Stránka 1 z 1

co bude víc kouřit?

Napsal: 04 zář 2006, 13:35
od DavidVoda
Čaute,co bude víc kouřit?větši trysky ,nebo čip? když budu chtít zvýšit výkon o stejnou hodnotu?

Napsal: 04 zář 2006, 14:11
od lt.kubosh
Pokud pujdes o kousek, tak trysky. Protoze nepridas vzduch. Chipem zvednes vzduch i naftu. Ale pokud pujdes o hodne nahoru, tak si zkurvis motor, protoze mnozstvi nafty se reguluje delkou vstriku a s malejma tryskama musis strikat dlouho - v extremnim pripade ti odchazi horici nafta vyfuckovym ventilem na turbo.

Ja jsem pro reeshuv chip. Pokud chces mnohme vic koni, tak trysky a chip. :)

Napsal: 04 zář 2006, 19:53
od DavidVoda
lt.kubosh píše:Pokud pujdes o kousek, tak trysky. Protoze nepridas vzduch. Chipem zvednes vzduch i naftu. Ale pokud pujdes o hodne nahoru, tak si zkurvis motor, protoze mnozstvi nafty se reguluje delkou vstriku a s malejma tryskama musis strikat dlouho - v extremnim pripade ti odchazi horici nafta vyfuckovym ventilem na turbo.

Ja jsem pro reeshuv chip. Pokud chces mnohme vic koni, tak trysky a chip. :)
ale dyt na chiptuningu upravujes akorat množství paliva ne?tam nemůžeš přidat vzduch,jenom větším tlakem na turbu a to já nechci tí mse odvařujou turba

Napsal: 04 zář 2006, 20:11
od lt.kubosh
Reknu to polopaticky: "Reesha vi, co je pro tve turbo dobre."

Napsal: 04 zář 2006, 20:11
od MirekX
Reesha ví, co které turbo vydrží,takže přidá jen na bezpečnou hodnotu a rozhodně ten čip to turbo nezničí, pokud je OK. Zkus mu napsat nebo zavolat, určitě ti poradí. :)

Napsal: 05 zář 2006, 10:40
od Jindra
lt.kubosh píše:Pokud pujdes o kousek, tak trysky. Protoze nepridas vzduch. Chipem zvednes vzduch i naftu. Ale pokud pujdes o hodne nahoru, tak si zkurvis motor, protoze mnozstvi nafty se reguluje delkou vstriku a s malejma tryskama musis strikat dlouho - v extremnim pripade ti odchazi horici nafta vyfuckovym ventilem na turbo.

Ja jsem pro reeshuv chip. Pokud chces mnohme vic koni, tak trysky a chip. :)
Co tom podle tebe je o kouse a o hodně?

Napsal: 05 zář 2006, 11:53
od DavidVoda
Jindra píše:
lt.kubosh píše:Pokud pujdes o kousek, tak trysky. Protoze nepridas vzduch. Chipem zvednes vzduch i naftu. Ale pokud pujdes o hodne nahoru, tak si zkurvis motor, protoze mnozstvi nafty se reguluje delkou vstriku a s malejma tryskama musis strikat dlouho - v extremnim pripade ti odchazi horici nafta vyfuckovym ventilem na turbo.

Ja jsem pro reeshuv chip. Pokud chces mnohme vic koni, tak trysky a chip. :)
Co tom podle tebe je o kouse a o hodně?
z 55 na 70 kw

Napsal: 06 zář 2006, 20:05
od radkin
čau tak třeba já mám čip a nekouří to vůbec - výkon stoupl a kouřivost zůstala stejná téměř žádná - jinak trysky bych do budoucna chtěl taky

Napsal: 08 zář 2006, 08:22
od DavidVoda
aha nejlepsi by bylo,kdyby se ktomu vyjádřil reesha,já si dycky myslel že jsou nejlepší vzhledem k šetrnosti k motoru trysky bez chipu tak já teda nevím :(

Napsal: 08 zář 2006, 10:43
od thomasino
Tak to principialne jsou ale stejnak je lepsi jeste chipnout, tzn. dodat vice vzduchu, jeste vice koniku a popr. snizit pripadnou kourivost.

Napsal: 11 zář 2006, 09:23
od TDIPOWER
DavidVoda píše:aha nejlepsi by bylo,kdyby se ktomu vyjádřil reesha,já si dycky myslel že jsou nejlepší vzhledem k šetrnosti k motoru trysky bez chipu tak já teda nevím :(
...no, pro motor je nejlepší ideální spalování, nebo v praxi taková směs, ať dojde k dokonalému prohoření bez zbytečného odpadu (tzn. v případě hodně nafty při malém množství kyslíku neshoří všechno vstříknuté množství nafty a naopak při hodně vzduchu jde do výfuku neshořený kyslík) Tyto přebytky snižují účinnost. Proháníš motorem něco, co nevykoná žádnou práci. Z toho plyne, že po zvýšení množství vstříknutého paliva (trysky) by bylo nejlepší přidat adekvátní množství kyslíku - tlak turba popř.IC