Setkali jste se s tím někdo,co byla příčina.

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jaroslav Polešák
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 28 črc 2009, 17:46

Setkali jste se s tím někdo,co byla příčina.

Příspěvek od Jaroslav Polešák »

Moje auto Fiat Doblo 1,9D motor typ 223A6000 r.v. 2002 najeto asi 140 000 km se chová velmi podivně.Studené nastartuje"nadrc",běží určitou dobu bez problémů jako hodinky a asi po 10 min na místě/za jízdy eště rachleji/motor"chcípne" jako by usekl sekerou,téměř bez výstrahy,jen když dobře poslouchám tak chvílku než "zdechne" trochu změní zvuk jako kdyby ho přiškrtil,ale je to sotva postřehnutelné,čili žádné vynechávání válců nebo něco jiného.Když motor zastaví,tak ho nenatočíte,ani kdyby jste mu slíbil že ho pozlatíte.Jakmile ovšem zchládne,přijdete k němu a chytne zase "nadrc".Bylo mě poradeno abych když motor zastaví zchladil studenou vodou vstřikovací čerpadlo,udělal jsem to,bylo studené jako psí čumák a zase nic,teprve až se mu samotnému chtělo,tak nastartoval.První na co jsem myslel byla doprava paliva a zanešené sítko v nádrži a filtr.Filtr jsem vyměnil,nádrž vyčistil,trubky profoukl a nic.Jsem z toho dost rozhozený,vím že budu muset na počítač,ale třeba víte o něčem co to způsobuje.Díky předem za rady.
Naposledy upravil(a) Jaroslav Polešák dne 31 led 2010, 18:23, celkem upraveno 2 x.
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Solenoid na rozdělovací hlavě , nebo opotřebená hlava - velká vůle mezi pístkem a hlavou . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

PavelTDi píše:Solenoid na rozdělovací hlavě , nebo opotřebená hlava - velká vůle mezi pístkem a hlavou . . .
Cerpadlo ko,nejhorsí motor co fiat vymislel.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nejdřív zajeď na diagnostiku jesti neblbne čidlo polohy/otáček klikovéh hřídele. To je taky častá závada a řeší se snáz a levnější než čerpadlo.
S tím jsem se setkal já, motor pak zase normálně běžel ale i tak diag psala sporadickou chybu snímače rotoru vstřikovacího čerpadla.
sedlo
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2010, 12:49

Příspěvek od sedlo »

Mám Doblo r.v.2002 1,9 D a mám stejný problém. Na vstřikovacím čerpadle jsou dvě elm. cívky. Je to jednoduše řečeno ovládání plynu.Já je musím jednou za půl roku demontovat profouknout a auto jezdí úplně normálně. Jedna cívka je zvrchu čerpadla a druhá ze zadu. teď mě tato operace trvá asi hodinu. Pozor na silikonové gumičky ,které jsou na čerpadle.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

fiat funto 1,9JTD, tiez som mal taky problem a stacilo vymenit jednu z tych dvoch cievok na cerpadle.Neviem uz ktoru ale bolo to dost drahe,okolo 2200sk,vo fiat servise.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

Talianom ide len ta Pizza a vino robit,ale inak...slabota (LOL) (LOL)
cest a slava Ferrari a stare dobre Lambo :D
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

tak isto blbne aj pumpa duse je to jedno vserky znacky sa kazia
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Warlockvw píše:Talianom ide len ta Pizza a vino robit,ale inak...slabota (LOL) (LOL)
cest a slava Ferrari a stare dobre Lambo :D
Nemcurom nejde nic jak ma a tu sme. Pozri sa do udrzba a problemi VW group :roll:
Je fakt ze ten 1.9D koly tomu ze ma cerpadlo lucas je strasne poruchovy. A ten tah je hotova tragedia. Hore kopcom 4ka a 80km/h nanajvis (noteeth) Bol to motor v ponuke vyslovene koly cene a emisiam.
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2008, 16:23

Příspěvek od stefi »

cerpadla od lucasu su vseobecny problem vsetkych automobilov v ktorych su pouzite bohuzial ,podobne ako veci od delphi pouzite v CR
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

TDI tech píše:
Warlockvw píše:Talianom ide len ta Pizza a vino robit,ale inak...slabota (LOL) (LOL)
cest a slava Ferrari a stare dobre Lambo :D
Nemcurom nejde nic jak ma a tu sme. Pozri sa do udrzba a problemi VW group :roll:
Je fakt ze ten 1.9D koly tomu ze ma cerpadlo lucas je strasne poruchovy. A ten tah je hotova tragedia. Hore kopcom 4ka a 80km/h nanajvis (noteeth) Bol to motor v ponuke vyslovene koly cene a emisiam.
Teda popravdě mě se s ním jezdí líp než s 1.2benzin kterej taky máme v podniku a jinak nato jak s ním ti naši chujové jezděj je to držák, studený na plnej knedlík a tak, minimálně podle spotřeby poznám styl jejich jízdy (noteeth) Ale jinak mechanicky jsem s ním spokojen ;)
Doblonafta
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2010, 10:16

Příspěvek od Doblonafta »

Zdravím Vás, mám doblo 1,9d 2001, a teď se objevila závada: Motor nejede na volnoběh, nastartovat se musí s přidáním plynu, ale po přechodu do volnoběhu chcípne.
V nízkých otáčkách (kolem 2000) motor jede, ale špatně. Ve vyšších jede tak jak má (nad 3000). Z kopce se zařazenou rychlostí po uvolnění plynu chcípne. Vždy po chcípnutí motoru se rozsvítí diagnostika motoru. Po opětovném nastartování s plynem zhasne, a opakuje se předcházející. Předem díky za odpovědi.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je zajímavé,že se A Romeo umístila na 2 místě/v Německu/ ve spokojenosti zákazníků se spolehlivostí vozidla a hlavně s jejím servisem za rok 2009 před např. BMW a AUDI..? Že bychom jí křivdili..?
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

jericho-3 píše:Je zajímavé,že se A Romeo umístila na 2 místě/v Německu/ ve spokojenosti zákazníků se spolehlivostí vozidla a hlavně s jejím servisem za rok 2009 před např. BMW a AUDI..? Že bychom jí křivdili..?
Asi to bude jinou prodejní strategií..za BMW a AUDI se platí
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Mate to zajedno, kazde auto sa uz robi len na to, aby tahalo peniaze z ludi. Ked chcete len jazdit, kupte si nejaku premiovu znacku z pred 20tich rokov.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“