žárovky do předních světel Osram Night Breaker
Moderátoři: šulda, Moderátoři
žárovky do předních světel Osram Night Breaker
Ahoj, nemá někdo zkušenost s těmito žárovkami.Chtěl bych je dát do Octavie, píše se na nich 90% svítivosti na víc.Je mi jasné, že svítivost jde ruku v ruce s životností, ale zase nejsou tak drahé, jako třeba Philips Etreme Power.
Nafta patří do TDi!
- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
Odpovědi: 0
aha tak proto mi praskly tak rychle. No luxusní byli, ale zdá se mi že mi i razantně zkrátli dobu použitelnosti parabol. Dálové svítí krásně, ale na potkávačky sotva vidím. Chtěl bych tam dát xenony ale ja zase přes noc prd najezdím tak se na to asi vykašlu a pojedu v noci pomalu a přes den to policajtům nechám puštěny.
To mi přijde divné, že tak rychle odcházejí.
Žárovka s vyšší svítivostí má díky větší účinnosti světla menší ztrátové teplo, takže se méně ohřívá. Měla by tedy vydržet déle a taky šetřit parabolu a sklo.
Žárovka s vyšší svítivostí má díky větší účinnosti světla menší ztrátové teplo, takže se méně ohřívá. Měla by tedy vydržet déle a taky šetřit parabolu a sklo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
...je v nich tenšie vlakno pre nižšie napätie preto svieti lepšie ale ma kratšiu životnosť...Marek77 píše:To mi přijde divné, že tak rychle odcházejí.
Žárovka s vyšší svítivostí má díky větší účinnosti světla menší ztrátové teplo, takže se méně ohřívá. Měla by tedy vydržet déle a taky šetřit parabolu a sklo.
také si myslím, že je to tak udělané, ta žárovka je v podstatě na menší napětí a když se do ní pustí 14V, tak svítí jasněji, než klasická při stejném odběru, ale za cenu menší životnosti, jinak to zřejmě nejde.bjukemen píše:...je v nich tenšie vlakno pre nižšie napätie preto svieti lepšie ale ma kratšiu životnosť...Marek77 píše:To mi přijde divné, že tak rychle odcházejí.
Žárovka s vyšší svítivostí má díky větší účinnosti světla menší ztrátové teplo, takže se méně ohřívá. Měla by tedy vydržet déle a taky šetřit parabolu a sklo.
Nafta patří do TDi!
do 100Wattových jít nechci, kromě větších nároků na vedení, přepínací kontakty v páčce atd..., je u nich trošku problém s teplem, větší výkon, více tepla a paraboly na takové teplo nejsou dělané, může dojít k poškození odrazové plochy.bjukemen píše:...mne vydržali sotva 3 mesiace...a aj tak som nebol s nimi až tak spokojny tlmene sa mi zdali taky priemer...teraz som založil 100W a svieti to lepšie...(ale zdanie klame)
Nafta patří do TDi!
Jasně, je to o teplotě vláknaToledak píše:také si myslím, že je to tak udělané, ta žárovka je v podstatě na menší napětí a když se do ní pustí 14V, tak svítí jasněji, než klasická při stejném odběru, ale za cenu menší životnosti, jinak to zřejmě nejde.bjukemen píše:...je v nich tenšie vlakno pre nižšie napätie preto svieti lepšie ale ma kratšiu životnosť...Marek77 píše:To mi přijde divné, že tak rychle odcházejí.
Žárovka s vyšší svítivostí má díky větší účinnosti světla menší ztrátové teplo, takže se méně ohřívá. Měla by tedy vydržet déle a taky šetřit parabolu a sklo.

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft