řídící jednotka motor 1,9 TDI, r.v. 1994
Moderátoři: šulda, Moderátoři
řídící jednotka motor 1,9 TDI, r.v. 1994
vypadá to, že mi odešlo něco na řídící jednotce, jelikož mi to píše chybu, jakmile auto napojím na VAG - něco o snímači atmosférického tlaku.
Je to v autě, který mám zadaný v podpisu. Má s tím někdo nějaké zkušenosti, případně co by mi byl kdo schopen poradit? V případě, že by oprava u tohoto problému vyšla draze, má někdo k dispozici takovou řídící jednotku, která by se dala odzkoušet a poté bych ji případně koupil.
Děkuji předem všem za reakce
Je to v autě, který mám zadaný v podpisu. Má s tím někdo nějaké zkušenosti, případně co by mi byl kdo schopen poradit? V případě, že by oprava u tohoto problému vyšla draze, má někdo k dispozici takovou řídící jednotku, která by se dala odzkoušet a poté bych ji případně koupil.
Děkuji předem všem za reakce
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
počkej, ty myslíš tu hadíčku, co vede od intercooleru do ŘJ? To jako, že tu chybu to hází, když ta hadička někde přisává vzduch, nebo co?
Jaký s tím máš konkrétně ty zkušenosti?
Jaký s tím máš konkrétně ty zkušenosti?
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
jenže on psal o snímači atmosférického tlaku.. takže ta hadička mu moc nepomůže ta je k snímači tlaku v sacím potrubí která je umístěná v řídící jednotce.. ten snímač atmosférického tlaku je také v jednotce.. co to píše přesně za závadu a když dáš měřené hodnoty tak jaký tlak to ukazuje toho atmosférického.. jinak pokud je ten snímač špatný tak bud jiná jednotka a nebo ho zkusit přeletovat, ale to stejně budeš muset mít jinou jednotku z které to vezmeš.. a v tomhle roce bacha jestli to má nebo nemá immo..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
tahle jednotka jezdí i bez snímače atmosfárickýho tlaku ten je umístěn pod palubkou pinově na 3 dráty,atmosférickej je v našich podmínkách jedno když lehne týká se to až vyšších poloh tady máš konstantně 1000mbar + -150 a jednotka si napíše 999mbar když snímač nejni 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Díky všem zúčastněným za příspěvky, ale asi to tím pádem nechám tak jak je to do teďka. Žádný problémy mi ta ŘJ nedělá, jen mě zajímalo, čím to může být a jaký možnosti s případnou opravou by byly. Já tam mám ŘJ plechovou a je to bez imo.
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000