Nejde nastartovat C8 2.0HDI 16V,kod motoruRHT.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nejde nastartovat C8 2.0HDI 16V,kod motoruRHT.
Dobrý den nejde mi nastartovat C8,2.0HDI 16V,2004,RHT,zajímá mě kde je umístěn snímač vačkového hřídele nemohu ho najít,používám diag.ATAL nalezeny 2 závady,snímač polohy vačkového hřídele není signál trvalá závada,druhá systém aditivace snímač možnosti ucpání trvalá závada.Diky za každou radu.
snimac vackoveho hridele je umisten u rozvodoveho kola na vacce jak konci ventilove viko 3 vyvodovy sedy nebo cerny konektor na jeden sroubeka to druhy je snimac diferncialniho tlaku a kde na C8 je to nevim?ale kdyz pujdes po hadickach od fapu tak ho najdes 4 vyvodovy konektor cerny a vedou tam dve hadicky.s tim startem to bude to prvni
Re: Nejde nastartovat C8 2.0HDI 16V,kod motoruRHT.
Tak snímač vačkového hřídele jsem našel a namontoval,ale auto nejde pořád nastartovat a píše to stejnou závadu.Snímač polohy vačkového hř-není signál trvalá zavada.Tak nevím co by to mohlo být.postlik1 píše:Dobrý den nejde mi nastartovat C8,2.0HDI 16V,2004,RHT,zajímá mě kde je umístěn snímač vačkového hřídele nemohu ho najít,používám diag.ATAL nalezeny 2 závady,snímač polohy vačkového hřídele není signál trvalá závada,druhá systém aditivace snímač možnosti ucpání trvalá závada.Diky za každou radu.
Re: Nejde nastartovat C8 2.0HDI 16V,kod motoruRHT.
A co řemen a kolo s prstencem na vačce ,všechno v pořádku?Pak jedině pro jistotu přeměřit vedení k snímači a zkontrolovat signál osciloskopem.postlik1 píše:Tak snímač vačkového hřídele jsem našel a namontoval,ale auto nejde pořád nastartovat a píše to stejnou závadu.Snímač polohy vačkového hř-není signál trvalá zavada.Tak nevím co by to mohlo být.postlik1 píše:Dobrý den nejde mi nastartovat C8,2.0HDI 16V,2004,RHT,zajímá mě kde je umístěn snímač vačkového hřídele nemohu ho najít,používám diag.ATAL nalezeny 2 závady,snímač polohy vačkového hřídele není signál trvalá závada,druhá systém aditivace snímač možnosti ucpání trvalá závada.Diky za každou radu.
Pokud nebude načtena a potvrzena synchronizace hřídelů ,jednotka start nepustí tento ůdaj je možno kontrolovat přes diag v parametrech.
