Golf 3 r.v.1997 - TDi 66kw - AHU ... slabý zatah
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf 3 r.v.1997 - TDi 66kw - AHU ... slabý zatah
Ahoj, mam dotaz. Koupil jsem si golfika viz predmet a mam pocit, ze pri rozjezdu musim davat hodne plynu. Mam pocit, ze nez ve 2000 tis.ot. sepne turbo je to absolutne mrtvi. Ne, ze by to chcipalo, ale mam pocitm, ze v nizsich otackach je to totalne mrtvi. To same kdyz jedu na trojku mam 1600 otacek a seslapnu na podlahu tak nic a najednou od 2 tis. to vystreli jak raketa. Nevite zda je to normalni nebo je to nejaky problem. Diky za odpovedi.
Je to normální, v kopci v tahu jak ti to padne pod 1600 ot/min tak už se nechytne,podradit a znova roztahnout. Držet to nad 2000 ot/min a když predjizdís tak min. 2500 ot/min a tocit do 4000 ot/min a víc. U TD byl zatah vejs,tak když to prelezlo 2000 ot/min, TDI ma kroutak i zatah polozenej níž, pod 2000 ot/min. Td ma 145Nm/2400...3400 ot/min a TDI ma 190Nm/1900 ot/min. Muže tam být i naka chyba, horsi vaha vzduchu nebo neco s regulací turba,pootevrena klapka,nebo zarezla apod. Je to takovej druh,chvilku nic a pak vystrelí.pajice píše:mel jsem G1 1,6 TD a mel jsem pocit, ze odpichy byly o dost lepsi a rozjezdy bez problemu, kdyz jsem dal podlahu tak to normalne pridalo odspoda a nemusel jsem cekat na turbo, ale zas pak nasledny zatah turba byl slabsi ... ale plynuly zas narust vykonu ... a ne nic a pak zatah

Ahoj, tak jsem se dneska odhodlal k chipu
. nechal jsem to nachipovat od profika. Meli jsme to napojeny i na vag. Zadna chyba se neobjevila ani po chipu. Dle grafu bylo vse v norme. Po tom chipu se o neco lepe vytacel, ale nejaky zadny razantni rozdil, jen nekdy to jelo lepe a pak zas hure, ale to delalo i pred chipem. Proste za jedna od nuly do 1800 tis. ot. nic - absolutne, noha na zemi sotva se to dodraplo na 2000 tis. ot. jakoby tam nesla nafta nebo jsem mel strasne sileny zavazi v kufru a pak zatahlo turbo a najednou vykon. Jel jsem po dalnici a na prdel se mi nalepila filcka a ja ji temer neujel. Cestou domu (120km) mi to kleklo 5x do nouzaku.
kopec, ktery jsem letel s jednickou golfem (1,6TD - pridano na nafte a odstraneny "bajpas" bez cooleru) 110 km/h ted s trojkou po chipu 100 km/h. Po chipu jsme vyzkouseli jinou vahu vzduchu co ten znami mel a letelo to v jednu chvili uplne neskutecne. Pak jsme to prohodili jeste 2x a zas takovy jako, ze jo i ne. Taky jsme nasli jednu vec z filtrboxu je jeden maly vyvod na uzkou gumovou trubicku do takovy kostky, zrejme nejaka regulace, do ktere vedl konektor. Ta hadicka tam chybi, protoze na krabicce je ulomenej plasotva prirubka na pripojeni te hadicky. Zitra krabicku nafotim. Nevim jsem z toho rozcarovany. Nevim zda by nepomohlo zaslepit EGR nebo sehnat krabicku ("regulaci") novou a nasadit tam tu hadicku. Nebo jak psal Zdenek M s regulaci turba atd ... ani nevim presne o jake regulaci je rec to bych poprosil upresnit nebo nafotit 



