Stránka 1 z 9

Chci zvýšit výkon Octavie 1.9TDi 81Kw,anevím jak na to

Napsal: 09 úno 2009, 13:21
od kubajz1
Na kolik kw se nechá tenhle motor načipovat???Je to lenoch :(

Napsal: 09 úno 2009, 13:33
od este
použij hledat nebo se koukni na www.dieselpower.cz pokud chceš jen chip

Napsal: 09 úno 2009, 14:09
od Markus01
To je zvláštní, že si ty lidi daj radši tu práci, aby se zaregistravali, než aby si napřed prohlídli web. (offtopic)

Napsal: 09 úno 2009, 17:07
od DEEJAYvenca
81 kW, stačí na rozbití huby bohatě :D

- No a eště přidám svojí zkušenost, já sem měl taky 81 kW v A4, AFN, a dal sem si tam trysky sprint 764 a znát to bylo. :) Investice asi 5 tis.

Napsal: 09 úno 2009, 17:09
od misoVW
v prvom rade si daj niekomu nalogovat turbo a vahu, ci mas vsetko O.K. a ak bude, potom ries nejake poniky naviac.

Re: Chci zvýšit výkon Octavie 1.9TDi 81Kw,anevím jak na to

Napsal: 09 úno 2009, 17:35
od toby66kw
kubajz1 píše:Na kolik kw se nechá tenhle motor načipovat???Je to lenoch :(
Dej hledat ( 764 ) za pár hodin budeš :idea:

Napsal: 09 úno 2009, 20:52
od topdiesel
(offtopic)
Moc se to sem nehodí,ale mám také Octu 2004, ASV 110 PS-chip a trysky jsem zavrhl jelikož investice včetně spojky a objemnějšího turba by byla cca.28.tis Kč :? - ale pořád to bude Octavie. :(
O úpravě bych uvažoval kdybych měl rok starou Octavii v super stavu...
Jinak co se týče tvého dotazu, tak kvalitní chip bez nových a lepších trysek je takové polovičaté řešení-hlavně jestli do toho půjdeš tak nešetři - spíš běž za někým kdo ví co dělá a nejede pokus omyl !


Radči si kup pěkný kola a dobré pneu, koženej volant a řadičku.

Napsal: 09 úno 2009, 20:57
od misoVW
topdiesel píše:(offtopic)Radči si kup pěkný kola a dobré pneu, koženej volant a řadičku.
blbost, najskor brzdy, potom motor a potom volant :-D

Napsal: 09 úno 2009, 20:59
od Tomas.cz
No nevím, u rok starý Okty bych se kvůli záruce do nějakejch větších úprav nepouštěl.
A co myslíš tím že pořád to bude Octavie, náhodou není špatná a na ty úpravy vzhledem ke stavebnici ve VW dobrá :)

Napsal: 09 úno 2009, 21:11
od topdiesel
Tomas.cz píše:No nevím, u rok starý Okty bych se kvůli záruce do nějakejch větších úprav nepouštěl.
A co myslíš tím že pořád to bude Octavie, náhodou není špatná a na ty úpravy vzhledem ke stavebnici ve VW dobrá :)
Tomasi ja beru Octavii jako tuctové auto, mám ho z důvodu velkého zav.prostoru, relativní spolehlivosti a dostupného servisu-ale jinak je to pro mně stará šunka se 200.tis km-účetně odepsaný vůz-můj tatík říká že pořádná kára nejde po 1.mil Kč a asi něco na tom bude.
Bratr má Rav 4 2.2 D(biturbo, 180.Ps, 400.nm 2000kg, pohon všech kol), to je lokomotiva, i když táhne vozík tak ho nedojedu ani za boha, i kdyby to načipoval, vyměnil trysky, vyměnil turbo tak ho stejně nepodělám. :(

Napsal: 09 úno 2009, 21:23
od titan0306
topdiesel píše:
Tomas.cz píše:No nevím, u rok starý Okty bych se kvůli záruce do nějakejch větších úprav nepouštěl.
A co myslíš tím že pořád to bude Octavie, náhodou není špatná a na ty úpravy vzhledem ke stavebnici ve VW dobrá :)
Tomasi ja beru Octavii jako tuctové auto, mám ho z důvodu velkého zav.prostoru, relativní spolehlivosti a dostupného servisu-ale jinak je to pro mně stará šunka se 200.tis km-účetně odepsaný vůz-můj tatík říká že pořádná kára nejde po 1.mil Kč a asi něco na tom bude.
Bratr má Rav 4 2.2 D(biturbo, 180.Ps, 400.nm 2000kg, pohon všech kol), to je lokomotiva, i když táhne vozík tak ho nedojedu ani za boha, i kdyby to načipoval, vyměnil trysky, vyměnil turbo tak ho stejně nepodělám. :(
(LOL) když to načipuješ tak vám to pojede cca stejně.Tak proč ti tatík nekoupí pořádnou káru :?

