B5 z predokolky na 4x4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

B5 z predokolky na 4x4

Příspěvek od Tunerko »

Neviem nič konkrétne nájsť..
riešil to už niekdo ?
stačí nechať 5q 4x4 alebo ísť už do 6q?
len tak ma napadlo to prerobiť...
čo je treba prevodovka + štartér, kardan, výfuck, zadná náprava, poloosy by sadli predné? radenie? nejaká elektornika?
:roll:
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
pepan191
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Odpovědi: 0
Registrován: 11 úno 2008, 21:47
Bydliště: cheb

passat

Příspěvek od pepan191 »

nejsem si jistý ale není jiná kastle kvuli tunelu na kardan?
golf iv 66kw higline
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

myslim, že snad ani ne. Ale obdivuju tvuj elán nastrkat spoustu peněz do auta, s kterým můžeš jezdit po poli, nebo v lese...o prodeji nemluvě, kvůli tahanicím s STK a Evidenční. Ono dát tam kardan nebude jako nachipovat, dát jiný brzdy, nebo turbo. To všechno se dá přehlídnout, ale bojim se, že tohle si technici na triko nevezmou. ;)
***VAG,PSA,Renault***
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

kasle je jiná
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

misa.89 píše:kasle je jiná
jak to vies? podla mna u B5 nie je.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

mna to len tak napadlo tak sa zo zvedavosti pýtam....
z STK problém neni :-)
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

misoVW píše:
misa.89 píše:kasle je jiná
jak to vies? podla mna u B5 nie je.
koukni na hvězdy, dyk je to jasný
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

je to tvoje soukromé rozhodnutí, ale s tím ti stoupne spotřeba, a investice když se to pose*e jsou myslím nemalé, jednoduše řečeno, problémy navíc:-) ale je to na tobě
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

šak vravím že sa len pýtam, ja sa do toho nejdem púštať..
len ma to zaujímalo nakolko je to náročné...
u nás v BA je plno snehu už 2hý mesiac a leze mi na nervy že neviem vyjsť zo záveja (wallbash)
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Tunerko píše:šak vravím že sa len pýtam, ja sa do toho nejdem púštať..
len ma to zaujímalo nakolko je to náročné...
u nás v BA je plno snehu už 2hý mesiac a leze mi na nervy že neviem vyjsť zo záveja (wallbash)
na ten zavej by ti nestacilo EDS ? to by bola mensia investicia (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

A co takhle samosvor? Stejně ti vždycky hrabe jenom jedna strana . . . EDS je jenom slabá náhrada . . . ale taky pomůže . . . bez pořádnýho zimního obutí to stejně nemá smysl . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1280
Odpovědi: 1
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Do klasickýho passata nikdy 4x4 nedostaneš. Je tam úplně jiná kára. Zadní část vozu má zcela jiné uchycení nápravy a podlaha kufru je výše k vůli diferáku. Je tam ještě spousta jiných změn, ale tyto jsou asi tak nejmarkantnější.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Odpovědi: 0
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Přesně tak zadek kastle je úplně jiný,bejt tebou tak nad tím vůbec nepřemýšlím
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Odpovědi: 0
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

tak to nepředělávej vem tučný motivační balíček peněz a já ti prodám mého ;)
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Nebo si kup na zimu subaru za pár šlupek a máš vyhráno, myslím, že tě bude stát méně než ta úprava a nebudeš se s tim na silnicích bát vyřádit... :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“