Klepání do podlahy/pedálů - Vento TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klepání do podlahy/pedálů - Vento TDi
Zdravim, mám problém s klepáním něčeho do podlahy při jízdě. Klepe to jako něco kovovýho do podlahy a je to nejvíc cejtit v pedálu spojky a trochu míň v podlaze. Dělá to jen pokud auto jede. Při rychlosti 60 km/h to začne a 80km/h to ustane a už to neklepe. Vyměnil jsem už: silentbloky v obou ramenech, tyčky stabilizátoru a ty prostřední gumový domečky na něm, vrchní uložení tlumičů, kola jsem zkusil přehodit za jiný, geometrie vpořádku, poloosy nejspíš taky, vejfuk se nikde nedotýká podlahy.
U spolujezdce to klepání není cejtit vůbec jen u řidiče. Čím rychleji se jede tím je klepání rychlejší.
Už nevim kam se podívat nebo co vyměnit. Auto je Vento 1.9TDi rok 95.
Potřebuju nakopnout na co se podívat páč už takt nevim.
Díky Kuba
U spolujezdce to klepání není cejtit vůbec jen u řidiče. Čím rychleji se jede tím je klepání rychlejší.
Už nevim kam se podívat nebo co vyměnit. Auto je Vento 1.9TDi rok 95.
Potřebuju nakopnout na co se podívat páč už takt nevim.
Díky Kuba

- Závaží na nápravnici tam je a není ani urvaný nebo jakkoliv uvolněný.
- Bovden spojkovýho lanka zítra prohlídnu.
- Zkusil sem s motorem hejbat, ale nehnu s nim. Nejspíš mám malou sílu nebo jsou silentbloky vpořádku. I sem je opticky okukoval jestli třebas nejsou urvaný jako sem to měl na dvojce golfu ale nevypadá to. Možná že yb mohli bejt už měkčí než jsou nový. Přece jenom je to patnáct let starý auto. Je pravda, že když dávám povětšinou třetí kvalt a jsou maličko větší otáčky tak to jako škubne s motorem právě jakoby byl nějakej silentblok volnější nebo utrženej.
- Bovden spojkovýho lanka zítra prohlídnu.
- Zkusil sem s motorem hejbat, ale nehnu s nim. Nejspíš mám malou sílu nebo jsou silentbloky vpořádku. I sem je opticky okukoval jestli třebas nejsou urvaný jako sem to měl na dvojce golfu ale nevypadá to. Možná že yb mohli bejt už měkčí než jsou nový. Přece jenom je to patnáct let starý auto. Je pravda, že když dávám povětšinou třetí kvalt a jsou maličko větší otáčky tak to jako škubne s motorem právě jakoby byl nějakej silentblok volnější nebo utrženej.
