Renault master

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Bydliště: Severní Morava

Renault master

Příspěvek od Lumír »

Kdo poradi. mam na dilně renault master 1.9 dti 60 kw a za studena nestartuje a když už chytí tak běží na 2-3-4 tak tak že nezdechne na plný plyn do 2000 ot. rozvody OK žhaveníOK tryskyOK chyby v řj. 0 a tlaky ma 21-24-25-24 a ujeto 350 000 km když se pak zahřeje tak tahá uplně v pohodě
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

Možná ti padá nafta. :)
SHARAN AUY 2002
koprda
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 17:47

Re: Renault master

Příspěvek od koprda »

Lumír píše:Kdo poradi. mam na dilně renault master 1.9 dti 60 kw a za studena nestartuje a když už chytí tak běží na 2-3-4 tak tak že nezdechne na plný plyn do 2000 ot. rozvody OK žhaveníOK tryskyOK chyby v řj. 0 a tlaky ma 21-24-25-24 a ujeto 350 000 km když se pak zahřeje tak tahá uplně v pohodě

Co přesně myslíš tím, že nestartuje za studena - v mrazu ? nebo jenom po jeho volném ochlazení po jízdě ? Blíž to popiš. Zatím bych se přikláněl k názoru "Dědka", zkontroluj jestli nemáš v rozvodu nafty vzduch.


_______________________
RENAULT Mégane Scénic 1.9 dTi
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Lumír »

tak blíže už asi od 5 stuňu nad nulou jsou špatné starty. bíly kouř nepravidelný chod a na plný plyn nízké otáčky. i když to držím na plynu tak to trvá tak asi 15 minut a když je chladněji tak déle než motor začne chodit do otáček a mít klidný chod. i když jsem napojil motor na kanistr výše než čerpadlo tak po ránu ten start byl stejně špatný jěště jsem zapoměl dodat že v nedávné době to mělo problém z elektroinstalací po opravě bylo vše ok po kontrole diagnostikou žádné chybové kody snad že by jen změnou odporu v kabeláži to četlo jiné hodnoty ale moc se mi to nezdá
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:32

Příspěvek od bubocbr »

Skusk skontrolovat zhavenie ci zhavi aj ked nastartujes teda dozhavuje malo by aj cvakat zhav.rele a zhavi to po dvoch valcoch naraz mal som pod problem a chyba bola v cidle na teplotu motora
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Lumír »

zhavení jsem nekotroloval ale na dagnostice nevykazovalo žadnou chybu a u jinéhovozu (megan 1.9 dti) pri chybě cidla buď psalo chybu a nebo v načtených hodnotach ukázalo jinou hodnotu než byla předepsaná
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Když bíle hulí, tak má vysoko do žlabu. Tohle bych typoval na netěsné výstupní ventilky na čerpadle.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
koprda
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 17:47

Příspěvek od koprda »

Lumír píše:zhavení jsem nekotroloval ale na dagnostice nevykazovalo žadnou chybu a u jinéhovozu (megan 1.9 dti) pri chybě cidla buď psalo chybu a nebo v načtených hodnotach ukázalo jinou hodnotu než byla předepsaná



Já bych to hledal v "naftovém okruhu" čerpadlo apod.. Jo jinak - při jaké příležitosti to začalo dělat ( teda spíš nedělat = nestartovat ) - najednou ? Postupně ?

________________________
RENAULT Mégane Scénic 1.9. dTi
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Lumír »

Začalo to postupně že ty starty byly horší a horší. Čerpadlo by to mohlo být jenže se do nejaké kontroly nebo případné opravy u nás čerpadlářům moc nechce a ja na to nejsem vybavený.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Zkus ty zpětné ventily z jiného auta. Jsou v těch vývodech vzadu, co se šroubují vstřikovací trubky. Při zachování čistoty nic neriskuješ.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
koprda
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 17:47

Příspěvek od koprda »

origoš píše:Zkus ty zpětné ventily z jiného auta. Jsou v těch vývodech vzadu, co se šroubují vstřikovací trubky. Při zachování čistoty nic neriskuješ.


Asi tak, tím bych začal. Jinak se obávám, že pokud se takto závada neodstraní, kontrole čerpadla se nevyhneš.



______________________
RENAULT Mégane Scénic 1.9 dTi
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Lumír »

Takže se vracím k problému špatného startu díky zA radu se zpětnýma ventilkama. tam ta zavada neni. takže čerpadlo ven ale zatím nevím kdo ho udělá až budu o krok dál tak se ozvu jak jsem dopadl.
Jaro
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 18 bře 2006, 20:34
Bydliště: Slovensko ZA

Příspěvek od Jaro »

Myslim že príčinou už budú slabšie tlaky vo valcoch.Tlak 21 je už na studený štart málo.Ked k tomu ešte pridám možnú odchýlku pri meraní nevyzerá to dobre. (crazy)
Panďák
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2009, 15:00

Příspěvek od Panďák »

Mám podobný problém. Renault Master 1,9 dCi. Během zimy při studeném startu nastartoval hned,ale po pár otáčkách šly otáčky dolů a chcípl. Pak nešel nastartovat až po chvíli asi 5 min. Někdy se to podařilo udržet když jsem hned po natstartování pomalu přidal plyn.Párkrát to mělo tendenci chcípnout,ale rozjel se. Teď se mi stalo,že chytl zdechl a pak už nechytl. Jen točil. Odtah do servisu. Za 1700,- mi zdělili,že nic nenašli jen špatnou izolaci u přívodu k řídící jednotce a,že startuje. Přijel jsem k domu.Ráno nastartuji chytne zdechne a jen točí,ale nechytá. Přijel technik z renaultu,napojil počítač a nic. Počítač nenacházel žádnou jednotku. Otevřel víko motoru cosi tam zakutil počítač hned jednotku našel a auto chytlo na první ťuk a běželo. Zdělil mi,že zamačkl nárazovou pojistku a pomačkal balonek na přívodu nafty. Ale sám si moc jistý,že je to ta pravá závada nebyl. Počítač ovšem hlásil,že je vše bez chyby. Poradil mi,že to mám zkusit příští den a když to nechytne tak zkusit opět tu pojistku a balaonek. Tak jsem zvědavý co to bude.
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“