Picaso 1.6Hdi (9HY)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kanydža
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 úno 2009, 17:34
Odpovědi: 0

Picaso 1.6Hdi (9HY)

Příspěvek od kanydža »

Dostalo se mi pod ruky Picaso kterému svítí kontrolka motoru a dognostika piše, že turbo tlačí 2 bary a teplota nasávaného vzduchu je 900 stupňů...Poradí někdo co s tím...??Do francouzů moc nevidím... Jo a ještě nemůžu najít čidlo teploty nasávaného vzduchu...Buď jsem úúplně slepej nebo.... :?
A4 1.9Tdi (AFN) 81kw + chip = 104kw
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

taky zalezi, jakou diagnostikou jsi to delal
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
automara1
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 19 úno 2009, 22:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Libčikégo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od automara1 »

brnkni 606 349 734
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

no rozne diagnostiky mozu ukazovat rozne bludy :D :D tiez som to uz videl
na fiate mi turbo tlacilo 3 bary ako nic :D a teplota vzduchu -600 stupnou a to uz je kurva mraz
radsej povedz aku chybu to vyhodilo
kanydža
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 úno 2009, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od kanydža »

Asi budu vypadat jak trouba, ale jak se ta dig. co mi to s ní dělali jmenuje fakt nevím :( A já blbec si nenechal vytisknout ani neopsal co to vyfluslo za chyby (wallbash) Jo a ještě jsem neřekl že to padá do nouzáku....
A4 1.9Tdi (AFN) 81kw + chip = 104kw
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

tak to radsej daj dakomu rozumnemu nech sa ti na to kukne
kanydža
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 úno 2009, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od kanydža »

No ono to ke mě přijelo z autorizáku kde si s tím neví rady, nebo spíš nechcou vědět...
A4 1.9Tdi (AFN) 81kw + chip = 104kw
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

nejsem si jist,ale čidlo teploty vzduchu by mělo být součástí váhy vzduchu,nebo je to v tom bloku co je váha. Alespoň u starýho 2.0 Hdi to tak bylo
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

snimac je soucasti vahy, vetsinou uhnijou nozicky, ale auto normalne jezdi
Nissan Primera SW 1,9 DCi
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

jak váhou vzduchu poznáš teplotu a tlak stlačenýho vzduchu z turba?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

vahou poznas mnozstvi a teplotu nasavanyho vzduchu, tlak a teplotu za turbem, na to jsou jiny snimace
Nissan Primera SW 1,9 DCi
kanydža
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 úno 2009, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od kanydža »

Já prostě zkusím dat druhý čidlo tlaku nasávaného vzduchu a uvidím....
A4 1.9Tdi (AFN) 81kw + chip = 104kw
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Re: Picaso 1.6Hdi (9HY)

Příspěvek od automacher »

kanydža píše:Dostalo se mi pod ruky Picaso kterému svítí kontrolka motoru a dognostika piše, že turbo tlačí 2 bary a teplota nasávaného vzduchu je 900 stupňů...Poradí někdo co s tím...??Do francouzů moc nevidím... Jo a ještě nemůžu najít čidlo teploty nasávaného vzduchu...Buď jsem úúplně slepej nebo.... :?
Tak neviem ale toto určite nebolo na origo diagnostike. Niečo o tom viem. Ja tiež robym aspon zatial z uni diagnostikou. Ale viem jednu vec. Ze živych hodnuot sa nemožeš držať. Nechcem do teba rypať ale ako si usudil že RENAULT padá do nudzaku. :roll: :roll:
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Re: Picaso 1.6Hdi (9HY)

Příspěvek od automacher »

automacher píše:
kanydža píše:Dostalo se mi pod ruky Picaso kterému svítí kontrolka motoru a dognostika piše, že turbo tlačí 2 bary a teplota nasávaného vzduchu je 900 stupňů...Poradí někdo co s tím...??Do francouzů moc nevidím... Jo a ještě nemůžu najít čidlo teploty nasávaného vzduchu...Buď jsem úúplně slepej nebo.... :?
Tak neviem ale toto určite nebolo na origo diagnostike. Niečo o tom viem. Ja tiež robym aspon zatial z uni diagnostikou. Ale viem jednu vec. Ze živych hodnuot sa nemožeš držať. Nechcem do teba rypať ale ako si usudil že RENAULT padá do nudzaku. :roll: :roll:
A okrem toho. :) :) Neverim tomu že ked to bolo v autorizovanom servise že mu povedali že si s tym nevedia rady. Skor by som to typoval na vymenu RJ. (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od JiRaY »

Já bych zajel na diagnostiku někam,kde mají jiný diagnostický přístroj.
Nám taky Atal Multi-Diag hlásil chybu relé žhavení,a dožhavení,potom zas že čidlo nasávaného vzduchu hlásí 60 stupňů,chyba snímače polohy plynu apod...

Jiná diagnostika řekla vadná žhavička,a tak to taky bylo,jinak paměť bez závad. (LOL)
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Odpovědět

Zpět na „Citroën“