Nejde nastartovat C8 2.0HDI 16V,kod motoruRHT.

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
postlik1
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 11 led 2009, 17:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Krumlov

Nejde nastartovat C8 2.0HDI 16V,kod motoruRHT.

Příspěvek od postlik1 »

Dobrý den nejde mi nastartovat C8,2.0HDI 16V,2004,RHT,zajímá mě kde je umístěn snímač vačkového hřídele nemohu ho najít,používám diag.ATAL nalezeny 2 závady,snímač polohy vačkového hřídele není signál trvalá závada,druhá systém aditivace snímač možnosti ucpání trvalá závada.Diky za každou radu.
peta99
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 03 úno 2009, 22:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od peta99 »

snimac vackoveho hridele je umisten u rozvodoveho kola na vacce jak konci ventilove viko 3 vyvodovy sedy nebo cerny konektor na jeden sroubeka to druhy je snimac diferncialniho tlaku a kde na C8 je to nevim?ale kdyz pujdes po hadickach od fapu tak ho najdes 4 vyvodovy konektor cerny a vedou tam dve hadicky.s tim startem to bude to prvni
postlik1
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 11 led 2009, 17:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Krumlov

Re: Nejde nastartovat C8 2.0HDI 16V,kod motoruRHT.

Příspěvek od postlik1 »

postlik1 píše:Dobrý den nejde mi nastartovat C8,2.0HDI 16V,2004,RHT,zajímá mě kde je umístěn snímač vačkového hřídele nemohu ho najít,používám diag.ATAL nalezeny 2 závady,snímač polohy vačkového hřídele není signál trvalá závada,druhá systém aditivace snímač možnosti ucpání trvalá závada.Diky za každou radu.
Tak snímač vačkového hřídele jsem našel a namontoval,ale auto nejde pořád nastartovat a píše to stejnou závadu.Snímač polohy vačkového hř-není signál trvalá zavada.Tak nevím co by to mohlo být.
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Re: Nejde nastartovat C8 2.0HDI 16V,kod motoruRHT.

Příspěvek od pett »

postlik1 píše:
postlik1 píše:Dobrý den nejde mi nastartovat C8,2.0HDI 16V,2004,RHT,zajímá mě kde je umístěn snímač vačkového hřídele nemohu ho najít,používám diag.ATAL nalezeny 2 závady,snímač polohy vačkového hřídele není signál trvalá závada,druhá systém aditivace snímač možnosti ucpání trvalá závada.Diky za každou radu.
Tak snímač vačkového hřídele jsem našel a namontoval,ale auto nejde pořád nastartovat a píše to stejnou závadu.Snímač polohy vačkového hř-není signál trvalá zavada.Tak nevím co by to mohlo být.
A co řemen a kolo s prstencem na vačce ,všechno v pořádku?Pak jedině pro jistotu přeměřit vedení k snímači a zkontrolovat signál osciloskopem.
Pokud nebude načtena a potvrzena synchronizace hřídelů ,jednotka start nepustí tento ůdaj je možno kontrolovat přes diag v parametrech.
peta99
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 03 úno 2009, 22:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od peta99 »

Zkontrolovad nastaveni rozodu a nebo vedeni
postlik1
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 11 led 2009, 17:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od postlik1 »

peta99 píše:Zkontroloval nastaveni rozvodu a nebo vedeni
Nastavení rozvodů jsem dnes zkontroloval bylo to skočené o tři zuby tak jsme to nastavili a závada snímače vačkového hřídele zmizela ale auto nám nenaskočilo,žhavící svíčky jsme vyndaly a osušili byla na nich nafta a přesto to po montáži žhaviček nechytlo,tak laborujem dál.Díky za příspěvky.
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od pett »

postlik1 píše:
peta99 píše:Zkontroloval nastaveni rozvodu a nebo vedeni
Nastavení rozvodů jsem dnes zkontroloval bylo to skočené o tři zuby tak jsme to nastavili a závada snímače vačkového hřídele zmizela ale auto nám nenaskočilo,žhavící svíčky jsme vyndaly a osušili byla na nich nafta a přesto to po montáži žhaviček nechytlo,tak laborujem dál.Díky za příspěvky.
Bylo skočený o tři zuby a připadá ti divný že to nechce chytit?? (rofl)
Tady je na místě asi hlava ven a kontrola popř. výměna ventilů zdvihátek atd.... pochybuju že to po třech zubech bude mít ještě nějakou kompresi :D
postlik1
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 11 led 2009, 17:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od postlik1 »

pett píše:
postlik1 píše:
peta99 píše:Zkontroloval nastaveni rozvodu a nebo vedeni
Nastavení rozvodů jsem dnes zkontroloval bylo to skočené o tři zuby tak jsme to nastavili a závada snímače vačkového hřídele zmizela ale auto nám nenaskočilo,žhavící svíčky jsme vyndaly a osušili byla na nich nafta a přesto to po montáži žhaviček nechytlo,tak laborujem dál.Díky za příspěvky.
Bylo skočený o tři zuby a připadá ti divný že to nechce chytit?? (rofl)
Tady je na místě asi hlava ven a kontrola popř. výměna ventilů zdvihátek atd.... pochybuju že to po třech zubech bude mít ještě nějakou kompresi :D
Tak to je jasný že když je to skočený o tři zuby že to nepojede napsal jsem to v souvisloti s tím snímačem vačky že se to odstranilo správným nastavenímrozvodů které jsme posléze udělali,zejtra změřím kompresi a uvidíme,jen jsem nevědil jestli jse to potká když to skočí o tři zuby proto sem píšu a získal nějaké info.
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od pett »

postlik1 píše:
pett píše:
postlik1 píše:Nastavení rozvodů jsem dnes zkontroloval bylo to skočené o tři zuby tak jsme to nastavili a závada snímače vačkového hřídele zmizela ale auto nám nenaskočilo,žhavící svíčky jsme vyndaly a osušili byla na nich nafta a přesto to po montáži žhaviček nechytlo,tak laborujem dál.Díky za příspěvky.
Bylo skočený o tři zuby a připadá ti divný že to nechce chytit?? (rofl)
Tady je na místě asi hlava ven a kontrola popř. výměna ventilů zdvihátek atd.... pochybuju že to po třech zubech bude mít ještě nějakou kompresi :D
Tak to je jasný že když je to skočený o tři zuby že to nepojede napsal jsem to v souvisloti s tím snímačem vačky že se to odstranilo správným nastavenímrozvodů které jsme posléze udělali,zejtra změřím kompresi a uvidíme,jen jsem nevědil jestli jse to potká když to skočí o tři zuby proto sem píšu a získal nějaké info.
Nic ve zlim ,ale tři zuby jsou na diesela opravdu hodně.Tady je důkladná kontrola opravdu na místě.
postlik1
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 11 led 2009, 17:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od postlik1 »

pett píše:
postlik1 píše:
pett píše: Bylo skočený o tři zuby a připadá ti divný že to nechce chytit?? (rofl)
Tady je na místě asi hlava ven a kontrola popř. výměna ventilů zdvihátek atd.... pochybuju že to po třech zubech bude mít ještě nějakou kompresi :D
Tak to je jasný že když je to skočený o tři zuby že to nepojede napsal jsem to v souvisloti s tím snímačem vačky že se to odstranilo správným nastavenímrozvodů které jsme posléze udělali,zejtra změřím kompresi a uvidíme,jen jsem nevědil jestli jse to potká když to skočí o tři zuby proto sem píšu a získal nějaké info.
Nic ve zlim ,ale tři zuby jsou na diesela opravdu hodně.Tady je důkladná kontrola opravdu na místě.
Jo v pohodě dík nemám moc zkušeností s HDi a tak se ptám na Vaše zkušenosti,zítra změřím kompresi a dám vědět.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

3 zuby museli byt poznat uz jen podle zvuku motoru pri startovani
Nissan Primera SW 1,9 DCi
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

změř tlaky ve válcích, o 3 zuby to nemohly ventily přežít
peta99
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 03 úno 2009, 22:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od peta99 »

sundej ventil dekl myslim si ze budou popraskany koniky ventily vetsinou prezijou
Harry
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 30 led 2007, 17:26
Odpovědi: 0

806

Příspěvek od Harry »

Dost často praskaj klínky na vačkách,už jsem jich pár viděl na přitaženejch autech z venku,koukni na ně pro jistou. :-D
postlik1
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 11 led 2009, 17:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Krumlov

Re: 806

Příspěvek od postlik1 »

Harry píše:Dost často praskaj klínky na vačkách,už jsem jich pár viděl na přitaženejch autech z venku,koukni na ně pro jistou. :-D
Zdravím chtěli jsme změřit tlaky ale nejdou nám vyndat vstřikovače takže jsem obvolal známý v servisech a dokonce ani v autorizovaným servisu nemaj nějaký přípravek na demontáž vstřikovačů takže doporučený postup demontáž motoru a odvést do bosch servisu kde na to maj výtahovák tak nevím a co vy na to servisáci jsem z toho hotovej.U tohoto motoru potřebuji vyndat vsřiky z důvodu sundání sání které bez demonáže vsřikovačů nevindám abych se dostal na vačky.
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“