FABIA I nieco lupne od laveho kolesa pri rajde

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

FABIA I nieco lupne od laveho kolesa pri rajde

Příspěvek od Tiger23 »

V poslednom case zistujem ze ked vytocim volant na doraz do lava a vraciam ho doprava tak v lavom kolesi nieco lupne..... homokineticky klb pri rozbiehani necvaka proste klud.... robi to aj na mieste, pri toceni volantom... Mozu to byt capy, alebo tie by skor buchali pri prejazde nerovnostii ?


diky za rady a nazory....
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Ložisko tlumiče nahoře v podběhu. Ale slovensky se to řekne myslim podblatník. :?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
georg74
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Odpovědi: 0
Registrován: 02 pro 2007, 20:20
Bydliště: dolni benesov

Příspěvek od georg74 »

Ložisko horního uložení, tlumiče pérovánía vyměň si hned obě dvě P i L stranu.
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Bydliště: Ruzomberok

d

Příspěvek od 3copsi3 »

lozisko to nebude na fabiu urcite nie skvor zlomene pruzina na 9O percent je to beznejsie ako lozisko
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Příspěvek od Tiger23 »

diky za tipy.... pozriem to...
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Jasný, pružina může být zlomená, pokud teda nelupe to ložisko. Ale co je příčina zlomené pružiny? Většinou spatné ložisko horního uložení. Takže pokud to bude ložisko, je to jasný a vyměň hned obě na obou stranách. Pokud to bude pružina, raději bych ty ložiska taky vyměnil. Pokud si myslíš, že jima to fakt není, už jen pro pocit, že to máš rozdělaný bych je vyměnil. Nejsou zas až tak drahá, dá se koupit celé uložení.

Z vlastní zkušenosti u Picassa. Obě pružiny praskly, ložiska v uložení byly sežraný, rezavý.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Příspěvek od Tiger23 »

vyriesene bolo to axialne lozisko 8)
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Příspěvek od Tiger23 »

takze axialne lozisko to nebolo, zavada po 20km je spet.... menil som aj cap riadenia a stale tam nieco lupoce..... mohol by to sposobovat zvisli cap ramena?
Ked som mal rozobraty tlmic pozeral som na pruzinu a vsetko v poriadku...
menil som aj tycky stabilizatora a ziadna zmena....
Uživatelský avatar
georg74
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Odpovědi: 0
Registrován: 02 pro 2007, 20:20
Bydliště: dolni benesov

Příspěvek od georg74 »

Já bych vyměnil uložení stabilizatoru, málem jsem jednou na Oct. vyměnil i řízení, naštěstí jsem na to přišel.
Audi A4
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

to lozisko bylo stejne jako to co si vyndal?tvary drazky? ted co sem posledni dobou delal tak to nove lozisko bylo hladke a to gumove ulozeni ne -byvaji tam takove drazky- a po vymene mi v tom preskakovalo po vymene i toho gumoveho ulozeni ktere uz take nemelo drazky to bylo OK
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Příspěvek od Tiger23 »

Takze daval som tam hladke a drazky boli v hornom ulozeni.... stare lozisko bolo s drazkami.... Mna s tej fabie jebne co to robia tie loziska ako? a teraz si menil horne ulozenie zase za hladke? pocuj pri vymene davas aj klb s hlavy dole ze?
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

dal sem i to vrchni ulozeni hladke a bylo to ok,jinak kloub si vyndavam jen na prave strane a povolim si poloosu.
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Příspěvek od Tiger23 »

pokornasek.pepan píše:dal sem i to vrchni ulozeni hladke a bylo to ok,jinak kloub si vyndavam jen na prave strane a povolim si poloosu.
ked das dole klb davas aj novu maticu tu 12hranu?
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

neviem ake ma fabia rameno, ale mne to na cordobe robil predny silentblok ramena
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Příspěvek od Tiger23 »

Takze isiel som kupit to hladke horne ulozenie a servise origo.... o takom ani neviedia mali aj v ETKE iba jeden typ..to moje( s drazkami).... tak som to riskol a zobral ho a 33euro za skusku je dost, nabehal som zatial s tym novým 20km a tvari sa to nadejne ziadne lupoty od napravy tak uvidiim potom dam vediet.....tuk tuk
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“