Stránka 1 z 1

Vyndaný kat a osazení laďáku

Napsal: 01 zář 2006, 05:34
od ballu
vyndal jsem kat a středák zadek je osazen ladákem a vylétla o dost spotřeba a snížila ra rychlost kde je problém je to 1.9 tdi pd a je tam chipdík za rady :?

Napsal: 01 zář 2006, 09:33
od Rybízek
to je divné ja to udělal totež na obou mých TDi s tím že tám nemám vubec nic a rozdíl je znatelny hlavně ve vysokých otáčkách

Napsal: 01 zář 2006, 11:27
od ballu
ahoj a máš jen trubku nebo tam máš rezonátor kámoš říká at tam dám tlumič středák z benzínu že se to vrací že je potřeba aby se výf.pl roztočili tak já nevým (wallbash)

Napsal: 01 zář 2006, 12:26
od Rybízek
no tak jestli ho tam máš tak ho vyndej mohl by to být zdroj všeho ano čistá trubka. Spotřebu mám u leona tak 7.5 a golfa tak 6 ale myslím že tim výfukem to zrovna nebude a že nejvetší vinu na té spotřebě má moje prava dolní končetina (noteeth)

Napsal: 01 zář 2006, 18:48
od ballu
já mám spotřebu kolem 7až 8 a zdá se mi to docela dost ne měl jsem tam jen trubku dnes jsem ladil dal jsem tam ten tlumič tak to zkusím a jinak to tam asi pak vrátím všechno (wallbash) :? dík za rady

Napsal: 01 zář 2006, 20:41
od DavidVoda
slyseli ste nekdo o zpetnem tlaku ve vyfukovem potrubí?když tam nebudeš mít žádnej ,tak se špatně vypláchnou válce,někde jsem otom četl něco tam mít musíš nejde mít jenom trubku od ventilu:)

Napsal: 01 zář 2006, 20:48
od mvolesko
DavidVoda píše:slyseli ste nekdo o zpetnem tlaku ve vyfukovem potrubí?když tam nebudeš mít žádnej ,tak se špatně vypláchnou válce,někde jsem otom četl něco tam mít musíš nejde mít jenom trubku od ventilu:)
hmm to je sice hezky ale pokud tam mas turbo tak to neplati


jinak mam taky jen trubku a spotreba stejna

Napsal: 01 zář 2006, 21:22
od Kornout
ballu píše:ahoj a máš jen trubku nebo tam máš rezonátor kámoš říká at tam dám tlumič středák z benzínu že se to vrací že je potřeba aby se výf.pl roztočili tak já nevým (wallbash)
Z jakého benzína, většina jich má menší pr. výfukového potrubí a třeba 1,8T má tuším stejnej prostřední díl jak TDI.

Napsal: 02 zář 2006, 08:42
od Rybízek
třeba G3 2.0 GTI melo uplně stejnej výfuk jako G3TDi a fungovalo to.


Spíš ten benzínovej má víc přepážek a samozřejmě i pruměr.

Každopádně trubka nikdy nic nezkazí a obzvlášt to platí u turbomotoru s nízkou tepelnou učiností

Napsal: 02 zář 2006, 08:44
od Rybízek
DavidVoda píše:slyseli ste nekdo o zpetnem tlaku ve vyfukovem potrubí?když tam nebudeš mít žádnej ,tak se špatně vypláchnou válce,někde jsem otom četl něco tam mít musíš nejde mít jenom trubku od ventilu:)
to platí u dvoutaktu proto se tam dávají přívěry výfuku

Napsal: 02 zář 2006, 16:23
od ballu
tak jsem tam dal ten středák a zatím to maká spotřeba se drží na 7,5 ale pořád se mi zdá že to nejede nebo není ono už jsem z toho magor (wallbash) (rofl)

Napsal: 17 zář 2006, 12:28
od Smoke
pokud je tam turbo, ta by mělo mít co nejmenší odpor úniku plynů ven. ano zpetné tlaky jsou důležité u bezturbáčů a největší vliv mají svody ( např. laděné které se používají pro svou složitost spíše u závodních strojů).

Napsal: 17 zář 2006, 12:30
od Smoke
já mám jen trubku se zvětšeným průměrem bez žádných tlumičů a spotřeba se nehla, výkon sem nepoznal, ale ten zvuk!! turba :D

Napsal: 11 říj 2006, 07:23
od Ondřej Krákora
A jakej průměr trubky kdo máte? Budu dělat výfuk na TDI tak prosím poradte co tam mám dát za průměr. Chci jen trubku a koncovej tlumič.