RENAULT 19 problém se startem!!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1328
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

RENAULT 19 problém se startem!!!

Příspěvek od kaad »

Je to motor 1,8 a studený perfektně naskočí. Ale když je už zahřátý a přidám, tak se chudák zakucká a zhasne. A pak při startování jako by kopnul nazpět a nechce naskočit. Kontroloval jsem i rozvody a jsou o.k. Svíčky jsem zatím jen vyčistil a seřídil na 0,9mm. Proměřil jsem káble ke svíčkám, palec, víčko vše o.k. Myslíte, že to může dělat snímač impulsů?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Může, ale může to dělat víc věcí, třeba snímač teploty. Chtělo by to diagnostiku.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1328
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

origoš píše:Může, ale může to dělat víc věcí, třeba snímač teploty. Chtělo by to diagnostiku.
Začal jsem to dělat jen tak na place, protože jsem si myslel, že to bude nějaká blbost. Ale už jsem to hodil na dílnu a napojím to na osciloskop. Rozhodil jsem vstřikování (jednobod) a vyhodil jsem regulační ventil volnoběhu. Odporově je sice v normě, ale při připojení 12V na piny C a D se ani nehne. Ten motorek reguluje otáčky v celém rozsahu, ne? Nebo jen volnoběh? Mrknu i na ten snímač teploty.
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1328
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Snímač teploty má při 20°C cca 3700 Ohmů čili o nějakých 700 více než by měl mít, ale při 90°C má 242 Ohmů a měl by mít 200-300, takže je o.k. Snímač impulsů má 262 Ohmů a měl by mít 150-250. Nevím zda těch 10 Ohmů hraje nějakou roli, ale spíš ne. Poradí mi někdo s tím regul. ventilem volnoběhu. Volnoběh to sice drží, ale jen chvíli a pak začne houpat cca 150 1/min. Při prudším přidání plynu motor střelí a zhasne a pak jde velmi obtížně nastartovat.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Bez diagnostiky je to pokus-omyl. Někdy se to povede, lepší je jít na jistotu.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1328
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak pánové byl to přece ten regul. ventil volnoběhu. Takže kdo bude mít stejné příznaky může se ubírat tímto směrem, ikdyž pravda pravidlem to být nemusí. Pro změnu tu mám teť Renault Megane 1,4 16V r.v. 2000 a tomu lítá volnoběh až k 2000 1/min. To už je za poslední měsíc snad pátý franta s podobnou závadou. U tohohle je krokový motorek na 100% o.k.
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“