Stránka 1 z 4
Závada 1.9 TDi 81kw ASV-vstrikovaci cerpadlo
Napsal: 12 úno 2009, 21:21
od cupra165
Zdravím všem vespolek,nikde sem podobné problémy nenašel,tak se omlouvám předem za nové téma.
Motor ASV 1.9 TDi 81kw,najeto 115000km,naftový filtr měněn v 90 000km
Jel sem dnes do jedne firmy.Vse v pohode,odjizdim od firmy a nejdrive se mi rozsvitil protiprokluz(vim ze mam nacle cidlo abs v zadnim kole) a k tomu zaclo blikat zhaveni,turbo normalne tlacilo..vypl sem motor,nastartoval,uz neblikalo nic,ale zvuk motoru o dost hrubsi a jako by zacinal na tri valce,zacal docela hlucet a klepat,tlak na turbu zadny..poodjel sem 50m a hned zastavil... Po chvilce sem zkousel nastartovat a uz sem tocil naprazdno..nehytlo to ani po delsi chvilce.. nadrz mam pres pulku,dle me uz tam nechtela jit nafta..naftovy filtr menen v 90 000km,ted mam najeto 115..tak snad to bude v tom... Vidim to na nekvalitni naftu,pritom beru jen u jedne pumpy znacky shell...
Zhruba pred 14 dni sem jel a motor spadnul do nouzaku.Nikde zadna kontrolka nesvitila.Po opetovnem nastartovani vse v poradku a nekolik dni bylo vse pohode.
Diky moc vsem za radu...
Napsal: 12 úno 2009, 21:33
od smrcke
nech to napichnout na VAG!a budeš chytřejši!filtry měnim všechny po 15 tis s olejem!

Napsal: 12 úno 2009, 21:38
od cupra165
smrcke píše:nech to napichnout na VAG!a budeš chytřejši!filtry měnim všechny po 15 tis s olejem!

Na VAG to pujde samozrejme,jinak koukam ze autorizovane servisy na naftove filtry kaslou,kdybych si ho nevymenil sam,tak to nemam ani po tech 90 000km

myslel sem,ze naftovy by mel vydrzet o dost dele
Jeste postreh ,kdyz uz sem to nemohl natocit,tak ani pri studenem motoru a pootoceni klicku do polohy 1 se nerozsvitila kontrolka zhaveni
Napsal: 12 úno 2009, 22:01
od Fantik
Jestli se nerozsvítí žhavení tak je problem v rele 109
Napsal: 18 úno 2009, 19:38
od cupra165
Takze resume.. vymenen naftovy filtr,diagnostika urcila vstrikovaci cerpadlo a zanesenou jehlu,ktera urcuje mnoztvi nafty..nalilo se aditivum VIF preventivne , auto zase jezdi bez problemu..stalo se uz nekomu neco podobneho? Muzete doporucit nejake lepsi aditivum ?
Napsal: 18 úno 2009, 21:18
od Romulus
bylo to shit naftou ta .... benzínka je v testech nezávislých inst. většinou skoro poslední(v naftě) vede Benzina-verva toť můj názor inak taky filtry po 15 a furt klid...
Napsal: 19 úno 2009, 09:14
od P.e.p.i.n
Mam tu samou Ibizu ten samej motor a toto se mi taky nikdy nestalo a to mam najeto 168tis.,naftu beru na OMW a aditiva nedávam žadné.Jinak ty filtry a olej dělam po 12tis...plus teda ještě přísadu do oleje...
Napsal: 19 úno 2009, 09:39
od cupra165
Ja temer po celou dobu auta beru jen schell,obcas benzinu nebo omw,nikdy nic jineho,tak sem si myslel,ze uz nepotrebuju davat zadne prisady a jak koukam,tak musim at beru sebelepsi znacku

Napsal: 19 úno 2009, 09:43
od este
cupra165 píše:Ja temer po celou dobu auta beru jen schell,obcas benzinu nebo omw,nikdy nic jineho,tak sem si myslel,ze uz nepotrebuju davat zadne prisady a jak koukam,tak musim at beru sebelepsi znacku

i shell měl spatnou várku nafty alespon tu unás už sem myslel že mam na Nissanu po čerpadle

vypustila se nadrž nafta se smíchala s olejem a přišla do Máňi (zetor super 50) ta si stím poradi do nissanu se nalila nafta od benziny a aditiva nejaky od sheronu co se válely doma a perfekt .)
Napsal: 22 úno 2009, 12:09
od stofane
mám octu 1,9 TDi, ASV, a tak isto som počul, že je dobre dať do nafty nejaké aditívum, kúpil som VIF Diesel, tankujem naftu na Shell a je to cítiť aj v rannom štartovaní /chodím každé ráno/ a tak isto aj hlučnosť sa znížila, je to ale iba môj subjektívny pocit, ale ako tu čítam dá sa týmto predísť rôznym problémom.

Napsal: 22 úno 2009, 12:34
od misa.89
VIF používám taky...je to asi nej aditivum, i v testech dopadlo nejlíp a s naftou nejlíp benzina, takže dávám VIF a tankuju vlastně tak 90% benzina:-)
Napsal: 22 úno 2009, 12:52
od stofane
misa .89 máš pravdu VIF je super, ale rád by som vyskúšal naftu z Benziny, ale u nás v Prievidzi SR nie je, musím zistiť, kde je najbližšia Benzina, potom uvidím, dávaš aj letné aditívum?
Napsal: 22 úno 2009, 13:22
od misa.89
jjjj v zimě VIF diesel zimní a v létě VIF diesel letní...
Napsal: 22 úno 2009, 13:23
od misa.89
ale v létě nepravidelně...v zimě se snažim dodržovat...
Napsal: 01 bře 2009, 00:28
od cupra165
Tak po dnesku opet zavada,rozsvitil se protiprokluz a auto opet padlo do nouzaku,tlak turba se pri plnem seslapnuti jen nepatrne zvedl..proste SDI..filtr naftovy vymenen + dodano aditivum..kamarad co to mel na vag hovoril neco o vstrikovacim cerpadlu a tycce(jehle),ktera urcuje mnozstvi nafty..pry je zanesena a je pouze v minimalnim rozsahu- poloze.. mel nekdo podobny problem? diky moc za radu