strikovaci co sme menily.frantacech píše:Avatar i ja jsme zkouseli jezdit s rozpojenym konektorem. Zajimalo me zda to je subjektivne poznat.bossko píše:Velmi pekne dakujem. Mam 6 valec. Zajtra sa na to mrknem. Hadam to nebude cele zle. Asi to ma vyznamny vplyv na spotrebu... Este raz diky.
Oba jsme konstatovali ze to jede stejne tak i tak. Dost me to prekvapilo.
Jinak kdyz vezmes ten konektor na dratu co vede do vstrikovace, musis na kontaktech namerit nejaky odpor. Pokud nekonecno, tak je vadna civka v nem - jedine vymena.
Jinak mylsim ze to pojede stejne ale vic to bude zrat coz by odpovidalo.
Je fakt ze sem stim nejezdil dlouho a nevim kolik to zralo fizicky
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 23 led 2006, 15:00
- Bydliště: Piestany
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Pani, mam taky pocit, ze taky vstrek tam vobec nemam. Proste z ani jedneho vstreku mi nejde ziadny kablik. To auto uz malo xx majitelov a jeden bol lepsi ako druhy a samozrejme ze bolo aj burane. Asi jeden z byvalych majitelov mal v pixi kupovat drahy vstrek s cidlom...
Pozrem to na mojom starom aute A4 s rovnakym motorom, ze co ma kam ist... kua
Pozrem to na mojom starom aute A4 s rovnakym motorom, ze co ma kam ist... kua
Audi A6 V6 2,5 TDi 110 kW automat
Presnej popis kde to je:bossko píše:Pani, mam taky pocit, ze taky vstrek tam vobec nemam. Proste z ani jedneho vstreku mi nejde ziadny kablik. To auto uz malo xx majitelov a jeden bol lepsi ako druhy a samozrejme ze bolo aj burane. Asi jeden z byvalych majitelov mal v pixi kupovat drahy vstrek s cidlom...
Pozrem to na mojom starom aute A4 s rovnakym motorom, ze co ma kam ist... kua
Nachazi se to na 3 valci je to 3 strik vede zneho drat kterej vede jako kdyby zevnitr toho vika ventilu. Kdys stoupnes pred motor a koukas do nej tak to mas po leve ruce posledni valec. (musis odmontovat vrchni plastovej krit). pod nim vidis viko ventilu do nej vedou 3 striky je to ten posledni zboku by mel vedst dratek od toho striku pod vikem ventilu.
Nerikam ze to tam nemas u nas v cechach je pravdepodobne vse i to ze se to nekomu posralo a dal tam nejakej jinej a diru pro dratek zaselpil
mrkni na toto
je to fotka toho striku a vyvodu (je to odkrite to viko ale uvids jak to ztoho vede a kde to presne je)
http://www.ahc.cz/audiclub/foto/1131/1154873524.jpg
pokud se ti to nevotevre zkopiruj si odkaz a dej si ho do prohlizece
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 23 led 2006, 15:00
- Bydliště: Piestany
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak mal si pravdu. Je to tam. Bol som zvyknuty z Octavie, ze to bolo normalne vidiet. Zmeral som tomu odpor na konektore a je nieco okolo 2 MOhm. Cize asi cele zle. Ide to do tohoto konektora keby niekoho zaujimalo:

Dufam ze to do stvrtku niekde lacnejsie zozeniem a ak nie, tak to budem musiet narychlo prehodit z A4...
Dakujem vsetkym zucastnenym za pomoc.
Neviete niekto ETKA cislo? na vagcat.com mi uz vyprsal account.
Motor mam AKN.
Po registracii to je vidiet na tejto stranke:
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A6/200 ... 9/3314378/

Dufam ze to do stvrtku niekde lacnejsie zozeniem a ak nie, tak to budem musiet narychlo prehodit z A4...
Dakujem vsetkym zucastnenym za pomoc.
Neviete niekto ETKA cislo? na vagcat.com mi uz vyprsal account.
Motor mam AKN.
Po registracii to je vidiet na tejto stranke:
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A6/200 ... 9/3314378/
Audi A6 V6 2,5 TDi 110 kW automat
V tom by moh bejt problem pac ja mam typ AKE 132 kw sem menil motor.bossko píše:Hm, na mojej A4 ma tiez 120. Nepredas mi, alebo nepozicias ten tvoj nahradny vstrekovac, kym si zozeniem druhy? Potrebujem to troska narychlo. Aj ked pozeram, ze mas troska iny vykon motora. To mas nachipovane, alebo to je seria?
a co vim tak mezi tema strikama je rozdil v oteviracim tlaku. (ale asi to nebude tak hrozne)
ten muj nahradni strik nema koncovku musi se napajet (byla ustrihnuta)
ale pokud mas 120 omu tak by to melo bejt ok chtelo by to vyndat strik a vyzkouset jinej jestli to hodi zase chybu nebo ne. abys vedel ze nemas prerusenej nekde kabel