Garrett 2052 vs. 2252
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Garrett 2052 vs. 2252
Garrett 2052 vs. 2252 mohl by mi někdo poradit který z těchto dvou je lepší na 1,9 mTDI
.momentálně mám možnost tý 2252 tak mě zajímá jestli je tam takový rozdíl.
Tady jsou katalogy 2052 nejde načíst, ale na opravdový rozdíly ať odpoví na slovo vzatí ...na mTdi
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 2187_6.htm
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
-
G3 tdi-gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Re: Garrett 2052 vs. 2252
2052 se ti bude lip roztacet,ale 2252 bude vic tlacit ve vysokych a bude umet vetsi tlak,ale jestli nemas Race trysky tak oboji je nesmysl-nebude to myt naftu a nepojede toRCRIK píše:Garrett 2052 vs. 2252 mohl by mi někdo poradit který z těchto dvou je lepší na 1,9 mTDI![]()
.momentálně mám možnost tý 2252 tak mě zajímá jestli je tam takový rozdíl.
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION
G3 TDI GT...
G3 TDI GTI ...
)
G3 TDI GT...
G3 TDI GTI ...
chlapi niekedy GT20 s inou geometriou lopatiek je lepsia ako GT22. to je len rozmerove cislo. ale 22 a 20 rotorou je mraky... len tpolkoKornout píše:No hlavně největší rozdíl, co tam bude, bude ve výplachu motoru, větší výfuková část turba znamená menší brzdu pro plyny, takže se zmenší EMP.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
-
G3 tdi-gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Ve sam mam 2052v a chtel bych 2252 protoze na mechanice to bude delat divy,Ta 2052v se da rict ze se chova jako by tam patrila uz ze serie.RCRIK píše:Chci to na sestavu 12mm hlava+ RACE 520a právě řeším čím nejlépe to foukat.chtěl jsem původně GT 1749 VB ale ty ceny a dostupnost
.takže lepší odspoda určitě 2052??
Volil bych 2252.taky proto ze bude spolehlivejsi, s 2052v je strop 1.8b
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION
G3 TDI GT...
G3 TDI GTI ...
)
G3 TDI GT...
G3 TDI GTI ...
Já tlačil s 2052 2bary....no problem.....záleží taky na konkrétním turbu....G3 tdi-gti píše:Ve sam mam 2052v a chtel bych 2252 protoze na mechanice to bude delat divy,Ta 2052v se da rict ze se chova jako by tam patrila uz ze serie.
Volil bych 2252.taky proto ze bude spolehlivejsi, s 2052v je strop 1.8b
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
G3 tdi-gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
-
G3 tdi-gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Videl jsem tvy tema na VWclubu,milovice jsou zacatkem cervna-super srazRCRIK píše:momentálně mám bídnější sestavu.tohle se bude skládat teď tak zjišťuju co by bylo nej
.jinak já to dávám do G2 syncro
.nevím kdy milovice ani jsou
Kdyz jsem kupoval repas ty 2052v od andreho tak my rikal ze max ve spickach je 1.8b ale vic jsem nechtel zkouset,ted si chci na pokus sekladat hobrida,tak se uvidi-mam toho jeste hodne na reseni
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION
G3 TDI GT...
G3 TDI GTI ...
)
G3 TDI GT...
G3 TDI GTI ...
-
G3 tdi-gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou