OCT 2,0 85kw AQY-ZAKLADNE NASTAV. ŠKRT. KLAPKY NEPROVEDENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OCT 2,0 85kw AQY-ZAKLADNE NASTAV. ŠKRT. KLAPKY NEPROVEDENO
Pánové,tahle OCT. má najeto 90000km,tak jsem vyčistil klapku,vymazal adaptace,chtel udelat zálkladní nastavení a... pri odkliknutí zákl. nast. začne psát "ADAPT.beží" a okamžite mi to preskočí na "chyba"
Když pak kliknu na pameť závad tak vypíše:
17987 -prispusobení neprovedeno
17973 -dolní doraz nebyl dosažen
A od vtedy svítí oranžová kontrolka motoru.
Nemáte s tím nekdo skušenosti?
Když pak kliknu na pameť závad tak vypíše:
17987 -prispusobení neprovedeno
17973 -dolní doraz nebyl dosažen
A od vtedy svítí oranžová kontrolka motoru.
Nemáte s tím nekdo skušenosti?
Klapku sem mel komplet venku,vyčistená,lanko odpojené a tak jsem skoušel zákl. nastavení,a vubec sa to nechytá.
Plastový kryt z klapky sem mel dole,nic zasranýho,dokonce jsem meril aj spinač volnobehu ,napájení klapky,meril jsem primo na řidicí jednotce všechny vodiče na skrat,všechny vstupy i výstupy s rid. jednotky , vše OK.
Též jsem myslel na to lanko,že klapka neni v nulovej poloze ale meřil a nastavoval jsem bez lanka.
Jak je myslená závada 17973 - dolní doraz nebyl dosažen?
Je to dolní doraz potenciometru jak psal TOMI, alebo to je ten spinač volnobehu? Jak zistím ,že potenciometr žačíná chodit od nuly (dolní doraz) a ne třeba od 5 %?
Za jakoukoli radu nebo naměřené hodnoty dekuji.
Plastový kryt z klapky sem mel dole,nic zasranýho,dokonce jsem meril aj spinač volnobehu ,napájení klapky,meril jsem primo na řidicí jednotce všechny vodiče na skrat,všechny vstupy i výstupy s rid. jednotky , vše OK.
Též jsem myslel na to lanko,že klapka neni v nulovej poloze ale meřil a nastavoval jsem bez lanka.
Jak je myslená závada 17973 - dolní doraz nebyl dosažen?
Je to dolní doraz potenciometru jak psal TOMI, alebo to je ten spinač volnobehu? Jak zistím ,že potenciometr žačíná chodit od nuly (dolní doraz) a ne třeba od 5 %?
Za jakoukoli radu nebo naměřené hodnoty dekuji.
Huml,ono to bude asi i muj připad,ale jak (kde)sis pomohl tím prstem (přímo na klapku nebo pod bakelitem na potenciometru).
Ešte jedna otázka:
- když zadám v Supervagu blok namer.hodnot myslím kanál 3 tak mi napíše uhel škrtící klapky 3% (motor v klidu ,zapnut. klíč),
kdyš jsem to istý skoušel u Fabky 1,4 44kw tak mi to psalo uhel škrtící klapky 0%
Myslím že jsou to dva podobný systémy ,že by u té Octy melo být taky 0%.
Co si o tom myslíš,resp. nevíš mi potvrdit či tam má být 0% jak u tý Fabky?
Ešte jedna otázka:
- když zadám v Supervagu blok namer.hodnot myslím kanál 3 tak mi napíše uhel škrtící klapky 3% (motor v klidu ,zapnut. klíč),
kdyš jsem to istý skoušel u Fabky 1,4 44kw tak mi to psalo uhel škrtící klapky 0%
Myslím že jsou to dva podobný systémy ,že by u té Octy melo být taky 0%.
Co si o tom myslíš,resp. nevíš mi potvrdit či tam má být 0% jak u tý Fabky?
V sobotu jsem na FEL 1,6 měnil klapku, ve které odešel servomotor, který reguluje volnoběh ( V60 ). S touto klapkou ten motor nejel na volnoběh vůbec !!! Pokud se tomu nepomohlo plynem. Dal jsem "novou" z vrakáče ( majiteli se zdálo 4 tis. za novou moc
), vyčistil, adaptační hodnoty vymazat, zákl. nastavení a je to OK
