Stránka 1 z 1
RENAULT 19 problém se startem!!!
Napsal: 01 dub 2009, 09:35
od kaad
Je to motor 1,8 a studený perfektně naskočí. Ale když je už zahřátý a přidám, tak se chudák zakucká a zhasne. A pak při startování jako by kopnul nazpět a nechce naskočit. Kontroloval jsem i rozvody a jsou o.k. Svíčky jsem zatím jen vyčistil a seřídil na 0,9mm. Proměřil jsem káble ke svíčkám, palec, víčko vše o.k. Myslíte, že to může dělat snímač impulsů?
Napsal: 01 dub 2009, 13:34
od origoš
Může, ale může to dělat víc věcí, třeba snímač teploty. Chtělo by to diagnostiku.
Napsal: 01 dub 2009, 16:43
od kaad
origoš píše:Může, ale může to dělat víc věcí, třeba snímač teploty. Chtělo by to diagnostiku.
Začal jsem to dělat jen tak na place, protože jsem si myslel, že to bude nějaká blbost. Ale už jsem to hodil na dílnu a napojím to na osciloskop. Rozhodil jsem vstřikování (jednobod) a vyhodil jsem regulační ventil volnoběhu. Odporově je sice v normě, ale při připojení 12V na piny C a D se ani nehne. Ten motorek reguluje otáčky v celém rozsahu, ne? Nebo jen volnoběh? Mrknu i na ten snímač teploty.
Napsal: 01 dub 2009, 18:39
od kaad
Snímač teploty má při 20°C cca 3700 Ohmů čili o nějakých 700 více než by měl mít, ale při 90°C má 242 Ohmů a měl by mít 200-300, takže je o.k. Snímač impulsů má 262 Ohmů a měl by mít 150-250. Nevím zda těch 10 Ohmů hraje nějakou roli, ale spíš ne. Poradí mi někdo s tím regul. ventilem volnoběhu. Volnoběh to sice drží, ale jen chvíli a pak začne houpat cca 150 1/min. Při prudším přidání plynu motor střelí a zhasne a pak jde velmi obtížně nastartovat.
Napsal: 01 dub 2009, 20:06
od origoš
Bez diagnostiky je to pokus-omyl. Někdy se to povede, lepší je jít na jistotu.
Napsal: 04 dub 2009, 07:48
od kaad
Tak pánové byl to přece ten regul. ventil volnoběhu. Takže kdo bude mít stejné příznaky může se ubírat tímto směrem, ikdyž pravda pravidlem to být nemusí. Pro změnu tu mám teť Renault Megane 1,4 16V r.v. 2000 a tomu lítá volnoběh až k 2000 1/min. To už je za poslední měsíc snad pátý franta s podobnou závadou. U tohohle je krokový motorek na 100% o.k.