Nastavení čerpadla 325 TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vonderka
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 17 pro 2007, 12:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdice,Praha

Nastavení čerpadla 325 TDS

Příspěvek od vonderka »

čau lidi nechal sem repasovat čerpadlo a ted po montáži a odvzdušnění čerpadla,nechce auto chytit až po dlouhém starování chytí a pokud ho nepodržim hned chcípne. bude asi nejak v načasování nebo tak neco... ještě se chci zeptat jak mají být nebo v jakem pořadí mají být na čerpadlo přidělány trubky ke vstřikům.díky včera se sem s tím sral celý den anic bohužel....díky za každou radu
BMW 325 TDS Dieseltechnik chip 178ps,egr off,kat. off,vzduch. filtr KN, momentální tlak turba 1,6-1,8....
ondrasetka
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 srp 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondrasetka »

Dobrý den.
Já mám uplně ten samý problém.
Jak jste to prosím Vás vyřešil???
Děkuju za odpověď.
Ondřej Šetka
ondrasetka@atlas. cz
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

zavolejte na tel čislo 739336582 to je tat kterej mi to dal do opravy a ni v servisu mi to nespojizdnily jsem z kladna
moje skype je Mira.B.M.W
vonderka
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 17 pro 2007, 12:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdice,Praha

Příspěvek od vonderka »

je už jezdim bylo to ošoupanym klinkem na čerpadle a to se netočilo
BMW 325 TDS Dieseltechnik chip 178ps,egr off,kat. off,vzduch. filtr KN, momentální tlak turba 1,6-1,8....
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

vonderka píše:je už jezdim bylo to ošoupanym klinkem na čerpadle a to se netočilo
Tos to spíš netrefil klínkem na drážku,jak "ošoupaný" klínek. :-D
ondrasetka
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 srp 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondrasetka »

Ale já jsem čerpadlo nesundával,takže to by mělo být v pořádku.
Na čerpadle je vyražená těčka u ozubeného kola.Nevíte,v jaké poloze by měla byt,když máte zaaretovanou kliku? V knize "JAK NA TO" píšou,že má směřovat nahoru,alae už tam neuvádějí,jestli svisle nahoru nebo s rovinou motoru,protože motor je tam posazenej na šikmo.
Děkuju za odpověď.
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

ondrasetka píše:Ale já jsem čerpadlo nesundával,takže to by mělo být v pořádku.
Na čerpadle je vyražená těčka u ozubeného kola.Nevíte,v jaké poloze by měla byt,když máte zaaretovanou kliku? V knize "JAK NA TO" píšou,že má směřovat nahoru,alae už tam neuvádějí,jestli svisle nahoru nebo s rovinou motoru,protože motor je tam posazenej na šikmo.
Děkuju za odpověď.
Moc tomu nerozumím oco Ti jako jde.Spodní rozvodový řetěz je nastaven tak,že na rysky na kolech dáš ty poměděné články řetězu,tedy že mezi ryskami na kolech je 22 čepů řetězu,samo v poloze kdy je strčen kolík v setrváku.Horní řetěz se pak nastaví na "žehličku" nasazenou na vačce.
Jestli Ti jde o nastavení předvstřiku,tak ten se nastavuje pomocí setinového indikátoru s adaptérem našroubovaným místo zaslepovacího šroubu na rozdělovací hlavě mezi vstřiky na vstřikovacím čerpadle.Při pístu v HU u 1 válce by měla být hodnota na indikátoru 0.95±0.02mm(tedy zdvih axiálního výtlačného pístku vstřikovacího čerpadla).Ale toto ovšem platí u nového řetězu,protože u vytáhlého se vše mění,tudíž je lepší nastavit předvstřik dynamicky za chodu motoru na volnoběh ,který má být 11°-14° před HU při 750±50 ot/min.
Odpovědět

Zpět na „BMW“