Zlikvidovanej motor?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zlikvidovanej motor?
Zdravím pánové. Dneska jsem porvé vyzkoušel odsátí oleje z motoru, ale když jsem měl dole krásno, tak jsem zjistil, že mi fouká pod 1, vstřikem. Byl celý od karbonu,ale auto jezdilo bezproblému. Tak jsem hoočistil a rozdělal, ve vnitřku byl v pořádku alespoň vzhledově(projistotu jsem ho propláchnul benzínem). Namontoval jsem ho zpátky a očistil jsem i tu měděnou podložku pod ním. Nastartoval a motor jde na tři válce, nekdy snad i na dva a vydává zvuky jako kdyby chtěla prasknout vačka a vyskočit klika. Šíleně to hulí bílej dým. Na vagu píše hodnotu -1,88, ale už nefouká. Co stím poraďte prosím. Budu potřebovat novej vstřik nebo se to dá zachránit. Ještě jsem zapoměl, že po cca 5 min. na volnoběh se hodnota sníží na -0,6 ale potom motor škubne , vydá ten šílenej zvuk a je zpátky na -1,88, špatně chytá jako po jednom válci a teď už má zvuk jako kdyby vůbec nemazal. Díky za rady.
oct tdi 66 kw naj 85 tis.km
oct tdi 66 kw naj 85 tis.km
a očistil jsem i tu měděnou podložku pod ním
ta podlozka bvy sa mala menit alebo rozpalit do cervena a hodit do vody aby nanovo tesnila
ta podlozka bvy sa mala menit alebo rozpalit do cervena a hodit do vody aby nanovo tesnila
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
tuner
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Pokud jsi to špatně složil a nebo se zadřela triska tak ze vstřiku nafta nejde a pístek čerpadla ji tam dava pořad a zhledem k tomu že kapalina je nestlačitelna tak pistek do te nafty co je pod pístkem v čerpadle v podstatě naraží.Zkus povolit na vstřiku matku dej na to hadr at to nemaš cely od nafty a zkus nastartovat.Muže se klidně stát že kvuli těm rázům mohl přeskočit i řemen na čerpadle.ted jde o to jestli je to tahle zavada a nebo ne
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
to může bejt zvuk ze vstřikovacího čerpadla, když nemá kam tlačit, tak se mu nediv, že se div neutrhne..... Znova demontovat trysku, jestli nejsou ucpaný dírky nebo něco blbě, zkusit, jak jehla jezdí v trysce 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
tak jsem rozdělal ten vstřik a ta jehla trochu zadrhávala o ten prolis. Tak jsme ji rozhýbali. Motor jde stále na tři válce, ale hodnota je zase 1,88 v plusu. zkoušeli jsme i tu špičku dole a ta stříká. při povolení tý matky na trubce je to stejný jenom už neřve to čerpadlo tak asi to je jak jste psali. Takže vstřik v háji. Dá se nějak odborně seřídit nebo opravit v okolí MB? neví někdo. Nebo má nějakou radu na opravu vstřiku? Co to nechat naložený celý den v benzínu?
-
tuner
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Bud se ti tam dostala špína a nebo se to přidřelo jak to jelo v benzinu na sucho.Jehla nemuže o žadnej prolis zadrhavat.Co by ti to asi tak pomohlo naloženy v benzinu? Vubec nijak. Skoč na vrakoviště a kup celou sadu vstřiku na octavku, G4 a podobně z 81kW verze a máš po starostech a ještě ti to i líp pojede.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Len nie z motorov ASV a AVGtuner píše:Bud se ti tam dostala špína a nebo se to přidřelo jak to jelo v benzinu na sucho.Jehla nemuže o žadnej prolis zadrhavat.Co by ti to asi tak pomohlo naloženy v benzinu? Vubec nijak. Skoč na vrakoviště a kup celou sadu vstřiku na octavku, G4 a podobně z 81kW verze a máš po starostech a ještě ti to i líp pojede.