proklikával jsem se jednotlivými kanály a narazil jsem na tohle
předpokládám, že to bude dávka paliva pro jednotlivé válce, ale to je tak vše. vysvětlil by mi to někdo znalý? a proč jsou tam i záporné hodnoty?
zkoušel jsem i přidávat, ale nijak extra se to neměnilo.
Jdou ty hodnoty nějak doladit (třeba seřízením vstřiků?). Mám na 3. a 4. válci cca -1,3 a Reesha tvrdí, že buď špatný vstřiky nebo tlaky ve válcích. U motoru, který má nalítáno 60tkm se mi oboje zdá dost divný.
nogis píše:Jdou ty hodnoty nějak doladit (třeba seřízením vstřiků?). Mám na 3. a 4. válci cca -1,3 a Reesha tvrdí, že buď špatný vstřiky nebo tlaky ve válcích. U motoru, který má nalítáno 60tkm se mi oboje zdá dost divný.
Otázka spíš je po kolikátý to těch šedesáttisíc má
ahoj mam dotaz.to se meri na volnobeh?jake maji byt dobre hodnoty?a do kolika se toleruji?kdyz se ty hodnoty prekroci,jak se daji vratit aby zase byly v toleranci?pise zatim amater tak se nesmejte
ahoj mam dotaz.to se meri na volnobeh?jake maji byt dobre hodnoty?a do kolika se toleruji?kdyz se ty hodnoty prekroci,jak se daji vratit aby zase byly v toleranci?pise zatim amater tak se nesmejte
max ±2mg na volnoběh (mám max 0,6 a najeto 190t), větší odchylky znamenají problém se vstřikem nebo nižší kompresi. VAGem to nespravíš, je to mechanická závada
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj