Renault master
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 06 úno 2006, 21:36
- Bydliště: Severní Morava
Odpovědi: 0
Renault master
Kdo poradi. mam na dilně renault master 1.9 dti 60 kw a za studena nestartuje a když už chytí tak běží na 2-3-4 tak tak že nezdechne na plný plyn do 2000 ot. rozvody OK žhaveníOK tryskyOK chyby v řj. 0 a tlaky ma 21-24-25-24 a ujeto 350 000 km když se pak zahřeje tak tahá uplně v pohodě
Re: Renault master
Lumír píše:Kdo poradi. mam na dilně renault master 1.9 dti 60 kw a za studena nestartuje a když už chytí tak běží na 2-3-4 tak tak že nezdechne na plný plyn do 2000 ot. rozvody OK žhaveníOK tryskyOK chyby v řj. 0 a tlaky ma 21-24-25-24 a ujeto 350 000 km když se pak zahřeje tak tahá uplně v pohodě
Co přesně myslíš tím, že nestartuje za studena - v mrazu ? nebo jenom po jeho volném ochlazení po jízdě ? Blíž to popiš. Zatím bych se přikláněl k názoru "Dědka", zkontroluj jestli nemáš v rozvodu nafty vzduch.
_______________________
RENAULT Mégane Scénic 1.9 dTi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 06 úno 2006, 21:36
- Bydliště: Severní Morava
Odpovědi: 0
tak blíže už asi od 5 stuňu nad nulou jsou špatné starty. bíly kouř nepravidelný chod a na plný plyn nízké otáčky. i když to držím na plynu tak to trvá tak asi 15 minut a když je chladněji tak déle než motor začne chodit do otáček a mít klidný chod. i když jsem napojil motor na kanistr výše než čerpadlo tak po ránu ten start byl stejně špatný jěště jsem zapoměl dodat že v nedávné době to mělo problém z elektroinstalací po opravě bylo vše ok po kontrole diagnostikou žádné chybové kody snad že by jen změnou odporu v kabeláži to četlo jiné hodnoty ale moc se mi to nezdá
Lumír píše:zhavení jsem nekotroloval ale na dagnostice nevykazovalo žadnou chybu a u jinéhovozu (megan 1.9 dti) pri chybě cidla buď psalo chybu a nebo v načtených hodnotach ukázalo jinou hodnotu než byla předepsaná
Já bych to hledal v "naftovém okruhu" čerpadlo apod.. Jo jinak - při jaké příležitosti to začalo dělat ( teda spíš nedělat = nestartovat ) - najednou ? Postupně ?
________________________
RENAULT Mégane Scénic 1.9. dTi
origoš píše:Zkus ty zpětné ventily z jiného auta. Jsou v těch vývodech vzadu, co se šroubují vstřikovací trubky. Při zachování čistoty nic neriskuješ.
Asi tak, tím bych začal. Jinak se obávám, že pokud se takto závada neodstraní, kontrole čerpadla se nevyhneš.
______________________
RENAULT Mégane Scénic 1.9 dTi
Mám podobný problém. Renault Master 1,9 dCi. Během zimy při studeném startu nastartoval hned,ale po pár otáčkách šly otáčky dolů a chcípl. Pak nešel nastartovat až po chvíli asi 5 min. Někdy se to podařilo udržet když jsem hned po natstartování pomalu přidal plyn.Párkrát to mělo tendenci chcípnout,ale rozjel se. Teď se mi stalo,že chytl zdechl a pak už nechytl. Jen točil. Odtah do servisu. Za 1700,- mi zdělili,že nic nenašli jen špatnou izolaci u přívodu k řídící jednotce a,že startuje. Přijel jsem k domu.Ráno nastartuji chytne zdechne a jen točí,ale nechytá. Přijel technik z renaultu,napojil počítač a nic. Počítač nenacházel žádnou jednotku. Otevřel víko motoru cosi tam zakutil počítač hned jednotku našel a auto chytlo na první ťuk a běželo. Zdělil mi,že zamačkl nárazovou pojistku a pomačkal balonek na přívodu nafty. Ale sám si moc jistý,že je to ta pravá závada nebyl. Počítač ovšem hlásil,že je vše bez chyby. Poradil mi,že to mám zkusit příští den a když to nechytne tak zkusit opět tu pojistku a balaonek. Tak jsem zvědavý co to bude.