Nastavení rozvodů jsem dnes zkontroloval bylo to skočené o tři zuby tak jsme to nastavili a závada snímače vačkového hřídele zmizela ale auto nám nenaskočilo,žhavící svíčky jsme vyndaly a osušili byla na nich nafta a přesto to po montáži žhaviček nechytlo,tak laborujem dál.Díky za příspěvky.peta99 píše:Zkontroloval nastaveni rozvodu a nebo vedeni
Bylo skočený o tři zuby a připadá ti divný že to nechce chytit??postlik1 píše:Nastavení rozvodů jsem dnes zkontroloval bylo to skočené o tři zuby tak jsme to nastavili a závada snímače vačkového hřídele zmizela ale auto nám nenaskočilo,žhavící svíčky jsme vyndaly a osušili byla na nich nafta a přesto to po montáži žhaviček nechytlo,tak laborujem dál.Díky za příspěvky.peta99 píše:Zkontroloval nastaveni rozvodu a nebo vedeni

Tady je na místě asi hlava ven a kontrola popř. výměna ventilů zdvihátek atd.... pochybuju že to po třech zubech bude mít ještě nějakou kompresi

Tak to je jasný že když je to skočený o tři zuby že to nepojede napsal jsem to v souvisloti s tím snímačem vačky že se to odstranilo správným nastavenímrozvodů které jsme posléze udělali,zejtra změřím kompresi a uvidíme,jen jsem nevědil jestli jse to potká když to skočí o tři zuby proto sem píšu a získal nějaké info.pett píše:Bylo skočený o tři zuby a připadá ti divný že to nechce chytit??postlik1 píše:Nastavení rozvodů jsem dnes zkontroloval bylo to skočené o tři zuby tak jsme to nastavili a závada snímače vačkového hřídele zmizela ale auto nám nenaskočilo,žhavící svíčky jsme vyndaly a osušili byla na nich nafta a přesto to po montáži žhaviček nechytlo,tak laborujem dál.Díky za příspěvky.peta99 píše:Zkontroloval nastaveni rozvodu a nebo vedeni![]()
Tady je na místě asi hlava ven a kontrola popř. výměna ventilů zdvihátek atd.... pochybuju že to po třech zubech bude mít ještě nějakou kompresi
Nic ve zlim ,ale tři zuby jsou na diesela opravdu hodně.Tady je důkladná kontrola opravdu na místě.postlik1 píše:Tak to je jasný že když je to skočený o tři zuby že to nepojede napsal jsem to v souvisloti s tím snímačem vačky že se to odstranilo správným nastavenímrozvodů které jsme posléze udělali,zejtra změřím kompresi a uvidíme,jen jsem nevědil jestli jse to potká když to skočí o tři zuby proto sem píšu a získal nějaké info.pett píše:Bylo skočený o tři zuby a připadá ti divný že to nechce chytit??postlik1 píše:Nastavení rozvodů jsem dnes zkontroloval bylo to skočené o tři zuby tak jsme to nastavili a závada snímače vačkového hřídele zmizela ale auto nám nenaskočilo,žhavící svíčky jsme vyndaly a osušili byla na nich nafta a přesto to po montáži žhaviček nechytlo,tak laborujem dál.Díky za příspěvky.![]()
Tady je na místě asi hlava ven a kontrola popř. výměna ventilů zdvihátek atd.... pochybuju že to po třech zubech bude mít ještě nějakou kompresi
Jo v pohodě dík nemám moc zkušeností s HDi a tak se ptám na Vaše zkušenosti,zítra změřím kompresi a dám vědět.pett píše:Nic ve zlim ,ale tři zuby jsou na diesela opravdu hodně.Tady je důkladná kontrola opravdu na místě.postlik1 píše:Tak to je jasný že když je to skočený o tři zuby že to nepojede napsal jsem to v souvisloti s tím snímačem vačky že se to odstranilo správným nastavenímrozvodů které jsme posléze udělali,zejtra změřím kompresi a uvidíme,jen jsem nevědil jestli jse to potká když to skočí o tři zuby proto sem píšu a získal nějaké info.pett píše: Bylo skočený o tři zuby a připadá ti divný že to nechce chytit??![]()
Tady je na místě asi hlava ven a kontrola popř. výměna ventilů zdvihátek atd.... pochybuju že to po třech zubech bude mít ještě nějakou kompresi
Re: 806
Zdravím chtěli jsme změřit tlaky ale nejdou nám vyndat vstřikovače takže jsem obvolal známý v servisech a dokonce ani v autorizovaným servisu nemaj nějaký přípravek na demontáž vstřikovačů takže doporučený postup demontáž motoru a odvést do bosch servisu kde na to maj výtahovák tak nevím a co vy na to servisáci jsem z toho hotovej.U tohoto motoru potřebuji vyndat vsřiky z důvodu sundání sání které bez demonáže vsřikovačů nevindám abych se dostal na vačky.Harry píše:Dost často praskaj klínky na vačkách,už jsem jich pár viděl na přitaženejch autech z venku,koukni na ně pro jistou.