Stránka 1 z 1
Nejde nastartovat C8 2.0HDI 16V,kod motoruRHT.
Napsal: 29 bře 2009, 19:52
od postlik1
Dobrý den nejde mi nastartovat C8,2.0HDI 16V,2004,RHT,zajímá mě kde je umístěn snímač vačkového hřídele nemohu ho najít,používám diag.ATAL nalezeny 2 závady,snímač polohy vačkového hřídele není signál trvalá závada,druhá systém aditivace snímač možnosti ucpání trvalá závada.Diky za každou radu.
Napsal: 30 bře 2009, 20:53
od peta99
snimac vackoveho hridele je umisten u rozvodoveho kola na vacce jak konci ventilove viko 3 vyvodovy sedy nebo cerny konektor na jeden sroubeka to druhy je snimac diferncialniho tlaku a kde na C8 je to nevim?ale kdyz pujdes po hadickach od fapu tak ho najdes 4 vyvodovy konektor cerny a vedou tam dve hadicky.s tim startem to bude to prvni
Re: Nejde nastartovat C8 2.0HDI 16V,kod motoruRHT.
Napsal: 31 bře 2009, 19:03
od postlik1
postlik1 píše:Dobrý den nejde mi nastartovat C8,2.0HDI 16V,2004,RHT,zajímá mě kde je umístěn snímač vačkového hřídele nemohu ho najít,používám diag.ATAL nalezeny 2 závady,snímač polohy vačkového hřídele není signál trvalá závada,druhá systém aditivace snímač možnosti ucpání trvalá závada.Diky za každou radu.
Tak snímač vačkového hřídele jsem našel a namontoval,ale auto nejde pořád nastartovat a píše to stejnou závadu.Snímač polohy vačkového hř-není signál trvalá zavada.Tak nevím co by to mohlo být.
Re: Nejde nastartovat C8 2.0HDI 16V,kod motoruRHT.
Napsal: 31 bře 2009, 19:30
od pett
postlik1 píše:postlik1 píše:Dobrý den nejde mi nastartovat C8,2.0HDI 16V,2004,RHT,zajímá mě kde je umístěn snímač vačkového hřídele nemohu ho najít,používám diag.ATAL nalezeny 2 závady,snímač polohy vačkového hřídele není signál trvalá závada,druhá systém aditivace snímač možnosti ucpání trvalá závada.Diky za každou radu.
Tak snímač vačkového hřídele jsem našel a namontoval,ale auto nejde pořád nastartovat a píše to stejnou závadu.Snímač polohy vačkového hř-není signál trvalá zavada.Tak nevím co by to mohlo být.
A co řemen a kolo s prstencem na vačce ,všechno v pořádku?Pak jedině pro jistotu přeměřit vedení k snímači a zkontrolovat signál osciloskopem.
Pokud nebude načtena a potvrzena synchronizace hřídelů ,jednotka start nepustí tento ůdaj je možno kontrolovat přes diag v parametrech.
Napsal: 31 bře 2009, 20:36
od peta99
Zkontrolovad nastaveni rozodu a nebo vedeni
Napsal: 01 dub 2009, 17:46
od postlik1
peta99 píše:Zkontroloval nastaveni rozvodu a nebo vedeni
Nastavení rozvodů jsem dnes zkontroloval bylo to skočené o tři zuby tak jsme to nastavili a závada snímače vačkového hřídele zmizela ale auto nám nenaskočilo,žhavící svíčky jsme vyndaly a osušili byla na nich nafta a přesto to po montáži žhaviček nechytlo,tak laborujem dál.Díky za příspěvky.
Napsal: 01 dub 2009, 18:35
od pett
postlik1 píše:peta99 píše:Zkontroloval nastaveni rozvodu a nebo vedeni
Nastavení rozvodů jsem dnes zkontroloval bylo to skočené o tři zuby tak jsme to nastavili a závada snímače vačkového hřídele zmizela ale auto nám nenaskočilo,žhavící svíčky jsme vyndaly a osušili byla na nich nafta a přesto to po montáži žhaviček nechytlo,tak laborujem dál.Díky za příspěvky.
Bylo skočený o tři zuby a připadá ti divný že to nechce chytit??
Tady je na místě asi hlava ven a kontrola popř. výměna ventilů zdvihátek atd.... pochybuju že to po třech zubech bude mít ještě nějakou kompresi

