Stránka 1 z 2
Berlingo 2:0HDi kouří bíle---Vyřešeno
Napsal: 04 bře 2009, 16:53
od misa.89
Zdravim, mám problem s kterým si nevím rady. auto začlo kouřit bíle. Rozdělali se vstřikovače, jeden šel přes přepad, cena repase 7tis, Problem přetrvává. Bylo tam víc oleje(ale nalil jsem ho tam kolik má bejt) je mi to divný, že je ho tam tolik, ale odpustil jsem. Má někdo nějaký možnosti? auto se nastartuje a během 10s začne bíle kouřit. Z výfuku jde po prošlápnutí plynu i černej dým. a auto víc kouřit nezačne. Kouří stejně na volnoběh i na vyšší otáčky. K turbu se na nájezdech nedostanu abych se podíval an vůli. Není vidět, že by se olej strácel. Leju tam plnou syntetiku TOTAL. Díky za rady.
Napsal: 04 bře 2009, 19:43
od JiRaY
Buď se ti do spalování dostává voda(prasklá palice,těsnění,u berling prý nic neobvyklého),a nebo turbo hází olej do výfuku.
Napsal: 04 bře 2009, 20:26
od misa.89
jenže já se k tomu turbu nedostanu, abych na to kouknul:-(
Napsal: 07 bře 2009, 22:44
od JiRaY
Mělo by se tam dát mrknout zespodu na rampě,ne?Každopádně,kdyby ti turbo házelo olej,tak by se ti silně zvýšila spotřeba oleje,třeba litr na tisíc,až dva tisíce KM.
Kdyby to byla voda,tak by ti ubývala,ale nejjistějšá by bylo si nechat změřit CO v chladící soustavě,pokud tam bude,je to prdlá hlava,nebo těsnění.
Napsal: 08 bře 2009, 13:49
od misa.89
voda ani olej neubývá. Ale auto žere jak svině...ale ty trysky jsou po kontrole:-( vypadá to že to tam cpe moc nefty...
Napsal: 12 bře 2009, 21:32
od mates
to by ti to kouřilo černě,bílá barva je nespálená nafta-zkus změřit kompresy jestli nejsou podpálený ventily a pod.
Napsal: 13 bře 2009, 09:47
od Dayco
na diag. a pozriet teplotu paliva.
Napsal: 16 bře 2009, 10:53
od misa.89
do systemu se dostal bordel, odešli všechny čtyři vstřikovače. Bordel byl i ve vysokotlaké rozdělovací liště. Cena repase vstřikovačů 5000KČ bez práce za jeden kus. Koupil jsem za 15novej motor. Přehodil vstřikovače, lištu a trubky a za 20min bylo opraveno. Ještě jsem vyměnil olej, protože tam bylo 6,5L náplně smíchané s naftou. Ted vše ok. Musím ale zaklepat. Ještě mám vlastně za stejnou cenu celej motor bez turba

šmejd jeden žabožroudskej

Napsal: 16 bře 2009, 11:05
od automacher
Ale to si mal prehodiť aj čerpadlo. Pretože to bol ten hlavný problem

Napsal: 16 bře 2009, 14:47
od conti
Dokonce se doporučuje i vyčistit nádrž.
Napsal: 16 bře 2009, 20:31
od misa.89
nedá se říct, že to bylo čerpadlem, spíš sračkama v anftě, než šponama z čerpadla....a přehodit čerpadlo je složitější pro mě. Už jen vzhledově ale naše vypadlo v lepší kondici. Uvidíme časem. Nádrž je čistá. Byla dole a čistila se když se před dvěma měsíci měnilo podávací čerpadlo
Napsal: 16 bře 2009, 20:50
od conti
Jde o to, že kdyby se vydřelo čerpadlo, dostanou se špony přepadem zpátky do nádrže. Ty to vše vyměníš, tj. vstřiky, čerpadlo a ono to zas nasaje a jsi kde jsi byl.
Napsal: 17 bře 2009, 08:13
od misa.89
jasně, to chápu, jen doufám, že to nebude náš případ...sežralo to dost peněz:-(
Napsal: 17 bře 2009, 08:15
od misa.89
jinak jsem dal ještě filtr nafty na ty hadičky co jsou na rozvodech ještě jeden než originál. Takže ted to jde přes dva filtry. Ne žádnej malej plastovej průhlednej, ale velkej plechovej. Pro jistotu
Napsal: 18 bře 2009, 18:56
od vpavel
misa.89 píše:jinak jsem dal ještě filtr nafty na ty hadičky co jsou na rozvodech ještě jeden než originál. Takže ted to jde přes dva filtry. Ne žádnej malej plastovej průhlednej, ale velkej plechovej. Pro jistotu
Bingo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§