řídící jednotka motor 1,9 TDI, r.v. 1994

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Audislav
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2008, 11:28
Bydliště: Brno

řídící jednotka motor 1,9 TDI, r.v. 1994

Příspěvek od Audislav »

vypadá to, že mi odešlo něco na řídící jednotce, jelikož mi to píše chybu, jakmile auto napojím na VAG - něco o snímači atmosférického tlaku.
Je to v autě, který mám zadaný v podpisu. Má s tím někdo nějaké zkušenosti, případně co by mi byl kdo schopen poradit? V případě, že by oprava u tohoto problému vyšla draze, má někdo k dispozici takovou řídící jednotku, která by se dala odzkoušet a poté bych ji případně koupil.

Děkuji předem všem za reakce
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,

nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Odpovědi: 1
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

vymen jen tu hadicku, co vede do RJ a budes mit po problemu
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
Audislav
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2008, 11:28
Bydliště: Brno

Příspěvek od Audislav »

počkej, ty myslíš tu hadíčku, co vede od intercooleru do ŘJ? To jako, že tu chybu to hází, když ta hadička někde přisává vzduch, nebo co?
Jaký s tím máš konkrétně ty zkušenosti?
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,

nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Uživatelský avatar
bembas
Přispěvovatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2008, 18:02
Bydliště: Zlín

Příspěvek od bembas »

Dělá to neplechu,mě to padalo do nouzáku,a po výměně pohodička
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Malá hadička je ještě uvnitř řj... cca 8cm... Takže řj ven, rozdělat, kouknout a vyměnit...
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jenže on psal o snímači atmosférického tlaku.. takže ta hadička mu moc nepomůže ta je k snímači tlaku v sacím potrubí která je umístěná v řídící jednotce.. ten snímač atmosférického tlaku je také v jednotce.. co to píše přesně za závadu a když dáš měřené hodnoty tak jaký tlak to ukazuje toho atmosférického.. jinak pokud je ten snímač špatný tak bud jiná jednotka a nebo ho zkusit přeletovat, ale to stejně budeš muset mít jinou jednotku z které to vezmeš.. a v tomhle roce bacha jestli to má nebo nemá immo..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tahle jednotka jezdí i bez snímače atmosfárickýho tlaku ten je umístěn pod palubkou pinově na 3 dráty,atmosférickej je v našich podmínkách jedno když lehne týká se to až vyšších poloh tady máš konstantně 1000mbar + -150 a jednotka si napíše 999mbar když snímač nejni ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

myslíš že v 94 to má ještě snímač venku?? to měli ty úplně první 80.. schválně mrknu to etky..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

ale jinak má ladas pravdu.. bez toho snímače to jede u nás normálně.. a už spoustu aut jsem řešil a byla tam zapsaná tahle závada a jelo to normálně..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

já měl 5.94 a byl venku ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak podle etky to mělo do 3/94 jednotku staršího typu takovou plechovou a pak už novější tu s plastovým obalem.. co měli třeba golf3, nebo B4. tam už by měl být snímač v jednotce.. podle etky jsem ten snímač nenašel.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

já měl plastovou bez immo ta byla dělaná do 6. 94 ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

hmm. tak to je zajímavé.. tak v audi měli snímač atmosférického venku..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdysi velmi ceněná 10-20 tis jezdilo na ní každý TDi :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Audislav
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2008, 11:28
Bydliště: Brno

Příspěvek od Audislav »

Díky všem zúčastněným za příspěvky, ale asi to tím pádem nechám tak jak je to do teďka. Žádný problémy mi ta ŘJ nedělá, jen mě zajímalo, čím to může být a jaký možnosti s případnou opravou by byly. Já tam mám ŘJ plechovou a je to bez imo.
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,

nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“