vibrace na pětku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vibrace na pětku
A4 B6 1.9tdi 130PS 5g AWX
Když jedu na pětku, nechám otáčky spadnout k 1500ot. a potom chci znovu přidat tak se motor SILNĚ rozvibruje, mám pocit že vyskočí a půjde jinudy.
Zároveň se auto rozvibruje jen při ohřátém motoru po cca 3-5 sekundách stání (to už vibruje jenom trochu).
spojka, setrvák, silenbloky motoru a převodovky vyměněny za nové
Už nevím, jestli je někde chyba a nebo jestli se to rozvibruje jen pro to, že to nemá takovej výkon v nízkých otáčkách...ale přijde mi to jako blbost.
Nebo nemohl by někdo se Superbem a motorem AWX (tj. pětikvaltem 130PS) to zkusit takhle podtočit, abych věděl jestli je chyba u mě?
Dík za všechny názory
			
			
													Když jedu na pětku, nechám otáčky spadnout k 1500ot. a potom chci znovu přidat tak se motor SILNĚ rozvibruje, mám pocit že vyskočí a půjde jinudy.
Zároveň se auto rozvibruje jen při ohřátém motoru po cca 3-5 sekundách stání (to už vibruje jenom trochu).
spojka, setrvák, silenbloky motoru a převodovky vyměněny za nové
Už nevím, jestli je někde chyba a nebo jestli se to rozvibruje jen pro to, že to nemá takovej výkon v nízkých otáčkách...ale přijde mi to jako blbost.
Nebo nemohl by někdo se Superbem a motorem AWX (tj. pětikvaltem 130PS) to zkusit takhle podtočit, abych věděl jestli je chyba u mě?
Dík za všechny názory
					Naposledy upravil(a) Fary dne 31 led 2009, 12:12, celkem upraveno 1 x.
									
			
									A4 B6 1.9 TDI 96kW
						mne robi nieco podobne, ale vlastne to robi aj v otackach >2000 pri prudkom pridani,u mna je to sposobene tym ze sa mi ozyva spojka a zacne presmykovat ale po 1-2sec sa to ustali  zotrvak je ok, na mieste to nerobi..a u tychto motorov urcite nechod na 1500 a s tychto otacok urcite nezrychluj bez podradenia inak posles zotrvak do kyticek velmi rychlo.
 zotrvak je ok, na mieste to nerobi..a u tychto motorov urcite nechod na 1500 a s tychto otacok urcite nezrychluj bez podradenia inak posles zotrvak do kyticek velmi rychlo.
a mrkni aj sem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=37906
			
			
									
									 zotrvak je ok, na mieste to nerobi..a u tychto motorov urcite nechod na 1500 a s tychto otacok urcite nezrychluj bez podradenia inak posles zotrvak do kyticek velmi rychlo.
 zotrvak je ok, na mieste to nerobi..a u tychto motorov urcite nechod na 1500 a s tychto otacok urcite nezrychluj bez podradenia inak posles zotrvak do kyticek velmi rychlo.a mrkni aj sem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=37906
OOOO  AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
						
ahapafka píše:Tebe čeká později máš už lamelu na odchodu, jinak to patřilo Farymu
 no o lamele viem na 100% (preto zhanam starsiu na repas a nejak nikto nema) a s tym ze zotrvak pojde je jasne a ratam s tym, uz minimalne kvoli tomu chipu
 no o lamele viem na 100% (preto zhanam starsiu na repas a nejak nikto nema) a s tym ze zotrvak pojde je jasne a ratam s tym, uz minimalne kvoli tomu chipu   
ale inak on pisal ze ma zotrvak vymeneny
OOOO  AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
						
aha, to jsem přehlíd  
  
Když jedu na pětku, nechám otáčky spadnout k 1500ot. a potom chci znovu přidat tak se motor SILNĚ rozvibruje, mám pocit že vyskočí a půjde jinudy.
to se nedělá,těžce podtočený motor, to zadrbe s vším
Zároveň se auto rozvibruje jen při ohřátém motoru po cca 3-5 sekundách stání (to už vibruje jenom trochu).- diagnostika motoru proběhla? kolik máš otáček na volnoběh?
			
			
									
									
						 
  Když jedu na pětku, nechám otáčky spadnout k 1500ot. a potom chci znovu přidat tak se motor SILNĚ rozvibruje, mám pocit že vyskočí a půjde jinudy.
to se nedělá,těžce podtočený motor, to zadrbe s vším
Zároveň se auto rozvibruje jen při ohřátém motoru po cca 3-5 sekundách stání (to už vibruje jenom trochu).- diagnostika motoru proběhla? kolik máš otáček na volnoběh?
Otáčky na volnoběh normální cca 800-900, nekolísají ani nic podobnýho.
Na VAGu žádná závada.
Vím že auto je na 1500ot podtočený, ale i když nechám ot. spadnout cca na 1650 a dám plnej, tak to mírně vibruje při zrychlování, jakmile dosáhnu 2000, tak je to pryč. Ale zase si nemyslím, že by to mělo vibrovat tak moc jako to vibruje
Ještě jednou se zeptám, nemá tu někdo kluci Superba 1.9tdi 96kw 5kvalt, aby to vyzkoušel jestli to dělá taky? (neb je to to samý auto, těhle A4 s 5kvaltem zase tolik není)
			
			
									
									Na VAGu žádná závada.
Vím že auto je na 1500ot podtočený, ale i když nechám ot. spadnout cca na 1650 a dám plnej, tak to mírně vibruje při zrychlování, jakmile dosáhnu 2000, tak je to pryč. Ale zase si nemyslím, že by to mělo vibrovat tak moc jako to vibruje

Ještě jednou se zeptám, nemá tu někdo kluci Superba 1.9tdi 96kw 5kvalt, aby to vyzkoušel jestli to dělá taky? (neb je to to samý auto, těhle A4 s 5kvaltem zase tolik není)
A4 B6 1.9 TDI 96kW
						- Martin Kanňuch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 15 lis 2007, 14:58
- Bydliště: Košice
Chyba nieje v aute ale medzi sedackou a volantom   lebo na 1500ot tam nema co robit piaty stupen to uroby kazde auto ked od neho budes chciet zrychlenie na najvisom stupni pri podtocenom motore.
 lebo na 1500ot tam nema co robit piaty stupen to uroby kazde auto ked od neho budes chciet zrychlenie na najvisom stupni pri podtocenom motore.
			
			
									
									 lebo na 1500ot tam nema co robit piaty stupen to uroby kazde auto ked od neho budes chciet zrychlenie na najvisom stupni pri podtocenom motore.
 lebo na 1500ot tam nema co robit piaty stupen to uroby kazde auto ked od neho budes chciet zrychlenie na najvisom stupni pri podtocenom motore.VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
						Land rover Defender 110 SW
uz ti to napisali, je to podtocene a 5ka s takymi otackami a zatazou jak by dal, skus to od 1800 a nic ti vibrovat nebude...mne to tiez zadrbe ale na taketo otacky sa nejazdi a uz vobec prudko nepridava
			
			
									
									OOOO  AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
						
Teď jsem ješte byl venku autem a zkoušel jsem ostatní rychlosti. Dvojku a trojku můžu klidně nechat spadnout na 1200 ot, když potom přidám tak auto bez nejmenšího problému zrychlí a nezavibruje ani trochu. Čtyřka mírně zavibruje mezi 1600-1800. Pětka jak jsem už psal od cca 1500 až do 2000...
Auto zavibruje i když jedu na pětku, zpomalým na cca 80km/h a pak doložím...
			
			
									
									Auto zavibruje i když jedu na pětku, zpomalým na cca 80km/h a pak doložím...
A4 B6 1.9 TDI 96kW
						asi se to tu už psalo ale jezdíš podtočený....není k tomu co dodat 
			
			
									
									
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
						klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!

