Nastavení čerpadla 325 TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nastavení čerpadla 325 TDS
čau lidi nechal sem repasovat čerpadlo a ted po montáži a odvzdušnění čerpadla,nechce auto chytit až po dlouhém starování chytí a pokud ho nepodržim hned chcípne. bude asi nejak v načasování nebo tak neco... ještě se chci zeptat jak mají být nebo v jakem pořadí mají být na čerpadlo přidělány trubky ke vstřikům.díky včera se sem s tím sral celý den anic bohužel....díky za každou radu
BMW 325 TDS Dieseltechnik chip 178ps,egr off,kat. off,vzduch. filtr KN, momentální tlak turba 1,6-1,8....
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26 srp 2009, 22:15
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26 srp 2009, 22:15
Ale já jsem čerpadlo nesundával,takže to by mělo být v pořádku.
Na čerpadle je vyražená těčka u ozubeného kola.Nevíte,v jaké poloze by měla byt,když máte zaaretovanou kliku? V knize "JAK NA TO" píšou,že má směřovat nahoru,alae už tam neuvádějí,jestli svisle nahoru nebo s rovinou motoru,protože motor je tam posazenej na šikmo.
Děkuju za odpověď.
Na čerpadle je vyražená těčka u ozubeného kola.Nevíte,v jaké poloze by měla byt,když máte zaaretovanou kliku? V knize "JAK NA TO" píšou,že má směřovat nahoru,alae už tam neuvádějí,jestli svisle nahoru nebo s rovinou motoru,protože motor je tam posazenej na šikmo.
Děkuju za odpověď.
Moc tomu nerozumím oco Ti jako jde.Spodní rozvodový řetěz je nastaven tak,že na rysky na kolech dáš ty poměděné články řetězu,tedy že mezi ryskami na kolech je 22 čepů řetězu,samo v poloze kdy je strčen kolík v setrváku.Horní řetěz se pak nastaví na "žehličku" nasazenou na vačce.ondrasetka píše:Ale já jsem čerpadlo nesundával,takže to by mělo být v pořádku.
Na čerpadle je vyražená těčka u ozubeného kola.Nevíte,v jaké poloze by měla byt,když máte zaaretovanou kliku? V knize "JAK NA TO" píšou,že má směřovat nahoru,alae už tam neuvádějí,jestli svisle nahoru nebo s rovinou motoru,protože motor je tam posazenej na šikmo.
Děkuju za odpověď.
Jestli Ti jde o nastavení předvstřiku,tak ten se nastavuje pomocí setinového indikátoru s adaptérem našroubovaným místo zaslepovacího šroubu na rozdělovací hlavě mezi vstřiky na vstřikovacím čerpadle.Při pístu v HU u 1 válce by měla být hodnota na indikátoru 0.95±0.02mm(tedy zdvih axiálního výtlačného pístku vstřikovacího čerpadla).Ale toto ovšem platí u nového řetězu,protože u vytáhlého se vše mění,tudíž je lepší nastavit předvstřik dynamicky za chodu motoru na volnoběh ,který má být 11°-14° před HU při 750±50 ot/min.