Stránka 1 z 3
vysvětlí mi někdo co jsem vlastně našel? (vag)
Napsal: 27 srp 2009, 21:05
od boobika
proklikával jsem se jednotlivými kanály a narazil jsem na tohle
předpokládám, že to bude dávka paliva pro jednotlivé válce, ale to je tak vše. vysvětlil by mi to někdo znalý? a proč jsou tam i záporné hodnoty?
zkoušel jsem i přidávat, ale nijak extra se to neměnilo.
děkuji za osvětu

Napsal: 27 srp 2009, 21:14
od slovacek.milos
a do čeho jsi vlastně zasunul obd

miloš
Napsal: 27 srp 2009, 21:17
od boobika
slovacek.milos píše:a do čeho jsi vlastně zasunul obd

miloš
no byla tam taková dírka, tak jsem to tam šupnul
jinak pokud myslíš auto, tak je to fábia z podpisu

Napsal: 27 srp 2009, 21:28
od misoVW
su to rozdiely davok jednotlivych valcov oproti referencnej hodnote. Mas krasne tie hodnoty, take nema ani novy motor!

Napsal: 27 srp 2009, 21:34
od boobika
takže rozdíl. to by asi vysvětlilo, proč se to moc neměnilo. existuje nějaká hranice +/- kdy jsou hodnoty ještě ok?
tak to jsem rád, že hodnoty jsou dobré

Napsal: 27 srp 2009, 21:37
od misoVW
hranica je tusim -2 +2.
Napsal: 27 srp 2009, 21:48
od rosta tdi
Já mám na své samé nuly

Napsal: 27 srp 2009, 21:50
od misoVW
rosta tdi píše:Já mám na své samé nuly

neverim, daj dokaz

Napsal: 28 srp 2009, 05:07
od nogis
Jdou ty hodnoty nějak doladit (třeba seřízením vstřiků?). Mám na 3. a 4. válci cca -1,3 a Reesha tvrdí, že buď špatný vstřiky nebo tlaky ve válcích. U motoru, který má nalítáno 60tkm se mi oboje zdá dost divný.
Napsal: 28 srp 2009, 06:09
od váha
nogis píše:Jdou ty hodnoty nějak doladit (třeba seřízením vstřiků?). Mám na 3. a 4. válci cca -1,3 a Reesha tvrdí, že buď špatný vstřiky nebo tlaky ve válcích. U motoru, který má nalítáno 60tkm se mi oboje zdá dost divný.
Otázka spíš je po kolikátý to těch šedesáttisíc má

Napsal: 28 srp 2009, 08:50
od nogis
tři roky starý auto se serviskou i jednou.

Napsal: 28 srp 2009, 11:37
od pitrsss
misoVW píše:rosta tdi píše:Já mám na své samé nuly

neverim, daj dokaz

soused má g3 afn nalítáno 310000km a má taky samý nuly
Napsal: 28 srp 2009, 18:02
od adi
ahoj mam dotaz.to se meri na volnobeh?jake maji byt dobre hodnoty?a do kolika se toleruji?kdyz se ty hodnoty prekroci,jak se daji vratit aby zase byly v toleranci?pise zatim amater tak se nesmejte

Napsal: 28 srp 2009, 19:12
od jini
ahoj mam dotaz.to se meri na volnobeh?jake maji byt dobre hodnoty?a do kolika se toleruji?kdyz se ty hodnoty prekroci,jak se daji vratit aby zase byly v toleranci?pise zatim amater tak se nesmejte
max ±2mg na volnoběh (mám max 0,6 a najeto 190t), větší odchylky znamenají problém se vstřikem nebo nižší kompresi. VAGem to nespravíš, je to mechanická závada
Napsal: 28 srp 2009, 19:44
od adi
a kdyz mam -+1,7 takze to je v poho?nemusim to resit?