Výměna spojky 325 TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výměna spojky 325 TDS
Poradtě prosím jak na výměnu spojky v BMW 325TDS...díky vonderka
Sundat kardan nebo vyvěsit první díl kardanu, sundat výfuk, sundat krycí plech nad výfukem, pod převodovkou je držák se dvouma silentblokama -sundat, řadička je na táhlech- stačí vycvaknout dva čepy na prěvodovce-rukou, povolit dva šrouby co jsou skrz startér, převodovka je k motoru přišroubovaná asi osmi srouby s torxní hlavou- povoluju je golou na kterou nasadím 3dlouhý nástavce s kloubkem protože na ty horní šrouby je blbej přístup, spojkovej váleček sundat i s připojeným vedením- není potřeba pak odvzdušňovat, a převodovka je dole
MIR.B.M.W píše:lepši je motor ven než převodovku dělal jsem to sam vyndal a nasadil pomoci zvedaku je to min pracní pod autem se dost nadřeš
Sorry, ale měnit spojku na bmw vyndáním motoru je blbost. V životě jsem to neviděl nikoho tak dělat. vyměnit spojku na BMW mi trvá běžně necelé 3hodiny, pokud budu vyndávat motor tak to budu dělat celej den.
MIR.B.M.W píše:hm mě to trva 2 a pul hodky a celej den nevim kdo by to dělal tak dlouho jedině kdyz rozebere cely auto hele motor je rychleš venku než převodovka mam stim skušenosti do měsice jsem ho vyndal asi 12 krat
Jo vypouštět zbytečně vodu, pak to odvzdušnovat, sundávat spoustu hadic, odpojovat palivový vedení, elektrika, spousta zbytečností co za dvě hodiny neudelají ani 2lidi. Za těch víc jak 15let jsem těch bavoráků pár udělal ale spojku měnit tímto způsobem? Stejnak pod auto musíš protože nevím jak vyšroubuješ šrouby co držej převodovku k motoru.
oldaf píše:MIR.B.M.W píše:hm mě to trva 2 a pul hodky a celej den nevim kdo by to dělal tak dlouho jedině kdyz rozebere cely auto hele motor je rychleš venku než převodovka mam stim skušenosti do měsice jsem ho vyndal asi 12 krat
Jo vypouštět zbytečně vodu, pak to odvzdušnovat, sundávat spoustu hadic, odpojovat palivový vedení, elektrika, spousta zbytečností co za dvě hodiny neudelají ani 2lidi. Za těch víc jak 15let jsem těch bavoráků pár udělal ale spojku měnit tímto způsobem? Stejnak pod auto musíš protože nevím jak vyšroubuješ šrouby co držej převodovku k motoru.
Hale Oldafe už jezdíš?
Jak si řešil tu ztrátu tlaků na válcích,nebo jsi sehnal jiný použitý motor?
Kdepak, už jsem se zařekl že BMW v dízlu do baráku nesmí, jedině nový. A na to nemám, tak budu jezdit ve VW a v žabožroutech. S bavorákama jsem si užil svý ať už s 2,4td tak 2,5tds. A není to jen o motorech, stačí se podívat na přední nápravu na E34, věčně to je vymlácený, klepe se to při brždění. Zlatej pežot. Tdso mi stojí furt před barákem, naposledy jsem v něm byl když jsem fotil to čerpadlo z 2,4td.