Dotaz na motor OCTAVIA 2 RS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jezdec.1
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 23 led 2006, 18:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Dotaz na motor OCTAVIA 2 RS

Příspěvek od jezdec.1 »

Ahoj,vybiram motor do OCTAVIE 2 combi RS bud benzin 200PS nebo TDI CR 170PS.
Auto bude jezdit 50 procent mesto a 50 procent dalnice.

Nema nekdo REALNE zkusenosti prosim???

Realna spotreba u obou aut?
Nejake bolesti obou motoru?
cca servisni investice? - i kdyz asi zalezi kus od kusu.

Predem diky za rady.
Naposledy upravil(a) jezdec.1 dne 16 kvě 2009, 21:45, celkem upraveno 1 x.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: Dotaz na motor OCTAVIA 2 RS

Příspěvek od TDI tech »

jezdec.1 píše:Ahoj,vybirame motor do OCTAVIE 2 combi RS bud benzin 200PS nebo TDI CR 170PS.
Auto bude jezdit 50 procent mesto a 50 procent dalnice.

Nema nekdo REALNE zkusenosti prosim???

Realna spotreba u obou aut?
Nejake bolesti obou motor?
cca servisni investice? - i kdyz asi zalezi kus od kusu.

Predem diky za rady.
Pokial OII RS tak benzin je lepsia volba. V dieselu jedine TDI CR!!!
jezdec.1
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 23 led 2006, 18:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od jezdec.1 »

Tak ta RSa je prece TDI CR.

- jeste dodatek -
nebudu u auta resit vykonove parametry ze tam to je
treba o sekundu rychlejsi a tak. Spis jen realna spotreba, spolehlivost,
vydrz a udrzba.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

EE az asi od jesene 2008 sa do eRSy montuje motor 2.0TDI CR. Starsie su 2.0TDI PPD.
jezdec.1
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 23 led 2006, 18:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od jezdec.1 »

Dodavam ze auto bude kupovane jako nove a uz i facelift, takze v tom pripade CR ;)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

CR motory este niesu dokladne overene praxou ale uz tych zopar kuskov co sa predalo jasne naznacuje tomu ze je to neporovnatelne spolahlivejsie ako PPD. Zase ten motor TFSI je uz prevereny praxou a ludia sa nanho nestazuju. Inac neviem ako CR ale kamos ma OII RS PPD a spotreba nic moc. Musis si uvedomit ze vykon zo vzduchu nevznika a ked chces kone, tak mu tam proste musis naliat nafty. A spotreba 8 az 9L/100km nie u PPD nieje ojedinela. Prote 170 koni chce nazrat, takze na rozpravky typu 5L/100km rychlo zabudni.
jezdec.1
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 23 led 2006, 18:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od jezdec.1 »

To je mi vcelku jasne s tou spotrebou, proto se na ni ptam, jestli to ma cenu brat toho disela v teto variante. Mam jeste O1 TDi 66kw plus chip a tam je spotreba super ale u tech vykonnejsich dieselu to prave resim a je mi jasne ze za 5 to jezdit nebude. Otazka je kolik tam bude rozdil oproti tomu TSFI.
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

MYslím si,že když někdo kupuje takové auto a to nové,tak spotřebu asi řešit nebude.Máš na koně musíš mít i na obrok.....
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Záleží, jakým stylem budeš jezdit, (noteeth)
Na okruhu se s naftou jezdí za 15, s benálem dvojnásobek 8)... srovnatelné časy...
GIV Variant TDi ???kW
jezdec.1
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 23 led 2006, 18:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od jezdec.1 »

Styl vcelku normal, mesto klasika, mimo mesto do plus 30km/h a dalnice taky tak plus 30km/h. Samozrejme ze to nekdy protahnu,ale zadny okruhy a sprinty ee :-)

deivid: Auto bude slouzit jako rodinny takze nerikam ze bych vylozene resil spotrebu ale ne ze bych ji taky neresil. Proto se ptam na vice parametru a i na tu spotrebu jaka tam si bude. Protoze jezdit za 6 a za 10 uz treba rodil je pri delsim najezdu,ale treba rozdil 8 a 9 uz moc neni. Ale jak rikam,neni to priorita koupe.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ber rozdíl ve spotřebě 1,5- 2 litry ve prospěch dieselu, na dálnici i víc. servis bych neřešil, rozdíl moc nebude.Pokud bude jezdit i dálnice, tak snad bude i DPF bez problémů. Rozdíl v ceně 20 tis , já bych šel do dieselu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Mam teraz skusenost tak asi takto.Podarilo sa nam pijanko jazdou spravyt spotrebu 5,6 L ale viac ako 90 sme nesli a Otacky sme mali okolo 1800.Teraz takto po dialnici od 160 a vyssie cize 180 a usekmi aj 200 tak okolo 8,4 L.Nad 9 sme sa zatial nedostali ale urcite aj to sa da.pri 160 ustalene asi typujem okolo 7,4 L ale tot bola PD.Si myslim ze CR bude papat menej.Co sa tyka benzinu ved nech niekto napise kolko papa pri 180 a vysie ale to bude urcite viac.Co sa tyka blbnutia tak si myslim ze benzin okolo14 L bude.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“