Napsal: 09 úno 2009, 21:36
od topdiesel
titan0306 píše:
topdiesel píše:
Tomas.cz píše:No nevím, u rok starý Okty bych se kvůli záruce do nějakejch větších úprav nepouštěl.
A co myslíš tím že pořád to bude Octavie, náhodou není špatná a na ty úpravy vzhledem ke stavebnici ve VW dobrá :)
Tomasi ja beru Octavii jako tuctové auto, mám ho z důvodu velkého zav.prostoru, relativní spolehlivosti a dostupného servisu-ale jinak je to pro mně stará šunka se 200.tis km-účetně odepsaný vůz-můj tatík říká že pořádná kára nejde po 1.mil Kč a asi něco na tom bude.
Bratr má Rav 4 2.2 D(biturbo, 180.Ps, 400.nm 2000kg, pohon všech kol), to je lokomotiva, i když táhne vozík tak ho nedojedu ani za boha, i kdyby to načipoval, vyměnil trysky, vyměnil turbo tak ho stejně nepodělám. :(
(LOL) když to načipuješ tak vám to pojede cca stejně.Tak proč ti tatík nekoupí pořádnou káru :?
Myslíš že s ASV dostanu 180 PS, podle mně kdybych s toho dostal 150 PS tak by to byl slušnej výkon a tatínek mi už nic nekoupí jelikož 8.let se krmín sám.
Já to beru tak že než bych ladil Octu tak ji radči odpálím a a vezmi si leasing na 5 bramboráka aspoň 525 d spíš bych 530 d-tam není co ladit už v základu to jede jako čert. ;) toto se dá z De dotáhnout za 350.tis Kč ;)

Napsal: 09 úno 2009, 21:47
od Wector's
No jo ale jakého že :? já nevím proč ale BMW mě nějak moc neberou v 530D od šéfa jezdím celkem často ale není to ono zdá se mi že to je takove gumové a není to moc citlivé (LOL) to druhý šéf má allroada 3.0TDI s chipem od Reeshy a to už je jinačí kafíčko :D

Napsal: 10 úno 2009, 08:07
od subz3ro_tdi
misoVW píše:blbost, najskor brzdy, potom motor a potom volant :-D
Akosi si zabudol na podvozok 8) Da tam AP 8-piestove brzdy, V6 TDI motor s vykonom 250 koni a pri prvom brzdeni z 200 na 100 tomu utrhne ramena z napravy a seriovy podvozok ho posle do travy pri ceste (v lepsom pripade) (noteeth)

Napsal: 10 úno 2009, 08:13
od subz3ro_tdi
topdiesel píše:Myslíš že s ASV dostanu 180 PS, podle mně kdybych s toho dostal 150 PS tak by to byl slušnej výkon a tatínek mi už nic nekoupí jelikož 8.let se krmín sám.
Já to beru tak že než bych ladil Octu tak ji radči odpálím a a vezmi si leasing na 5 bramboráka aspoň 525 d spíš bych 530 d-tam není co ladit už v základu to jede jako čert. ;) toto se dá z De dotáhnout za 350.tis Kč ;)
S tym vykonom vsetko zalezi kolko si ochotny do toho investovat.... vyse 200 konovych Octavii je len na tomto fore peknych par kuskov ;) Dalsia hromada 180 a viac konovych...
S tym BMW ti to nikto neberie, to je uplne ine vozenie - podvozkom aj zadnym nahonom, ale tvoja predstava kupit 5 rocnu karu v DE a vozit sa je mylna, tie auta vyzaduju dalsie investicie ktore ta budu stat dalsiu hromadu penazi.... a pri beznych opravach zaplatis za nahradne diely a servis min. 2,5x tolko co u VW koncernu...