Zdravim.
Chcem vymenit chladiacu zmes a pri vypusteni z hadice na spodku chladica ani zdaleka vsetko nevytieklo.
Neviete niekto, ci ma aj blok motora vypustnu skrutku?
Chcel by som zaroven cely chladiaci system dobre preplachnut, najlepsie bez demontaze. Ako na to?
Diky za rady.
Vypustenie chladiacej zmesi z bloku motora.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vypustenie chladiacej zmesi z bloku motora.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Diky, pojdem to na bloku pohladat.Tkevlar píše:Ahoj. Myslím, že na boku bloku je ta zatka. takovy velky kus plech. Pridelany 4 sroubama.
Delas dobrou vec, pac az to otevres uvidis kolik je na dne bordelu. nejmin 2 cm aspon tak to bylo u me.
Malo by to byt niekde pod termostatom, alebo niekde nad cerpadlom?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Diky.Tkevlar píše:Jo bordelu tam je opravdi požehnaně. Popravdě mě tlaková voda nepomohla, musel jsem do toho dloubat. Pěkně uhnácanéZítra neboli dnes se hned mrknu kde jsem to rozdělal.
Ja ked som pred rokmi menil na Ritme tesnenie pod hlavou, tak takisto som tie usadeniny okolo valcov musel uvolnovat srubovakom.
Ciste teoreticky: Motor sa mi pomaly zahrieva na prevadzkovu teplotu. (Ja viem, je to TDI). Mohlo by to sposobovat prave to, ze okolo valcov je velka vrstva usadenin?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex