Teplý start octa ALH

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2006, 12:10

Teplý start octa ALH

Příspěvek od Deivid »

Měl bych asi 1000x omýlaný dotaz.Otec koupil octávii TDI ALH.Problém není se studeným startem,ale s teplým,točí to snad 15 sec. než to chytne.Díval jsem se na baterku,tak ta je tam 44Ah což tam být nemá,klasika trik bazarníka.Ale zaráží mě,že studené to chytne na drc a teplé točí dlouho.Takže baterka vyměnit,to je jesné.Ale co dál,zkusit odpojit za tepla čidlo teploty?Kde ho přesně najdu.Co ještě může tento problém způsobovat.Díky za informace.David
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

skusil by som inu baterku (74Ah), potom starter a ked to nepomoze, dorobit rele pre teply start, alebo co 100% funguje (aj bez vymeny startera) je uprava dat pre teply start v RJ motora. Cidlo teploty je pod vakuovym cerpadlom hore na hlave na opacnej strane ako rozvody ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

akumulátor u ALH je 80 Ah, (LOL)

pokud máš vzadu na dveřích napsíno škoda felicia 1.3 je to v pořádku
44 Ah :-D miloš
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 31 led 2009, 13:59, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Odpovědi: 0
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Zvednout vagem startovací dávku a dát silnější baterku a měl bys mít po problému.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Předvstřik na TDI grafu si kontroloval?
Oct asv 2000, DieselPower
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

zizuzidan píše:Zvednout vagem startovací dávku a dát silnější baterku a měl bys mít po problému.
Na startovaciu davku som zabudol, aj ked vacsinou pomoze len trochu. Uprava dat je na 100%
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

misoVW píše:
zizuzidan píše:Zvednout vagem startovací dávku a dát silnější baterku a měl bys mít po problému.
Na startovaciu davku som zabudol, aj ked vacsinou pomoze len trochu. Uprava dat je na 100%
přesně,taky sem laboroval se startovací dávkou,ale uplnýho vyřešení problemu sem nedocílil
až po úpravě dat chytá na drc 8)
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2006, 12:10

Příspěvek od Deivid »

co stojí ta úprava dat?Díky
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ako kde, odkial si?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

nechcem kazit ksefty, ale ked mu spravite mapy, a ten zajebany obdraty starter mu odide uplne, tak som zvedavy ako to bude riesit ked ho to niekde necha na ceste
najprv sprav starter ! (wallbash)
kolko to ma km?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2006, 12:10

Příspěvek od Deivid »

netopier píše:nechcem kazit ksefty, ale ked mu spravite mapy, a ten zajebany obdraty starter mu odide uplne, tak som zvedavy ako to bude riesit ked ho to niekde necha na ceste
najprv sprav starter ! (wallbash)
kolko to ma km?
160 tis.Proč by měl odejít startér,když je to studené,tak to chytí na dre,takže starter asi ne.Když je motor teplý má o dost menší třecí síly po start ne?
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2006, 12:10

Příspěvek od Deivid »

misoVW píše:ako kde, odkial si?
morava,Zlínsko
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

zjednodusim.
ked je motor studensi ako trebars 60 stupnov, RJ motora vstrekne palivo uz pri cca 150 ot/min
ked je motor teplejsi ako 60, vstrekne sa palivo len nad 300 otacok .
stary starter nedokaze natocit 300 ot/min tak rychlo ako novy alebo repasovany starter, preto start trva dlhsie.
pri studenom starte to ide dobre, lebo to v podstate startuje na druhe otocenie motora.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Rudolf
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2006, 18:36

Příspěvek od Rudolf »

Můžem se na to mrknout a případně upravit soft
Zlín
dudanek78
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 14 led 2009, 17:46

Příspěvek od dudanek78 »

Ahoj měl jsem to podobné, tak jsem čuměl do motoru a našel jsem nějaké popraskané hadičky u podtlaku na turbo. Tak jsem je všechny vyměnil a teď jsou teplé starty mnohem lepší ,ale studené se trohu zhoršily. Jako by to nejdřív škytlo než to chytne ,žhavičky mám nové. Ale turbo je na odchodu v úterý jdu dávat nové tak uvidím jestli se to nějak zlepší. Pokud by někoho napadlo ještě něco čím by to mohlo být tak prosím poraďte dík. OCT 81KW.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“