Zlikvidovanej motor?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tezmen
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 črc 2009, 19:15
Odpovědi: 0

Zlikvidovanej motor?

Příspěvek od Tezmen »

Zdravím pánové. Dneska jsem porvé vyzkoušel odsátí oleje z motoru, ale když jsem měl dole krásno, tak jsem zjistil, že mi fouká pod 1, vstřikem. Byl celý od karbonu,ale auto jezdilo bezproblému. Tak jsem hoočistil a rozdělal, ve vnitřku byl v pořádku alespoň vzhledově(projistotu jsem ho propláchnul benzínem). Namontoval jsem ho zpátky a očistil jsem i tu měděnou podložku pod ním. Nastartoval a motor jde na tři válce, nekdy snad i na dva a vydává zvuky jako kdyby chtěla prasknout vačka a vyskočit klika. Šíleně to hulí bílej dým. Na vagu píše hodnotu -1,88, ale už nefouká. Co stím poraďte prosím. Budu potřebovat novej vstřik nebo se to dá zachránit. Ještě jsem zapoměl, že po cca 5 min. na volnoběh se hodnota sníží na -0,6 ale potom motor škubne , vydá ten šílenej zvuk a je zpátky na -1,88, špatně chytá jako po jednom válci a teď už má zvuk jako kdyby vůbec nemazal. Díky za rady.

oct tdi 66 kw naj 85 tis.km
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Pokud jsi vstřik po proplachnutí benzinem nenamazal nebo neproplachl naftou, mohl se přidřít a nebo se ti do něj dostaly nečistoty.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nemohl jsi ten vstřik nějak špatně složit?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Odkud jsi třeba se najde někdo v okolí kdo se ti na to podívá.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

I to by mohl byt problem, aretačni kolik jsi dal spravně a podložku dirkou na dirku?
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

a očistil jsem i tu měděnou podložku pod ním
ta podlozka bvy sa mala menit alebo rozpalit do cervena a hodit do vody aby nanovo tesnila
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Tezmen
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 črc 2009, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tezmen »

Jse z Mb, složený by měl být správně kontrola podle dalšího vstřiku, jenom jsem ho nepropláchnul naftou, jen tím benzínem. To že by byl špatnej vtřik a jelo to na tři válce to ještě pochopím, ale co ten šílenej zvuk, je to jako by to auto bylo bez oleje a bylo zadrřený.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Pokud jsi to špatně složil a nebo se zadřela triska tak ze vstřiku nafta nejde a pístek čerpadla ji tam dava pořad a zhledem k tomu že kapalina je nestlačitelna tak pistek do te nafty co je pod pístkem v čerpadle v podstatě naraží.Zkus povolit na vstřiku matku dej na to hadr at to nemaš cely od nafty a zkus nastartovat.Muže se klidně stát že kvuli těm rázům mohl přeskočit i řemen na čerpadle.ted jde o to jestli je to tahle zavada a nebo ne
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to může bejt zvuk ze vstřikovacího čerpadla, když nemá kam tlačit, tak se mu nediv, že se div neutrhne..... Znova demontovat trysku, jestli nejsou ucpaný dírky nebo něco blbě, zkusit, jak jehla jezdí v trysce :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Tezmen
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 črc 2009, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tezmen »

Dneska se zase budu pídit po chybě , kouknu na rozvody rozdělám ten vtřik a potom dám vědět co a jak zatím díky za rady.
Tezmen
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 črc 2009, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tezmen »

tak jsem rozdělal ten vstřik a ta jehla trochu zadrhávala o ten prolis. Tak jsme ji rozhýbali. Motor jde stále na tři válce, ale hodnota je zase 1,88 v plusu. zkoušeli jsme i tu špičku dole a ta stříká. při povolení tý matky na trubce je to stejný jenom už neřve to čerpadlo tak asi to je jak jste psali. Takže vstřik v háji. Dá se nějak odborně seřídit nebo opravit v okolí MB? neví někdo. Nebo má nějakou radu na opravu vstřiku? Co to nechat naložený celý den v benzínu?
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Bud se ti tam dostala špína a nebo se to přidřelo jak to jelo v benzinu na sucho.Jehla nemuže o žadnej prolis zadrhavat.Co by ti to asi tak pomohlo naloženy v benzinu? Vubec nijak. Skoč na vrakoviště a kup celou sadu vstřiku na octavku, G4 a podobně z 81kW verze a máš po starostech a ještě ti to i líp pojede.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Tezmen
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 črc 2009, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tezmen »

kolik se to pohybuje na vrakáči cca nevíš?
malim9am
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 16 čer 2008, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od malim9am »

.. mrkni tady do bazaru .. neco tam ted nedavno bylo .. .okolo 2000kc
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

tuner píše:Bud se ti tam dostala špína a nebo se to přidřelo jak to jelo v benzinu na sucho.Jehla nemuže o žadnej prolis zadrhavat.Co by ti to asi tak pomohlo naloženy v benzinu? Vubec nijak. Skoč na vrakoviště a kup celou sadu vstřiku na octavku, G4 a podobně z 81kW verze a máš po starostech a ještě ti to i líp pojede.
Len nie z motorov ASV a AVG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“