Vypustenie chladiacej zmesi z bloku motora.

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Bydliště: Snina

Vypustenie chladiacej zmesi z bloku motora.

Příspěvek od Csala »

Zdravim.
Chcem vymenit chladiacu zmes a pri vypusteni z hadice na spodku chladica ani zdaleka vsetko nevytieklo.
Neviete niekto, ci ma aj blok motora vypustnu skrutku?
Chcel by som zaroven cely chladiaci system dobre preplachnut, najlepsie bez demontaze. Ako na to?
Diky za rady.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

Ahoj. Myslím, že na boku bloku je ta zatka. takovy velky kus plech. Pridelany 4 sroubama.
Delas dobrou vec, pac az to otevres uvidis kolik je na dne bordelu. nejmin 2 cm aspon tak to bylo u me.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Tkevlar píše:Ahoj. Myslím, že na boku bloku je ta zatka. takovy velky kus plech. Pridelany 4 sroubama.
Delas dobrou vec, pac az to otevres uvidis kolik je na dne bordelu. nejmin 2 cm aspon tak to bylo u me.
Diky, pojdem to na bloku pohladat.
Malo by to byt niekde pod termostatom, alebo niekde nad cerpadlom?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
PiP
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:31
Bydliště: Zvolen (SK)

Příspěvek od PiP »

Tento problém som vyriešil pomocou starého vysavača. Hadicu som zapojil z druhej strany, vtedy vyavač funguje ako malý kompresor a vytvára celkom slušný tlak. a druhý koniec hadice som vsunul do expanznej nádrže chladiacej zmesi. To by si sa divil koľko kvapaliny ešte vyšlo z bloku motora. :roll:
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Nejjednodušší je ten bordel vyplavit tlakovou vodou. Odpoj topení a místo něj připoj hadici s tlakovou vodou a roztoč kohoutek naplno. Až začne vytékat čistá voda, tak to přehoď na druhou stranu a několikrát zopakuj. Budeš se divit, co všechno vyteče ven.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

Jo bordelu tam je opravdi požehnaně. Popravdě mě tlaková voda nepomohla, musel jsem do toho dloubat. Pěkně uhnácané ;) Zítra neboli dnes se hned mrknu kde jsem to rozdělal.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Tkevlar píše:Jo bordelu tam je opravdi požehnaně. Popravdě mě tlaková voda nepomohla, musel jsem do toho dloubat. Pěkně uhnácané ;) Zítra neboli dnes se hned mrknu kde jsem to rozdělal.
Diky.
Ja ked som pred rokmi menil na Ritme tesnenie pod hlavou, tak takisto som tie usadeniny okolo valcov musel uvolnovat srubovakom.
Ciste teoreticky: Motor sa mi pomaly zahrieva na prevadzkovu teplotu. (Ja viem, je to TDI). Mohlo by to sposobovat prave to, ze okolo valcov je velka vrstva usadenin?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“