Stránka 1 z 2
Setkali jste se s tím někdo,co byla příčina.
Napsal: 29 črc 2009, 05:01
od Jaroslav Polešák
Moje auto Fiat Doblo 1,9D motor typ 223A6000 r.v. 2002 najeto asi 140 000 km se chová velmi podivně.Studené nastartuje"nadrc",běží určitou dobu bez problémů jako hodinky a asi po 10 min na místě/za jízdy eště rachleji/motor"chcípne" jako by usekl sekerou,téměř bez výstrahy,jen když dobře poslouchám tak chvílku než "zdechne" trochu změní zvuk jako kdyby ho přiškrtil,ale je to sotva postřehnutelné,čili žádné vynechávání válců nebo něco jiného.Když motor zastaví,tak ho nenatočíte,ani kdyby jste mu slíbil že ho pozlatíte.Jakmile ovšem zchládne,přijdete k němu a chytne zase "nadrc".Bylo mě poradeno abych když motor zastaví zchladil studenou vodou vstřikovací čerpadlo,udělal jsem to,bylo studené jako psí čumák a zase nic,teprve až se mu samotnému chtělo,tak nastartoval.První na co jsem myslel byla doprava paliva a zanešené sítko v nádrži a filtr.Filtr jsem vyměnil,nádrž vyčistil,trubky profoukl a nic.Jsem z toho dost rozhozený,vím že budu muset na počítač,ale třeba víte o něčem co to způsobuje.Díky předem za rady.
Napsal: 29 črc 2009, 06:24
od PavelTDi
Solenoid na rozdělovací hlavě , nebo opotřebená hlava - velká vůle mezi pístkem a hlavou . . .
Napsal: 29 črc 2009, 07:45
od Zdeněk M
PavelTDi píše:Solenoid na rozdělovací hlavě , nebo opotřebená hlava - velká vůle mezi pístkem a hlavou . . .
Cerpadlo ko,nejhorsí motor co fiat vymislel.
Napsal: 29 črc 2009, 07:50
od Tomas.cz
Nejdřív zajeď na diagnostiku jesti neblbne čidlo polohy/otáček klikovéh hřídele. To je taky častá závada a řeší se snáz a levnější než čerpadlo.
S tím jsem se setkal já, motor pak zase normálně běžel ale i tak diag psala sporadickou chybu snímače rotoru vstřikovacího čerpadla.
Napsal: 31 led 2010, 13:07
od sedlo
Mám Doblo r.v.2002 1,9 D a mám stejný problém. Na vstřikovacím čerpadle jsou dvě elm. cívky. Je to jednoduše řečeno ovládání plynu.Já je musím jednou za půl roku demontovat profouknout a auto jezdí úplně normálně. Jedna cívka je zvrchu čerpadla a druhá ze zadu. teď mě tato operace trvá asi hodinu. Pozor na silikonové gumičky ,které jsou na čerpadle.
Napsal: 31 led 2010, 22:12
od lubomt
fiat funto 1,9JTD, tiez som mal taky problem a stacilo vymenit jednu z tych dvoch cievok na cerpadle.Neviem uz ktoru ale bolo to dost drahe,okolo 2200sk,vo fiat servise.
Napsal: 31 led 2010, 22:36
od Warlockvw
Talianom ide len ta Pizza a vino robit,ale inak...slabota
cest a slava Ferrari a stare dobre Lambo

Napsal: 31 led 2010, 23:14
od jurki888
tak isto blbne aj pumpa duse je to jedno vserky znacky sa kazia
Napsal: 01 úno 2010, 09:39
od TDI tech
Warlockvw píše:Talianom ide len ta Pizza a vino robit,ale inak...slabota
cest a slava Ferrari a stare dobre Lambo

Nemcurom nejde nic jak ma a tu sme. Pozri sa do udrzba a problemi VW group
Je fakt ze ten 1.9D koly tomu ze ma cerpadlo lucas je strasne poruchovy. A ten tah je hotova tragedia. Hore kopcom 4ka a 80km/h nanajvis

Bol to motor v ponuke vyslovene koly cene a emisiam.
Napsal: 01 úno 2010, 10:32
od stefi
cerpadla od lucasu su vseobecny problem vsetkych automobilov v ktorych su pouzite bohuzial ,podobne ako veci od delphi pouzite v CR
Napsal: 01 úno 2010, 14:32
od Tomas.cz
TDI tech píše:Warlockvw píše:Talianom ide len ta Pizza a vino robit,ale inak...slabota
cest a slava Ferrari a stare dobre Lambo

Nemcurom nejde nic jak ma a tu sme. Pozri sa do udrzba a problemi VW group
Je fakt ze ten 1.9D koly tomu ze ma cerpadlo lucas je strasne poruchovy. A ten tah je hotova tragedia. Hore kopcom 4ka a 80km/h nanajvis

Bol to motor v ponuke vyslovene koly cene a emisiam.
Teda popravdě mě se s ním jezdí líp než s 1.2benzin kterej taky máme v podniku a jinak nato jak s ním ti naši chujové jezděj je to držák, studený na plnej knedlík a tak, minimálně podle spotřeby poznám styl jejich jízdy

Ale jinak mechanicky jsem s ním spokojen

Napsal: 08 srp 2010, 10:29
od Doblonafta
Zdravím Vás, mám doblo 1,9d 2001, a teď se objevila závada: Motor nejede na volnoběh, nastartovat se musí s přidáním plynu, ale po přechodu do volnoběhu chcípne.
V nízkých otáčkách (kolem 2000) motor jede, ale špatně. Ve vyšších jede tak jak má (nad 3000). Z kopce se zařazenou rychlostí po uvolnění plynu chcípne. Vždy po chcípnutí motoru se rozsvítí diagnostika motoru. Po opětovném nastartování s plynem zhasne, a opakuje se předcházející. Předem díky za odpovědi.
Napsal: 08 srp 2010, 22:00
od jericho-3
Je zajímavé,že se A Romeo umístila na 2 místě/v Německu/ ve spokojenosti zákazníků se spolehlivostí vozidla a hlavně s jejím servisem za rok 2009 před např. BMW a AUDI..? Že bychom jí křivdili..?
Napsal: 08 srp 2010, 22:46
od A6TDI
jericho-3 píše:Je zajímavé,že se A Romeo umístila na 2 místě/v Německu/ ve spokojenosti zákazníků se spolehlivostí vozidla a hlavně s jejím servisem za rok 2009 před např. BMW a AUDI..? Že bychom jí křivdili..?
Asi to bude jinou prodejní strategií..za BMW a AUDI se platí
Napsal: 09 srp 2010, 04:22
od autickar21
Mate to zajedno, kazde auto sa uz robi len na to, aby tahalo peniaze z ludi. Ked chcete len jazdit, kupte si nejaku premiovu znacku z pred 20tich rokov.