Stránka 1 z 1
Dotaz na motor OCTAVIA 2 RS
Napsal: 16 kvě 2009, 20:43
od jezdec.1
Ahoj,vybiram motor do OCTAVIE 2 combi RS bud benzin 200PS nebo TDI CR 170PS.
Auto bude jezdit 50 procent mesto a 50 procent dalnice.
Nema nekdo REALNE zkusenosti prosim???
Realna spotreba u obou aut?
Nejake bolesti obou motoru?
cca servisni investice? - i kdyz asi zalezi kus od kusu.
Predem diky za rady.
Re: Dotaz na motor OCTAVIA 2 RS
Napsal: 16 kvě 2009, 20:47
od TDI tech
jezdec.1 píše:Ahoj,vybirame motor do OCTAVIE 2 combi RS bud benzin 200PS nebo TDI CR 170PS.
Auto bude jezdit 50 procent mesto a 50 procent dalnice.
Nema nekdo REALNE zkusenosti prosim???
Realna spotreba u obou aut?
Nejake bolesti obou motor?
cca servisni investice? - i kdyz asi zalezi kus od kusu.
Predem diky za rady.
Pokial OII RS tak benzin je lepsia volba. V dieselu jedine TDI CR!!!
Napsal: 16 kvě 2009, 21:01
od jezdec.1
Tak ta RSa je prece TDI CR.
- jeste dodatek -
nebudu u auta resit vykonove parametry ze tam to je
treba o sekundu rychlejsi a tak. Spis jen realna spotreba, spolehlivost,
vydrz a udrzba.
Napsal: 16 kvě 2009, 21:07
od TDI tech
EE az asi od jesene 2008 sa do eRSy montuje motor 2.0TDI CR. Starsie su 2.0TDI PPD.
Napsal: 16 kvě 2009, 21:09
od jezdec.1
Dodavam ze auto bude kupovane jako nove a uz i facelift, takze v tom pripade CR

Napsal: 16 kvě 2009, 21:15
od TDI tech
CR motory este niesu dokladne overene praxou ale uz tych zopar kuskov co sa predalo jasne naznacuje tomu ze je to neporovnatelne spolahlivejsie ako PPD. Zase ten motor TFSI je uz prevereny praxou a ludia sa nanho nestazuju. Inac neviem ako CR ale kamos ma OII RS PPD a spotreba nic moc. Musis si uvedomit ze vykon zo vzduchu nevznika a ked chces kone, tak mu tam proste musis naliat nafty. A spotreba 8 az 9L/100km nie u PPD nieje ojedinela. Prote 170 koni chce nazrat, takze na rozpravky typu 5L/100km rychlo zabudni.
Napsal: 16 kvě 2009, 21:45
od jezdec.1
To je mi vcelku jasne s tou spotrebou, proto se na ni ptam, jestli to ma cenu brat toho disela v teto variante. Mam jeste O1 TDi 66kw plus chip a tam je spotreba super ale u tech vykonnejsich dieselu to prave resim a je mi jasne ze za 5 to jezdit nebude. Otazka je kolik tam bude rozdil oproti tomu TSFI.
Napsal: 16 kvě 2009, 22:06
od Deivid
MYslím si,že když někdo kupuje takové auto a to nové,tak spotřebu asi řešit nebude.Máš na koně musíš mít i na obrok.....
Napsal: 16 kvě 2009, 22:09
od Slavkov
Záleží, jakým stylem budeš jezdit,

Na okruhu se s naftou jezdí za 15, s benálem dvojnásobek

... srovnatelné časy...
Napsal: 16 kvě 2009, 22:20
od jezdec.1
Styl vcelku normal, mesto klasika, mimo mesto do plus 30km/h a dalnice taky tak plus 30km/h. Samozrejme ze to nekdy protahnu,ale zadny okruhy a sprinty ee
deivid: Auto bude slouzit jako rodinny takze nerikam ze bych vylozene resil spotrebu ale ne ze bych ji taky neresil. Proto se ptam na vice parametru a i na tu spotrebu jaka tam si bude. Protoze jezdit za 6 a za 10 uz treba rodil je pri delsim najezdu,ale treba rozdil 8 a 9 uz moc neni. Ale jak rikam,neni to priorita koupe.
Napsal: 16 kvě 2009, 22:30
od MirekX
ber rozdíl ve spotřebě 1,5- 2 litry ve prospěch dieselu, na dálnici i víc. servis bych neřešil, rozdíl moc nebude.Pokud bude jezdit i dálnice, tak snad bude i DPF bez problémů. Rozdíl v ceně 20 tis , já bych šel do dieselu
Napsal: 17 kvě 2009, 18:55
od Misík
Mam teraz skusenost tak asi takto.Podarilo sa nam pijanko jazdou spravyt spotrebu 5,6 L ale viac ako 90 sme nesli a Otacky sme mali okolo 1800.Teraz takto po dialnici od 160 a vyssie cize 180 a usekmi aj 200 tak okolo 8,4 L.Nad 9 sme sa zatial nedostali ale urcite aj to sa da.pri 160 ustalene asi typujem okolo 7,4 L ale tot bola PD.Si myslim ze CR bude papat menej.Co sa tyka benzinu ved nech niekto napise kolko papa pri 180 a vysie ale to bude urcite viac.Co sa tyka blbnutia tak si myslim ze benzin okolo14 L bude.