Vyndaný kat a osazení laďáku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ballu
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 26 srp 2006, 16:01

Vyndaný kat a osazení laďáku

Příspěvek od ballu »

vyndal jsem kat a středák zadek je osazen ladákem a vylétla o dost spotřeba a snížila ra rychlost kde je problém je to 1.9 tdi pd a je tam chipdík za rady :?
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

to je divné ja to udělal totež na obou mých TDi s tím že tám nemám vubec nic a rozdíl je znatelny hlavně ve vysokých otáčkách
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
ballu
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 26 srp 2006, 16:01

Příspěvek od ballu »

ahoj a máš jen trubku nebo tam máš rezonátor kámoš říká at tam dám tlumič středák z benzínu že se to vrací že je potřeba aby se výf.pl roztočili tak já nevým (wallbash)
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

no tak jestli ho tam máš tak ho vyndej mohl by to být zdroj všeho ano čistá trubka. Spotřebu mám u leona tak 7.5 a golfa tak 6 ale myslím že tim výfukem to zrovna nebude a že nejvetší vinu na té spotřebě má moje prava dolní končetina (noteeth)
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
ballu
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 26 srp 2006, 16:01

Příspěvek od ballu »

já mám spotřebu kolem 7až 8 a zdá se mi to docela dost ne měl jsem tam jen trubku dnes jsem ladil dal jsem tam ten tlumič tak to zkusím a jinak to tam asi pak vrátím všechno (wallbash) :? dík za rady
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2006, 10:17

Příspěvek od DavidVoda »

slyseli ste nekdo o zpetnem tlaku ve vyfukovem potrubí?když tam nebudeš mít žádnej ,tak se špatně vypláchnou válce,někde jsem otom četl něco tam mít musíš nejde mít jenom trubku od ventilu:)
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

DavidVoda píše:slyseli ste nekdo o zpetnem tlaku ve vyfukovem potrubí?když tam nebudeš mít žádnej ,tak se špatně vypláchnou válce,někde jsem otom četl něco tam mít musíš nejde mít jenom trubku od ventilu:)
hmm to je sice hezky ale pokud tam mas turbo tak to neplati


jinak mam taky jen trubku a spotreba stejna
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

ballu píše:ahoj a máš jen trubku nebo tam máš rezonátor kámoš říká at tam dám tlumič středák z benzínu že se to vrací že je potřeba aby se výf.pl roztočili tak já nevým (wallbash)
Z jakého benzína, většina jich má menší pr. výfukového potrubí a třeba 1,8T má tuším stejnej prostřední díl jak TDI.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

třeba G3 2.0 GTI melo uplně stejnej výfuk jako G3TDi a fungovalo to.


Spíš ten benzínovej má víc přepážek a samozřejmě i pruměr.

Každopádně trubka nikdy nic nezkazí a obzvlášt to platí u turbomotoru s nízkou tepelnou učiností
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

DavidVoda píše:slyseli ste nekdo o zpetnem tlaku ve vyfukovem potrubí?když tam nebudeš mít žádnej ,tak se špatně vypláchnou válce,někde jsem otom četl něco tam mít musíš nejde mít jenom trubku od ventilu:)
to platí u dvoutaktu proto se tam dávají přívěry výfuku
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
ballu
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 26 srp 2006, 16:01

Příspěvek od ballu »

tak jsem tam dal ten středák a zatím to maká spotřeba se drží na 7,5 ale pořád se mi zdá že to nejede nebo není ono už jsem z toho magor (wallbash) (rofl)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pokud je tam turbo, ta by mělo mít co nejmenší odpor úniku plynů ven. ano zpetné tlaky jsou důležité u bezturbáčů a největší vliv mají svody ( např. laděné které se používají pro svou složitost spíše u závodních strojů).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

já mám jen trubku se zvětšeným průměrem bez žádných tlumičů a spotřeba se nehla, výkon sem nepoznal, ale ten zvuk!! turba :D
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 14:17

Příspěvek od Ondřej Krákora »

A jakej průměr trubky kdo máte? Budu dělat výfuk na TDI tak prosím poradte co tam mám dát za průměr. Chci jen trubku a koncovej tlumič.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“