Napsal: 01 dub 2009, 18:58
od postlik1
pett píše:postlik1 píše:peta99 píše:Zkontroloval nastaveni rozvodu a nebo vedeni
Nastavení rozvodů jsem dnes zkontroloval bylo to skočené o tři zuby tak jsme to nastavili a závada snímače vačkového hřídele zmizela ale auto nám nenaskočilo,žhavící svíčky jsme vyndaly a osušili byla na nich nafta a přesto to po montáži žhaviček nechytlo,tak laborujem dál.Díky za příspěvky.
Bylo skočený o tři zuby a připadá ti divný že to nechce chytit??
Tady je na místě asi hlava ven a kontrola popř. výměna ventilů zdvihátek atd.... pochybuju že to po třech zubech bude mít ještě nějakou kompresi

Tak to je jasný že když je to skočený o tři zuby že to nepojede napsal jsem to v souvisloti s tím snímačem vačky že se to odstranilo správným nastavenímrozvodů které jsme posléze udělali,zejtra změřím kompresi a uvidíme,jen jsem nevědil jestli jse to potká když to skočí o tři zuby proto sem píšu a získal nějaké info.
Napsal: 01 dub 2009, 19:02
od pett
postlik1 píše:pett píše:postlik1 píše:Nastavení rozvodů jsem dnes zkontroloval bylo to skočené o tři zuby tak jsme to nastavili a závada snímače vačkového hřídele zmizela ale auto nám nenaskočilo,žhavící svíčky jsme vyndaly a osušili byla na nich nafta a přesto to po montáži žhaviček nechytlo,tak laborujem dál.Díky za příspěvky.
Bylo skočený o tři zuby a připadá ti divný že to nechce chytit??
Tady je na místě asi hlava ven a kontrola popř. výměna ventilů zdvihátek atd.... pochybuju že to po třech zubech bude mít ještě nějakou kompresi

Tak to je jasný že když je to skočený o tři zuby že to nepojede napsal jsem to v souvisloti s tím snímačem vačky že se to odstranilo správným nastavenímrozvodů které jsme posléze udělali,zejtra změřím kompresi a uvidíme,jen jsem nevědil jestli jse to potká když to skočí o tři zuby proto sem píšu a získal nějaké info.
Nic ve zlim ,ale tři zuby jsou na diesela opravdu hodně.Tady je důkladná kontrola opravdu na místě.
Napsal: 01 dub 2009, 20:57
od postlik1
pett píše:postlik1 píše:pett píše:
Bylo skočený o tři zuby a připadá ti divný že to nechce chytit??
Tady je na místě asi hlava ven a kontrola popř. výměna ventilů zdvihátek atd.... pochybuju že to po třech zubech bude mít ještě nějakou kompresi

Tak to je jasný že když je to skočený o tři zuby že to nepojede napsal jsem to v souvisloti s tím snímačem vačky že se to odstranilo správným nastavenímrozvodů které jsme posléze udělali,zejtra změřím kompresi a uvidíme,jen jsem nevědil jestli jse to potká když to skočí o tři zuby proto sem píšu a získal nějaké info.
Nic ve zlim ,ale tři zuby jsou na diesela opravdu hodně.Tady je důkladná kontrola opravdu na místě.
Jo v pohodě dík nemám moc zkušeností s HDi a tak se ptám na Vaše zkušenosti,zítra změřím kompresi a dám vědět.
Napsal: 01 dub 2009, 21:30
od Peete
3 zuby museli byt poznat uz jen podle zvuku motoru pri startovani
Napsal: 01 dub 2009, 21:47
od pafka
změř tlaky ve válcích, o 3 zuby to nemohly ventily přežít
Napsal: 05 dub 2009, 20:33
od peta99
sundej ventil dekl myslim si ze budou popraskany koniky ventily vetsinou prezijou
806
Napsal: 05 dub 2009, 21:45
od Harry
Dost často praskaj klínky na vačkách,už jsem jich pár viděl na přitaženejch autech z venku,koukni na ně pro jistou.

Re: 806
Napsal: 07 dub 2009, 19:21
od postlik1
Harry píše:Dost často praskaj klínky na vačkách,už jsem jich pár viděl na přitaženejch autech z venku,koukni na ně pro jistou.

Zdravím chtěli jsme změřit tlaky ale nejdou nám vyndat vstřikovače takže jsem obvolal známý v servisech a dokonce ani v autorizovaným servisu nemaj nějaký přípravek na demontáž vstřikovačů takže doporučený postup demontáž motoru a odvést do bosch servisu kde na to maj výtahovák tak nevím a co vy na to servisáci jsem z toho hotovej.U tohoto motoru potřebuji vyndat vsřiky z důvodu sundání sání které bez demonáže vsřikovačů nevindám abych se dostal na vačky.