Stránka 1 z 1

Laguna DCI nejede, nejede, nejede, nejede :(

Napsal: 19 zář 2009, 20:59
od zizalak
Ahoj všem,
mám tu Lagunu II 1.9 DCI 88KW. Nedaří se mi ji nastarovat. Po zasunutí karty se rozsvítí kontrolky zůstane svítít STOP a baterka, je to STOP OK?

Vstřikovače jsou po repasi od uživatele RR.

Po zasunutí karty začne čerpadlo vrčet asi jako tranformátor po vysunutí vrčení přestane cca za 4 sekund. Je to vrčení OK?

Musí se u DCI 2001 přizpůsbovat vstřikovače?

Pokud povolím matici na railu vystříkne nafta cca půl metru nahoru.

Jelo by to, pokud nebudou vstřikovače přizpůsobeny?

Auto bylo v Renault servisu podle jejich diagnostiky, žádná závada. Napadá mě snad už jedině čerpadlo. Jediné co mám k dispozici je DDT2000, kde bych měl hledat dál?

Nevíte o někom, kdo by dokázal změřit čerpadlo? Případně kdo by změřil tlak v railu. (Kladno, Praha)?

Díky všem

Napsal: 20 zář 2009, 08:46
od Okura
no určitě tlak v railu nejlépe na Clipu.
pak muže hledat dál, s tím čerpadlem podávací no, mám pocit že často odcházej - špatná kotva čerpadla, proto to asi tak silně bzučí
nejlépe naměřit proud čerpadla a taky tlak tam by to bylo asi pak jasný

Napsal: 21 zář 2009, 16:59
od Mato86
Podavacie cerpadlo na pravom nosniku.Riesil som to iste,rozsypany rotor.Velmi casta zavada

Napsal: 21 zář 2009, 22:02
od Peete
nekdy byva na napravnici

prostě tam není

Napsal: 29 zář 2009, 13:11
od zizalak
Zkoumal jsem to poměrně důkladně a čerpadlo jsem nanašel :( Je tam balónek, na čerpadle je elektromagnetický ventil, který poměrně nepříjemně vrčí. Je to vrčení normální? Auto se mi podařilo nastartovat, ale start pořád trvá poměrně dlouho. Točí cca 3 vteřiny.

Napsal: 29 zář 2009, 15:41
od Okura
spíše padne nafta v railu,
no mrkni na clipa

Napsal: 01 říj 2009, 10:25
od zizalak
Dneska ještě vyměním turbo (lopatky jsou na šrot) a pak zkusím někam zajet na Clip. DDT2000 to asi neumí načíst, že?