Zámena Turba Garrett za KKK, húka jak sanitka.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
drivwer
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 21:10
Bydliště: Námestovo

Zámena Turba Garrett za KKK, húka jak sanitka.

Příspěvek od drivwer »

Zdar. Odchadza mi turbo na VW Bora AJM 11/2000 mam tam: Garrett 038253019C (713672-2), mam moznost zohnat nove KKK 54399880017. Predavajuci tvrdi, ze su identicke. Je tomu tak, mam do toho ist? Nebude nejaky problem, zo sirkou hadic a pod.?Dik Obrázek
Naposledy upravil(a) drivwer dne 05 úno 2009, 21:37, celkem upraveno 1 x.
drivwer
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 21:10
Bydliště: Námestovo

Příspěvek od drivwer »

Dalsie foto KKK:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
drivwer
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 21:10
Bydliště: Námestovo

Příspěvek od drivwer »

(hm) nikto nevie???
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

drivwer píše:(hm) nikto nevie???
jo pujde to.. ale garaet je lepší
VW T5 GP 103 KW long
drivwer
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 21:10
Bydliště: Námestovo

Příspěvek od drivwer »

este píše:
drivwer píše:(hm) nikto nevie???
jo pujde to.. ale garaet je lepší
A v com je lepsi? nejake skusenosti? vysvetli pls.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

garret drží KKK umírá dřív
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Ladas píše:garret drží KKK umírá dřív
tak tak všeobecne proste na kkk nikdo moc nepěje chválu
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

To KKK má menší styčné plochy na ložiskách, na axiálu jen poloviční, ale zase se tam třeba zatuhlá geometrie řeší jen minimálně a plechovka je z nerezu (škoda, že u Garrettu na tom šetřej)
Pokud je nové za dobrou cenu, tak do něj jdi, 150tkm musí vydržet.
Montáž bez problémů.
Higins77
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2006, 08:18

Příspěvek od Higins77 »

JJ můžu potvrdit, měnil jsem Gareta za KKK a bez problémů. A to jsem tam dal od Andreho starší a zatím drží v pohodě, už víc než 30tis km. Nepíská, olej nepouští, nezadrhává. A to mám nachipováno! Musím zaklepat ;)
Golf IV 1.9 TDI PD 74kW
drivwer
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 21:10
Bydliště: Námestovo

Příspěvek od drivwer »

OK idem do KKK. Nevie niekto, kolko to ma lopatiek? 9, 11?
drivwer
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 21:10
Bydliště: Námestovo

Příspěvek od drivwer »

Ze by mohli byt problemy s prepojovacou trubkou zo sania do EGR?
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p1176464
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

ano

Příspěvek od schonus »

"Problem" je pravdivy.
Menil jsem za KKK. Trubku vezmes do sveraku, flexou ji znasilnis oba konce, ktere potom zavaris, aby nepropoustely zadnej vzduch(spaliny).
Tyto pripravky upevnis zpet na jejich misto. (ted uz bez trubky)

Uvidis, jak te auto bez funkce EGR bude mit radsi a tobe se lip pojede.

Problem je jeste s drzakem turba k bloku motoru. Garret ho ma oproti KKK o 90° otoceny, takze si ho sezen. Kazdopadne jsem bez nej jezdil cca 3tydny. Rozdil pred a po jsem po nezaznamenal. ;)
Naposledy upravil(a) schonus dne 06 úno 2009, 07:14, celkem upraveno 1 x.
STOledo 1M, AHF - poladeno
drivwer
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 21:10
Bydliště: Námestovo

Příspěvek od drivwer »

Takze tym zabijem dve muchy a rovno zaslepim EGR :?
Ak mate ete niekto nejake rady a postrehy sem stym!
Diki all.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Pokud je to turbo co je na fotce, tak náhrada za 019C bez ohýbání tubek EGR.
drivwer
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 21:10
Bydliště: Námestovo

Příspěvek od drivwer »

Andre píše:Pokud je to turbo co je na fotce, tak náhrada za 019C bez ohýbání tubek EGR.
Diki si zlaty clovek!
Turbicko je uz doma a vsobotu idem na to.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“