Ta hadicka co ti chybí u filtru,tak ta tam patrí, je to oddych nebo jak bych to řek,proste odsava vzduh s ventilu jak taktuje a reguluje. Zacal byh novým naftovým filtrem,ten stoji zhruba 400 kc, pak bch skontroloval turbo, jestli chodí regulace hladce,nekde nezadrhava nebo nejni pootevrený baipas. Taky zkontroluj vsechny hadicky co tam mas,jestli nejsou nekde spuchrelý a zpadlý,hlavne tu co de pocitace. Až to vsechno projdes a bude vse ok, tak bud zajed nekam vw servisu, nebo do skodovky a kup si tam tu novou vahu, zeptej se jestli ji mužes vratit kdybi to vahou nebylo, dva dny pojezdis a uvidis. Muže to delat jen ten palivak. Posli tvoji E mailadresu.pajice píše:Ahoj, tak jsem se dneska odhodlal k chipu. nechal jsem to nachipovat od profika. Meli jsme to napojeny i na vag. Zadna chyba se neobjevila ani po chipu. Dle grafu bylo vse v norme. Po tom chipu se o neco lepe vytacel, ale nejaky zadny razantni rozdil, jen nekdy to jelo lepe a pak zas hure, ale to delalo i pred chipem. Proste za jedna od nuly do 1800 tis. ot. nic - absolutne, noha na zemi sotva se to dodraplo na 2000 tis. ot. jakoby tam nesla nafta nebo jsem mel strasne sileny zavazi v kufru a pak zatahlo turbo a najednou vykon. Jel jsem po dalnici a na prdel se mi nalepila filcka a ja ji temer neujel. Cestou domu (120km) mi to kleklo 5x do nouzaku.
kopec, ktery jsem letel s jednickou golfem (1,6TD - pridano na nafte a odstraneny "bajpas" bez cooleru) 110 km/h ted s trojkou po chipu 100 km/h. Po chipu jsme vyzkouseli jinou vahu vzduchu co ten znami mel a letelo to v jednu chvili uplne neskutecne. Pak jsme to prohodili jeste 2x a zas takovy jako, ze jo i ne. Taky jsme nasli jednu vec z filtrboxu je jeden maly vyvod na uzkou gumovou trubicku do takovy kostky, zrejme nejaka regulace, do ktere vedl konektor. Ta hadicka tam chybi, protoze na krabicce je ulomenej plasotva prirubka na pripojeni te hadicky. Zitra krabicku nafotim. Nevim jsem z toho rozcarovany. Nevim zda by nepomohlo zaslepit EGR nebo sehnat krabicku ("regulaci") novou a nasadit tam tu hadicku. Nebo jak psal Zdenek M s regulaci turba atd ... ani nevim presne o jake regulaci je rec to bych poprosil upresnit nebo nafotit
tak jsem vymenil vzduchovy filtr i palivovy a rovnou i palubni
rano jsem se ani nenasnidal a jel hned do kelly a dokonce jsem dostal slevu, protoze kamos tam zrovna delal a vzal to na sebe takze vsechny tri me vysli na 500 kc
a žadnej starline vse mann a filtron ... ten stary palivovy filtr vypadal mimochodem jako novy, kdyz jsem do nej koukal
ale povymene filtru zadny rozdil ... tu krabicku i s hadickou budu mit zitra od kamarada ... zapojime uvidime ... zkontroloval jsem vsechny hadicky a vypada vse ok, takove zachovale
... do RJ hadicka je v pohode na tu jsme koukali, protoze jsme ji museli pri chipovani vyndat ... pan mi tam letoval nejake jine tistaky ... takze ta je v pohode ... mail je pajice@vw-club.cz




-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
tak krabicka vymenena i s hadickou ... jede to o neco lepe - znatelne ... ale dole to je porad mrtvi ... vezl se v tom kamarad co ma 1Z bez uprav a rikal, ze tam kde jsme jeli do kopce jezdi bezne 120km/h a s tim mym jsme jeli 80km/h, takze problem porad je ... dneska mi blikalo jednou zhaveni, ale zase pak zhaslo, takze nejakou chybku to vyhodilo, ale bohuzel nebyl po ruce wag ...
Tak zaslepil jsem egr a absolutne zadny rozdil. Hledal jsem plechovku od turba a neni tam. Taky jsem zjistil, ze kdyz motor drzim
na 2500 tis neprepina se do nouzaku. Jakmile udrzuju motor od 1800 tis az 2500 tis tak se prepina do nouzaku. Takze mesto jedu za druhy stupen 3000 tis. otacek
. Nevim zkusim se dohodnout v pondeli s andrem z Jablonce a uvidime. Uz me to sere to auto jede jakoby melo tak 50kw.
na 2500 tis neprepina se do nouzaku. Jakmile udrzuju motor od 1800 tis az 2500 tis tak se prepina do nouzaku. Takze mesto jedu za druhy stupen 3000 tis. otacek

-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
ahoj, tak dneska koupeno zgeneralkovane turbo - vymeneno a? porad stejny ... vykuchal se i kat ... stare turbo melo ohorele lopatky, tak nevim jsem z toho hotovej ... jede to zas o kus lepe, ale bohuzel to nejede odspoda porad mrtve ... kdyz jedu krpal na jednicku krokem a seslapnu plnej tak nic jako bych na ten pedal neslapal a div mi to nechcipne ... turbina se proste malo roztaci ... nejde tam asi nafta uz jsem z toho na vetvi ... 
