Stránka 1 z 2
Cukání studeného BKD (2.0 TDI, 103 kW) OII
Napsal: 07 dub 2009, 19:15
od vlagik
Zdravím,mám problém s OII, která studená dost nepříjemně při rozjezdu cuká. Při teplém motoru přestane. Diag bez chyb, logy OK, ale subjektivní pocit, že tolik netahne.
Díky.
Napsal: 07 dub 2009, 19:35
od Huml
cuká od motoru? nemůže to dělat spojka?
Napsal: 07 dub 2009, 19:39
od vlagik
Nedělá... Při studeném motoru při zátahu to najednou začne dost nepříjemně cukat. Třeba jako když je blbá váha, tak je to "měkké" cukání, tohle jsou dost rázy. Teplý motor je už OK.
VAG kanál 13 OK, 18 taky...
Napsal: 07 dub 2009, 19:46
od Huml
pochopil jsem to jako při rozjíždění, ne za jízdy při zrychlování,váha by to mohla klidně být, jelikož 2,0tdi mají přepínání zpětnýho vedení plynů buď na přímo nebo přes chladič a to se řídí dle váhy vzduchu, když vykazuje blbý hodnoty dovede se to pěkně zblbnout, může to dělat i blbej EGR, dalo by se to zkusit tak, že by se EGR na zkoušku zaslepil, teda do tý doby než by to jednotka poznala, pokud by to přestalo je závada někde tady
Napsal: 07 dub 2009, 19:59
od vlagik
Je to při zrychlování, nejvíce na 4°nebo 5°. Jenže to jsou tak drsný rázy, až to skoro v autě bouchá.
Pravda je, že na kanále 3 to má větší rozdáíl mezi Recirculat. (spec.)
Recirculat. (actual). Ten je až 500 (725 orpoti 1225), ale EGR to hlásí 96,4. ALe nevim jestli to má na to vliv...
Napsal: 07 dub 2009, 20:47
od Huml
a když to dělá na 4 a 5q tak není přicpanej třeba paliváč? ty rozdíly jsou nějaký velký, i to by to mohlo dělat, když tam nejde nafta, asi bych nejdřív prošel tady ty základní věci
Napsal: 07 dub 2009, 21:21
od vlagik
Filtry vyměněný... čerpadlo přezkoušený. Dělá to jen studená... Nad 80° je pohoda. Ale jen ten subjektivní pocit, že méně tahne.
Spíš mě znervózňuje to brutální škubání s tím kraválem... Úplný dunění.
Napsal: 02 črc 2009, 19:54
od altea
Tak jsem tady řešil problémy s výkonem - asi už vyřešeno - nová váha (nevím jaká) - auto citelně ožilo a spotřeba je ok.
Ale přidávám se tady ke kolegovi - za studena auto při jemném "lechání" plynu cuká až škube - jako by docházelo palivo, či co.
Za tepla vše ok.
Co na to zdejší odborníci? HUML?

Napsal: 02 črc 2009, 20:10
od Huml
jestli nemůže blbnout to přepouštění výfukových plynu, je tam klapka, která to žene buď přes ten chladič nebo na přímo, tak jestli se třeba nějak neseká, měla by být ovládaná podtlakem, měla by jt tudíž odpojit, ale nevím co na to diagnostika, ale za zkoušku to stojí ne? nezkoušeli jste EGR? jestli po vypojení přestane cukat, aspoň na zkoušku než se rožne kontrolka
Napsal: 02 črc 2009, 21:58
od fabiátor
co tam mas za motor presne ? posli kod
sorry neumim cist .... BKD, mel jsem podezreni na DPF ale tady predpokladam neni
Napsal: 03 črc 2009, 03:56
od altea
BKD - DPF by tam být neměl
Začalo to sice dělat po té výměně váhy, ale taky mám podezření buď na EGR nebo co ta škrtící el. klapka?
Nemůže se neotevírat celá?
Už jsem ji jednou měnil, svítila kontrolka motoru, s rachotem to chcípalo, ale tohle to teda nedělalo.
Vyřešeno...
Napsal: 03 črc 2009, 18:11
od vlagik
.. kontakty na vstřikách.
Dočetl jsem se o tom buď tady (jeden případ) nebo jsem to vygooglil na nějakém německém serveru (motor-talk nebo dieselschrauber)
Ale díkes za snahu chlapy!

Napsal: 03 črc 2009, 23:46
od altea
to vlagik . a pomohlo ti to?
dělá mi to to samé
Napsal: 04 črc 2009, 13:41
od rostama
Zdravím,
na mé O2 RS TDI mi to taky občas cukne i za tepla - mám pořád podezření na DPF, ale nevím.
Kanál 13 na volnoběh - u studeného motoru hodnoty :
-0,13 , -0,20, +0,45 , -0,10
u teplého jsou válce 1 a 2 -0,15 , 3 a 4 kolem +0,3
Je to ok nebo je tady problém ve vstřicích ?
Napsal: 04 črc 2009, 19:22
od Jarda_V
S tím si nedělej hlavu. To dělá regenerace DPF. škube to jak praštěný a motor jde nerovnoměrně. Nech si dát poslední SW a trochu se to zlepší. Ale stále je to čitelné.
J.