Tak tady ctu nove cislo autodieslu o novem motoru Oktavie RS-CR 125kw
a na konci reklama na upravu jednotky cimbu a graf upravy ze 125kw na 175kw v 4100ot to je 50kw narust a plocha krivka momentu 410Nm od 2000 do 4000 otacek tj narust 60Nm v 2500 ot a 110Nm v 4000 otackach. ma nekdo takto upravane auto a graf ze zatezove brzdy kde slibovanej vykon je potvrzenej grafem z mereni????? Zda se mi to velmi velmi podezrele az zavanejici lzivou reklamou a klamanim zakaznika. ani top motor ARL jsem nikde vzivote nevidel jen softwerove upravenej na 160kw tj.50kw narust a to nema ani DPF.
Já chci dát to mrňavé turbo 1749VC do Transportéra, takže jsem moc rád, že se o něj při 240PS nemusím bát.
to neni stara zalezitost, je to novej CR motor, to stare RS uz nedelaj. Pajn Janda ho stahnul z nabidky. Osobne to tam pise. A vim jakej to melo tenkrat ohlas. Zde se jedna o novej CR s cerpadlem CP4.1 dle toho ohlasu jsem prave cekal ze uz neco takoveho nevypusti na verejnost a ejhle, a to dle jeho reklamy CITUJI: autory softweru jsou lide pracujici ve vyvoji motoru, Uprava cimbu Autosport motor nezatezuje, pouze mu umoznuje rozvinout charakteristiku odpovidajici fyzikalnim moznostem konstrukce.
soft od cimbu som nevidel, ale comon rail motory majú veľký potenciál. z cr motoru dostaneš väčší výkon ako z klasického tdi alebo tdi pd. už len keď si porovnáš koľko dokážu dodať paliva cr vstrekovače.
keby mal niekto take auto 2.0 TDI CR a dal by ho tam nachipovat a dame ho na brzdu,to by byla podivana uz v minulej diskusii sa ich strasne zastaval marek77 a doteraz tam neodpovedal...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Já chci dát to mrňavé turbo 1749VC do Transportéra, takže jsem moc rád, že se o něj při 240PS nemusím bát.
to neni stara zalezitost, je to novej CR motor, to stare RS uz nedelaj. Pajn Janda ho stahnul z nabidky. Osobne to tam pise. A vim jakej to melo tenkrat ohlas. Zde se jedna o novej CR s cerpadlem CP4.1 dle toho ohlasu jsem prave cekal ze uz neco takoveho nevypusti na verejnost a ejhle, a to dle jeho reklamy CITUJI: autory softweru jsou lide pracujici ve vyvoji motoru, Uprava cimbu Autosport motor nezatezuje, pouze mu umoznuje rozvinout charakteristiku odpovidajici fyzikalnim moznostem konstrukce.
Stará záležitost jako utopie.
Podle mě to nedá turbo. Těžko je tam třeba 1756.
MORE POWER? DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®